Mikä on se pimeä hetki

Nokia roskiin.

ihmisen päässä, tuleeko se yllättäen ja varoittamatta, että se pistää ostamaan Nokian puhelimen?
Minulla (ja lähipiirillä) on kokemuksia Nokiasta jo vuosien takaa, ja kaikki kokemukset olivat negatiivisia. Ikuisuusongelmahan Nokialla ovat akku. Siihen ei panosteta edelleen. Mutta jos tuo ohitetaan niin Nokia luureista kaikissa malleissa löytyy ns. maanantai-vikaa niin järjestelmällisesti, että on mielenhäiriötä sijoittaa rahaansa sekundaan. Eikä ole Nokian trendi (skeidaa) kuulemma muuttunut.
Joskus muinoin joku Nokia 3310 malli saattoi kestääkin. Mutta sen jälkeen kiire on ollut niin huimaavaa, että puhelinten tekniikkaa ja kestävyyttä ei ole ajateltu loppuun, vaan äkkiä markkinoille kun siellä on tarpeeksi runsaasti tyhmiä ostajia, niin vaikka pilvin pimein (luurein).
Viimeiset 8 vuotta olen ollut tyytyväinen Samsungeihin ja Motorolaan. Harmi että motorola vetelee viimeisiään. Sen puhelimet on ollut kestoltaan tosi hyvää laatua.

10

341

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hurmårdu

      Taitaa olla yx hurri kun istuu paskalla!

      • Nokia roskiin.

        onx sil Noksu kädes jolla se pyyhkii?


      • Annanfinne

        Taas nähdään yks kateellinen finne.On se kumma juttu kun Suomalaiset on niin pirun katkeria ja kateellisia Swenskeille. No eihän se ihme ole kun jo kehdosta asti opetetaan. Jos sitten niistä luureista puhutaan niin, kyllähän Ericsson on vielä puhelin Nokiaan verrattuna. Eiks Nokialla vaihdu mallitkin 15 min välein?


      • Ongelmat on
        Annanfinne kirjoitti:

        Taas nähdään yks kateellinen finne.On se kumma juttu kun Suomalaiset on niin pirun katkeria ja kateellisia Swenskeille. No eihän se ihme ole kun jo kehdosta asti opetetaan. Jos sitten niistä luureista puhutaan niin, kyllähän Ericsson on vielä puhelin Nokiaan verrattuna. Eiks Nokialla vaihdu mallitkin 15 min välein?

        En tiedä. Taidan olla aika erikoinen tyyppi sitten. Vuodesta 1997 on ollut Nokian puhelimia. Ihan neljäs, muutama kuukausi sitten ostettu, on menossa. Ei koskaan mitään ongelmia. Toisaalta en kyllä kaipaa mitään nettiyhteyksiä enkä kameroita puhelimeeni, mitä niillä tekee. Nettiä varten on tietokone ja kuvaamista varten kamera. Mitä ne ihmiset valittaa?


      • Se nokiasta.
        Ongelmat on kirjoitti:

        En tiedä. Taidan olla aika erikoinen tyyppi sitten. Vuodesta 1997 on ollut Nokian puhelimia. Ihan neljäs, muutama kuukausi sitten ostettu, on menossa. Ei koskaan mitään ongelmia. Toisaalta en kyllä kaipaa mitään nettiyhteyksiä enkä kameroita puhelimeeni, mitä niillä tekee. Nettiä varten on tietokone ja kuvaamista varten kamera. Mitä ne ihmiset valittaa?

        ostin ensimmäiset ja viimeiset Nokian kumisaappaat. Paskat oli, heti reikäiset. Vaihdoin kunnollisiin kumiteräsaappaisiin, tuontitavaraa, hyvät.
        Puhelimet on Ericksonia tai Samsungia.


      • Anonyymi
        Ongelmat on kirjoitti:

        En tiedä. Taidan olla aika erikoinen tyyppi sitten. Vuodesta 1997 on ollut Nokian puhelimia. Ihan neljäs, muutama kuukausi sitten ostettu, on menossa. Ei koskaan mitään ongelmia. Toisaalta en kyllä kaipaa mitään nettiyhteyksiä enkä kameroita puhelimeeni, mitä niillä tekee. Nettiä varten on tietokone ja kuvaamista varten kamera. Mitä ne ihmiset valittaa?

        Nettiyhteyksillä tekee, jos haluaa lukea matkan päällä uutiset, tai lukea sähköpostia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nettiyhteyksillä tekee, jos haluaa lukea matkan päällä uutiset, tai lukea sähköpostia.

        Kestää vielä tosi hyvin, vaikka se on pudonnut lattialle moneen kertaan. Akkukin siinä kestää normaalikäytössä 7 päivää. Ja tämä puhelin on ostettu noin 1 vuosi sitten.


    • jaahhas

      Taidat olla yksi niistä, jotka Nokia tässä taannoin laittoi roskiin!

      Motorolasta en tiiä mutta Samsunki on niin paska lelu, ettei edes lapselle voi antaa huonon toimivuutensa vuoksi. Olin aiemmin Nokian "kuluttaja" mutta halusin kokeilla välillä muutakin. Samsungia kokeilin sen muotoilunsa vuoksi mutta siihen se hyvä sitten loppuikin. Kolmas Samsunki oli jo heti paketista poistettuna toimimaton romu ja juoksin kiireesti kauppaan takaisin vaihtamaan koneen luotettavaan Nokiaan. Nokia on AINA toiminut meidän perheen jokaisella jäsenellä moitteettomasti. No nythän Nokiaa valmistetaan etelän lämmössä joten en sitten tiedä tulevaisuudesta.... ehkä Motorolaa voisi koikeilla ihan vaikka protestiksi...

    • #¤%&/(

      ne ovat päästä pipejä.

      • >>>>>>>>>>

        niin ovat !!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1104
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      639
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      616
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      68
      577
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      98
      566
    7. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      54
      537
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe