Kävin tänään ja huomasin, että sielä ei myydä kuin VALION maitoa. Mitä mieltä olette?
Itse jätin ruokakärryni maitotiskin eteen ja siirryin asoimaan prismaan.
Citymarket Laune
6
617
Vastaukset
- Prismaan
viimeisen kerra citymarketissa. Maititiskin edessä oli paljon vihaisia ihmisiä...
- AAAhhhx
Cittarissa liukkari on 2 euroa kallimpi kuin Prismassa. Suosittelen siis Prismaa.
- NanniKubota
Ei pidä paikkaansa
ota sormi pois nenästä ja ota käteesi Pirkka maito tölkki joka maksaa noin 71-72 sentttiä
ja on kyllä kotimaassa tuotettu ja purkitettu, EI se Valio ole monopolissa Suomessa
Prismassa maito maksaa ainakin Lahdessa 81-82 senttiä merkistä riippumatta, mutta AH ne bonukset (bonukset = ylihinta) - ..maitoa tulemaan
Itse valitsen Valion maidon olipa kauppa mikä tahansa. Mielestäni kummallista että suositaan muita valmistajia, jotka puhtaudeltaa ja laadultaan heikompia. Lisäksi vouhotetaan työpaikkojen menetyksestä ja sitten on teitä jotka maidonkin kuljetuttavat mieluummin Ruotsista. Varmaan asioitte viikottain myös Lidlissä?? On hienoa kuinka Suomalaiset itse tuollaisella käyttäytymisellä kadotuttavat työt Suomesta. Citymarket Laune on yksi suosikkikaupoistani, koska siellä tarjonta mahdollistaa suomalaisten tuotteiden käytön melkeimpä missä tahansa tuoteryhmässä.
Jokaisen pitäisi muistaa kuinka pienillä teoilla taataan työpaikkojen säilyminen Suomessa!!- Roskapostimies Pate
"Jokaisen pitäisi muistaa kuinka pienillä teoilla taataan työpaikkojen säilyminen Suomessa!! "? Niin kauan kun on pörssiyhtiöitä, voi vanhalla patruuna-ajattelulla pyyhkiä pierupalikoita! Unelma on jo eletty, sorry vaan...
- JEPULISKIN
Oikein tehty!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
R.I.P Marko lämsä
Luin just netistä suru uutisen että tangokuningas Marko Lämsä On menehtynyt viikonloppuna Tampereella. Niin nuorikin vi624442Vappu terveiset kaivatullesi
otetaan vappu terveisiä vastaan tähän ketjuun kaivatullesi !!! 🍾🥂🎉🌻🔥🧡🧡1551833Tangokuningas Marko Lämsä, 47, on kuollut
Taas yksi melko nuori artisti lopetti lauleskelut lopullisesti. https://www.is.fi/viihde/art-2000011200979.html141563Puskaradio huutaa
Nuori tyttö oli laittanut päivityksen että pitämällä joku itsensäpaljastaja. Kuka tämä on? Varoittakaa lapsia !401341Miksi aina vain seksiä?
Kertokaas nyt mulle, että onko tämä joku normojen ihan oma juttu, että seksiä pitää pohtia joka välissä, siitä pitää jau1681103- 58939
- 80936
Martinalta vakava ulostulo
Seiska: Martinalta vakava ulostulo. Olipa raflaava otsikko mustalla pohjalla.173868Hei rakas A,
olinko silloin julma sinua kohtaan? Jos, niin anna anteeksi, yritin vain toimia oikein. Olen pahoillani, edelleenkin, en54831- 39791