Ostin pösön kilometrejä tulee n. 1000-1400/vk. Olen omistanut sen n. 5-6kk. Ja siinä on yksi tosipaha ongelma. Nimitttäin se, että sen penkki kipeyttää selän. Käyn kuntosalilla n. 3-5 kertaa viikossa ja muuta liikuntaa harrastan n. 3-5 kertaa viikossa. Mutta se omituinen ohjausgeometria, joka pösössä on ei sovellu ainakaan minulle, joka olen 182cm pitkä tai lyhyt. Tuntuu todella oudolta ajaa jalka ilmassa ja sykkyrällä. Ja se, että penkissäei ole yhtään sivuttaistukea, eikä säätöjä ristiselälle. Ja sitten on vielä se ohjauksen kanssa vekslaaminen, että saa auton pysymään tiellä.
Kaupungissa ja pikkuajossa pösö puolustaa ihan paikkaansa, mutta maantie ei ainakaan tälle yksilölle ole sitä ominaisinta aluetta, koska pikkuinenkin jääpolanne saa auton heijaamaan.
Jos joku on vaihtanut kuskinpenkin pösöön, niin laitteleppa vinkkiä siitä, millainen siihen kannattaisi laittaa tilalle, ettei selkä tee ihmistä työkyvyttömäksi pösöllä ajamisesta? Millähän kannattaisi liimata roikkuvat oven tiivisteet takaisin kiinni?
Kuskinpenkin vaihto
4
263
Vastaukset
- provokatiivinen
Osta riisinmallinen nehän tukee sinun selkää ,23 vuotta vuotta pösöllä ,niistä 5 vuotta postia 205 ,lla .Eikä mitään ongelmia .Provokaa sinun tarina.
- repnas
Hain purkaamolta kuormurin penkin. se on hyvä . Kiinnitys oli hieman hankalaa yksi tuttu veti sen hitsillä kiinni. Roikkuvia tiivisteitä liimasin perunaliimalla hyvin on ainakin vielä pysyneet.
- huumorimiehiä
Minäkin otan osaa aloittajan kommenttiin .Katselen katulähetyksen "purkaamoja " sieltä löytyy vanha sohva joten pätkä siitä ja läpipultilla pohjanläpi .hellurei ei kipiä selkä .
- kookok
Siinä penkissä pitää istua eikä seisoa.Peugeot on ajamista varten ei seisomista varten! Voit seisoa siellä kuntosalilla kun näytät käyvän siellä niin ahkerasti! Ja niin .. ei ne tiivisteet siellä roiku ne on kivekset. Huomaat ensi kerralla kun istut autoon että eipä ne enää roikukkaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad841349- 51968
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että369798- 142759
- 55699
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän122686- 51648
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38625- 76612
- 56594