OSAO Kontinkangas

Mirwais

Olen kuullut että Oulun Kontinkankaan Sosiaali ja terveysalan yksikkö on lukiomainen ja ''iso järjestelmä'', tjms. Olisko kellään kokemuksia/mielipiteitä? Onko se ihan karu paikka? Onko ryhmissä paljon porukkaa vai onko ihan rento meininki?

6

3278

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hiba

      Itse menin opiskelemaan Oulun Diakoniaopistoon ja KADUN sitä syvästi. LANU opettaja on itsessään aivan hirvittävä ja ei siedä yhtään pientäkään kritiikkiä ollenkaan. Joten mieluumin kontinkankaalle.

      Olen kuullut vain positiivisia asioita koko koulusta. Varsinkin kun tapasin yhden opiskelijan sieltä ja hän kertoi, että opettajat ovat aidosti kiinnostuneita ja se on todellakin hyvä asia. Myönnän suoraan, että kadun sitä, etten mennyt sinne, vaan menin tähän Oulun Diakoniaopistoon, jossa vain tavoitellaan mainetta.

    • entinen opiskelija.

      Mielestäni koulussa on ihan mukavat opettajat. Opettajilla on hyvä koulutus, monilla pitkä kokemus ja ovat todella perehtyneet asiaan jota opettavat.Mielestäni kaikissa kouluissa ei ole näin. Tämä tarkoittaa sitä, että hallitsevat hyvin opettamansa aiheet ja osaavat tietysti siten myös vaatia opiskelijoilta. Ryhmien koot varmaan hieman vaihtelevat, mutta eivätköhän ne ole samaa luokkaa kuin muuallakin. Koulu on ehkä suurehko, mutta varmasti melko tasokas opetuksen puolesta ja hyvämaineinen. Varmasti kaikki ovat samaa mieltä ainakin jos yleisellä tasolla puhutaan. Voin suositella, ihan hyvät muistot.

    • Nykyinenkokki

      Paska koulu
      Opiskelin siellä lähihoitajaksi mut jäi opinnot keske ku meinas hermoromahus tulla useena päivänä. Opettajat piti paljon etäpäiviä ja sillon tuli 3 kertaa normaalia enemmän tehtäviä ku ei ne vissii jaksanu pittää tunteja. Opettajat iha mulkkuja kerranki yks tyttö itki luokassa ope katto sitä ja jatko matkaa. Jos tonne alalle joku haluaa ni onnee vaa itteä ei ala alunperinkää kiinnostanu ja neljä muuta lopetti samalta luokalta. Ja luokkakoot päin helvettiä 30 saatetaa laittaa samalle. Ja jos jollekki opolle tai kuraattorille haluat puhua ni ei tuu onnistumaan iha heti ei ainakaa itellä ku viesteihin ei vastattu

      • Anonyymi

        Paskin koulu missä ikinä olen ollut. Koulu täysin hyväveli mafian hallinnassa. Kaikki valmistuu vaikka läsnäolot nollassa. Opettajia ei Kiinnosta eivätkö edes tajua käytännön töistä mitään. Samaa paskaa jauhetaa uudestaan ja uudestaan. Harkkapaikat junailtu yksityisille riistopaska firmoille. Opettajat valehtelevat päin näköä ja eivät vastaile sähköposteihin etteivät jää kiinni. Valittelevat vain omaa surkeaa elämää. Jos haluat valmistua lähihoitajaksi tekemättä/oppimatta mitään suosittelen. Hävettää myöntää op
        T:lähihoitaja


    • enitnenkura

      Kysymys Nykyisellekokille:

      "Ja jos jollekki opolle tai kuraattorille haluat puhua ni ei tuu onnistumaan iha heti ei ainakaa itellä ku viesteihin ei vastattu"

      Pitäisikö viestiisi vasta samalla minuutilla?

    • kovia_kokenut

      Asiat opiskellaan ensin ns. teoriassa ja sitten kokeillaan käytännössä. Läsnäolopaikko, kuten työelämässä kuuluukin olla. Lintsarit potkitaan herkästi ulos koulusta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      891
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      648
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      609
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe