Eli kysyn täältä nimettömänä, kun en muutenkaan kehtaa... Kun kestoilee villahousuilla, niin laitatteko bodyn siihen päälle vielä? Miten se mahtuu? Vai käytättekö pelkkiä paituleita ja villahousuja?
Nolo kysymys villahousuista :)
3
457
Vastaukset
Tota samaa minäkin aikanani pohdin. :) Bodya voi hyvin pitää villahousujen päällä, mutta vaatii melkeinpä sellaisen nepparillisen bodyn jatkopalan jotta body menee alta kiinni. Meillä oltiin kesällä sisällä usein "villahoususillaan" eli ei paitaa eikä bodya ollenkaan. Varsinkin korkeavyötäröiset villahousut suojaa ja lämmittää mahaakin, vaikkei muuta vaatetta olisikaan. Ulos mennessä ja viileämmillä ilmoilla sitten laitettiin body (ja jatkopala) lisäksi.
- sefgl
Kiitos vastauksesta :) Mistä tuommoisia jatkopaloja saisi? Vauvaliikkeistä vai netistä?
sefgl kirjoitti:
Kiitos vastauksesta :) Mistä tuommoisia jatkopaloja saisi? Vauvaliikkeistä vai netistä?
Vaippatarvikekaupoista noita yleensä löytää, ja Helsingissä olen nähnyt ainakin Ruohonjuuressa. Esimerkiksi Many Months -merkkiset on ihan hyviä ja sopivat useimpiin bodyihin. Ihan kaikkiin eivät tosiaan käy, jos bodyssä on erilaiset nepit. Huutonetissä jatkopaloja on myös myynnissä silloin tällöin, jotkut tekevät itse ja kauppaavat siellä. Voisi kai noita itsekin suht helposti tehdä, mutta olen ollut niin tyytväinen noihin Many Months -merkkisiin, etten ole itse alkanut väkertää. :) Ideahan noissa on yksinkertainen; pala kangasta tai leveää kuminauhaa ja bodyn neppejä vastaavat nepit palan molempiin päihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde262778Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292312- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532190Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211802Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891662Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään981597- 2981485
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131419- 1331418