Mummi pulassa

mummi63

otin digikameralla videon pätkän,tallensin sen läppärille,picasa,ja lähetin sen Englantiin sähköpostin(hotmail) liitteenä,mut tuli vastaus ,ei saanu auki,voinko sen videon minä muuttaa johonkin toiseen muotoon tms,että vastaanottaja voisi sen katsoa vai puuttuuko hältä joku ohjelma?Selkeistä neuvoista kiitän jo etukäteen!!

14

870

Vastaukset 14

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Minkä merkkinen / malline kamera?

• mummi63

on digi camera, tarkennan minä kyllä näen videopätkän itse ,mutta se kelle lähetin sähköpostin liitteenä sanoi ettei saa sitä auki.

• MOV.

tiedosto sen saa quisk timellä näkyyn tai vlc playerilla

• muuttaa

• Tarkku Hetti

se cee lausutaan kooksi eli se on quick time ei quisk time

• Joku...-
        Tarkku Hetti kirjoitti:

se cee lausutaan kooksi eli se on quick time ei quisk time

Lause aloitetaan isolla kirjaimella, jos kerran nuo merkitsee.

• muuttaa mihinkään, jos vastaanottajalla on ladattuna normaalit koodekit ja ohjelmat. Esim. mov on varsin yleinen tiedostomuoto ja toki se pitää auki saada jos meinaa tietokonetta käyttää.

• VLC Playerilla aukeaa melkein kaikki ja ainakin sen on syytä olla joka koneella.

• pätkimällä

heikkotehoisessa koneessa (XP),, VLC toistaa parhaiten ainakin mulla tuota MOV tiedostoo

seiskassa tehokkaammassa koneessa mediaPlauerikin

• Kyllä Windows MediaPlayer toistaa mpeg-4.
      Voi olla että video ei aukea suoraan liitteestä klikkaamalla, vaan liite täytyy ensin tallentaa levylle.

• faarikka

Ettei vika vaan olisi Picasa-jutussa:koitin "Mummin" menetelmää (liekö sittenkään ihan sama) ja sain videosta vaivaiset 20 kilotavua perille-alk.20 000kt ja jpg-kuvana.-Paljonko tuli Englantiin? Pitäisikö tallentaa koneen levylle ja siitä liittää-?

• freeee

Ilmaisella format factorylla video wmv muotoon niin pystyy katsomaan videota.

• suomimummo

lähetettyjä kuvia ei saa noin vain auki, ellei kopioi eli imuroi itselleen ensin tätä Picasso -ohjelmaa, johon omaan koneeni ohjelmoidut ohjelmat eivät luota. Onko Picasso joku sellainen ohjelma, jota ei pidetä luotettavana, on kysymys, jota itse en voi tietää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oivallus

Mitä olet oivaltanut viimeksi?
      Ikävä
      143
      965
    2. Jasmin Vähäkangas valehtelee kolumnissaan. Hän ei ole "taaperon" äiti.

Lapsi ei taaperra. Vielä seurakunnan lehdessä valehtelee noin?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      103
      897
    3. Pyhäjärvi syvällä kusessa

Pyhäjärvi ei tule selviämään millään tästä alhosta. Ollaan aivan liian syvällä. https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/pyha
      Pyhäjärvi
      108
      865
    4. Mitä kuvittelet kaivattusi tekevän

Arkena tai viikonloppuna? Mitä itse teet samaan aikaan?
      Ikävä
      62
      782
    5. Miten voi sinun

tunteet yhtäkkiä kuolla kuin napista painamalla? Et enää vilkaisekaan minuun päin vaan jos vahingossa näet minut käännät
      Ikävä
      60
      665
    6. Hyvää yötä

Ikuinen kohtalo, sydänystävä, rakkauteni♥️.. kumpa olisimme saaneet elämältä mahdollisuuden!
      Ikävä
      27
      632
    7. Missähän pöytäkirja viipyy, taas?

Hallituksen kokouksessa oli eilen mielenkiintoisia asioita käsiteltävänä. Pöytäkirja on ollut yleensä saman iltana luett
      Kemijärvi
      44
      535
    8. Martina sai ylinopeussakon

Saiko sakkoa Porsche-merkkisellä autolla?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      155
      521
    9. PYHÄJÄRVEN KAUPUNKI VALTIOVARAINMINESTERIÖN ARVIOINTIMENETTELYYN..TE

...siinä se nyt on, mitä tässä enää vikistään. Uutiset Yle, 14.8. Klo 20.30, ei tunnu mukavalta.
      Pyhäjärvi
      49
      507
    10. 42
      499
    Aihe