Ideana olisi lähteä 1.4-14.6 välisenä aikana 2-4viikoksi treenaamaan taikkuihin ja matkaseura kelpais. Mielellään voisit olla lajista kiinnostunut/harrastaja, mutta muukin seura käy ja voihan siellä tehdä vaikka mitä muutakin jos ei urheileminen kiinnosta, rannat, shoppailu, vilkas yö elämä jne...
Muay thai matka thaimaahan
4
758
Vastaukset
- jhk1234
Moi
4.6 alkaen olisi neljä viikkoa kesälomaa ja tällainen "treenimatka" on ollut mielessä, sillä tuntuu, että tarvitsen jotain järkevääkin tekemistä lomalle:). Lajipohjana on kyllä enemmäkin BJJ, mutta potkunyrkkeilykin menee. Minkä ikäinen olet? Mies vai nainen? Itse olen kolmekymppinen mies.- aurinkoloma22222222
Kun noin viisaita olette niin ottakaa selvää mikä on potku- ja thainyrkkeily, BJJ....
- Marisu
Itsellä ajatuksena samansuuntainen reissu, mutta vasta kesäkuun lopusta eteenpäin max 4vkoa. Olen 3kymppinen nainen ja vasta lajin aloittanut, mutta päätin viime reissun jälkeen, että seuraavan kerran pitää tehdä jotain muutakin kuin vain yöjuoksua:). Matkaseura voisi olla kivaa vaihtelua..
- Jepesu
Itsellä alkaa loma heinäkuun 10. päivä ja sen jälkeen olisi tarkoitus lähteä Thaimaahan lomailee ja reenailee..on eka reissu eli matkaseura/neuvot kelpaisivat :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu645602Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti204217Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett172906- 1532181
- 171916
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1261749- 951377
- 681154
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171126Maailma pysähtyy aina kun sut nään
Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o77978