onko normaalia?

simo vaan.

Kun avaa tossa seitsenkerroksises talos hissin oven mennäkseen siihen ni hissi ei ole kohdallaan? Voiko sillon siis sinne hissiin astua? Oon miettinyt tätä jo pitkään. Asun ylimmäs kerrokses ja aina ku painan hissin tulemaan et pääsisin alas, niin sit ku avaan sen oven, ei hissikori okaan siinä vaan sieltä näkyy pelkkä kuilu.
Kattelin sinne kuiluun ja näin et hissi oli aika alhaal, no ei siin sit muuta ku ovi kiinni ja rappusia alas.

ootteko jääneet koskaan jumiin hissiin ja kauanko kesti? olisko siistii että rakentais kaverin kanssa semmosen riipan hissikuiluun ja laskeutuis alas sitä myöten sinne pohjalle? niistä vaijereista on kans varmaan kiva pitää kiinni ja liukuu alas. kaveri kerran kokeili ja sen kädet oli ihan öljys sen jälkeen. se matkusti hissin katolla sit takaisin ja kiipes kuudennest kerroksest seitsemänteen mun avustuksel.

alkaa huippaamaan ku kattoo sinne kuiluun, hyi helvetti!! tulee semmonen korkeen paikan kammo ja outo fiilis! kamala paikka kertakaikkiaan...loppujen lopuks.

kerran jäi pää kaiteiden väliin porraskäytäväs. kesti tunnin et pääsin irti :)

7

483

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Öljypää

      mitä muita hyvii kauheit hissijuttui te tiedätte?

    • maketheoriginal

      sehän on tunnetustio selvää ettei kouvostoliittolaisilla hissi kulje ihan ylös asti.

      • tunnetustio?

        Makellakaan kun ei ole kaikki muumit laaksossa taitaa olla pelkkä haisuli.


      • ?
        tunnetustio? kirjoitti:

        Makellakaan kun ei ole kaikki muumit laaksossa taitaa olla pelkkä haisuli.

        onkohan sullakaan ne mehut lasissa..


    • fobiasta kärsivä

      Kerrostalot ovat joillekin pelottavia mörköjä. Kaiteet, hissit, kolkko rakennelma jossa kaikuu.... yäk! onneksi en asu kerrostalossa -> enää!

    • Aki the Action man!

      saanko kysyä minkä kerrostalon hissikuilussa on simo tovereineen telminyt?
      aika kovia jätkiä.... kuulema turahtaa action ukoiltakin peet housuun kun ne siellä pilvenpiirtäjien hissikuiluissa toilailivat..
      olin itse stuntman näyttelijänä eräässä action leffassa 2000 luvun alussa.. ei ole turvallista vaikka on erikoisturvat mukana.. silti tulee mieli lähtee pois.

    • ykäpykä

      ei taida simolla mennä hissi ylös asti

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mites meillä nainen tämä yhteys

      Onko se yhteistä se kokemus siitä, että tunnemme syvästi toisemme? Tunnemme vetoa ja sielunyhteyttä, jotain kuin toisest
      Ikävä
      66
      1270
    2. Miltä kaivattusi näyttää

      Kehtaako esitellä kenellekään? 🤣🙆‍♂️
      Ikävä
      51
      942
    3. Se viime kohtaaminen

      Oli naine vähän sellainen kohmea. Nopeasti yritin etsiä merkkejä sinusta mutta en saanut mitään ilmi. Ajattelin että ny
      Ikävä
      51
      834
    4. Olen lihonut vähän

      Sekin nolottaa. Onneksi ei nähdä ihan heti. Ehdin palata ennalleni.
      Ikävä
      97
      798
    5. Ihan rakentavassa mielessä

      Haluaisin nainen kysyä sinulta ja myös itseltäni että mitä me oikein odotellaan? Olisiko aika jo käydä edes treffeillä?
      Ikävä
      58
      760
    6. Taidan olla ihan sairas

      Kun mietin jo meidän yhteisen lapsen nimeä 😄
      Ikävä
      83
      740
    7. Toivoisin niin

      Että edes kerran heräisin vierestäsi uuteen aamuun.. 💔
      Ikävä
      41
      671
    8. Tiedät, että ottaisin yhteyttä heti

      Ja ihan kevyesti, jos vain tietäisin, että se on toivottua. Miehelle naiselta.
      Ikävä
      30
      650
    9. Miksi, siis miksi haluat kirjoitella minun kanssa?

      En vain oikeen ymmärrä. Onko sulla tylsää, vai mikä homma?
      Ikävä
      52
      643
    10. Mitä haluaisit sanoa

      Minulle? Tiedän että aikaa on kulunut mutta ihan mielenkiinnosta, kuitenkin kutkuttelit mun sisintä. T. V
      Ikävä
      42
      635
    Aihe