Kittiviat jatkuu

88888888

Ei voi olla totta. Työpaikallani on uusin korimallinen Mondeo. Luultavasti 2008-mallinen ja arvatkaa, mitä ovien kittisaumat tekee. Osissa ovia kittisauma on jo ironnut pellistä ja ruostuminen alkaa. Eikö Foordi opi mitään. Jos teillä on ko. vuosimali, tarkistakaa saumat tai vaihtakaa autoa. Sen verran riesaa on tulossa. Muuten.. miten takuujutut on nyt. Onko Foordi pessyt kätensä koko asiasta. Ainakin sen on oppinut, että ei maksa.. Kuka tietää...

17

723

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ajomes

      Minä ajon kans sillä ja katselin samaa!

      • 88888888

        Se on se 1,8 bensa. Tämä taas on se 1,9 naku mistä ovet ovat menossa.


      • ..........
        88888888 kirjoitti:

        Se on se 1,8 bensa. Tämä taas on se 1,9 naku mistä ovet ovat menossa.

        provo kerran et tiedä minkä kokoisia diesel moottoreita ford mondeoon saa!!!!!!!


      • 8888888
        .......... kirjoitti:

        provo kerran et tiedä minkä kokoisia diesel moottoreita ford mondeoon saa!!!!!!!

        Kyseessä bensa-auto, eikä disel. Joku on käyttää nyt vain mun nicciä hämätäkseen. Jos oon miettinyt, onko jokin mennyt vikaan ovien valmistuksessa, kun nää viat vain jatkuvat. Onko noissa uusissa malleissa vielä 12 vuoden puhkiruostumistakuu ???


      • 88888888
        8888888 kirjoitti:

        Kyseessä bensa-auto, eikä disel. Joku on käyttää nyt vain mun nicciä hämätäkseen. Jos oon miettinyt, onko jokin mennyt vikaan ovien valmistuksessa, kun nää viat vain jatkuvat. Onko noissa uusissa malleissa vielä 12 vuoden puhkiruostumistakuu ???

        Kyseessä on siis se musta trend-farkku sillä 110kW koneella. Se joka on niin keleen kylmä talvella


      • mnjuh
        88888888 kirjoitti:

        Kyseessä on siis se musta trend-farkku sillä 110kW koneella. Se joka on niin keleen kylmä talvella

        niin sevonnut näistä foordin kittivioista, että täytyy toisten niccejä matkia. no..huvinsa kullakin.. kantsii katsoa uuden korimallin kittisaumat, miten elää.. ja korjaukseen, jos ongelmia.


      • MMMMMontikka
        mnjuh kirjoitti:

        niin sevonnut näistä foordin kittivioista, että täytyy toisten niccejä matkia. no..huvinsa kullakin.. kantsii katsoa uuden korimallin kittisaumat, miten elää.. ja korjaukseen, jos ongelmia.

        Mulla on -05 mallinen, eikä ruosteongelmia. Kaverin samanikäinen Focuskin aivan priima. Jotenkin haiskahtaa epätoivoiselta provolta tämä ketju...


      • mnjj
        MMMMMontikka kirjoitti:

        Mulla on -05 mallinen, eikä ruosteongelmia. Kaverin samanikäinen Focuskin aivan priima. Jotenkin haiskahtaa epätoivoiselta provolta tämä ketju...

        tiedä.. monissa uusissa foordeissa ongelma on muhinut kitin alla ja sitten myöhemmin tullut ilmi. yhdelläkin kaverilla ovet näytti ehjältä, mutta kolarin yhteydessä huomattiin, että ovet alkaneet jo ruostua. auto oli 2007 mondeo..


      • Cortina.
        mnjj kirjoitti:

        tiedä.. monissa uusissa foordeissa ongelma on muhinut kitin alla ja sitten myöhemmin tullut ilmi. yhdelläkin kaverilla ovet näytti ehjältä, mutta kolarin yhteydessä huomattiin, että ovet alkaneet jo ruostua. auto oli 2007 mondeo..

        Itsellesi näissä ketjuissa jotta saat sen pidettyä elävien kirjoissa. Mene jo hyvä mies hoitoon.


      • kmjn
        Cortina. kirjoitti:

        Itsellesi näissä ketjuissa jotta saat sen pidettyä elävien kirjoissa. Mene jo hyvä mies hoitoon.

        oikein tarkoitat.. eikö mondeon vioista saa kertoa


      • kittivikaisessa
        kmjn kirjoitti:

        oikein tarkoitat.. eikö mondeon vioista saa kertoa

        TDI vai TSI kone?


      • 8888888
        kittivikaisessa kirjoitti:

        TDI vai TSI kone?

        ei oo merkitystä, mikä kone tai en tiedä, kun en ole ajanut sillä. auto on firmamme omaisuutta ja joutu kolariin. ovi meni hieman sisään ja siinä huomattiin, että ruostetta on kittien alla. eli sama homma jatkuu, kuin aikaisemmissa foordeissa. näissä uusissa on kait sama aikapommi, kuin noissa vanhoissa..


      • mutta kylmyydestä
        88888888 kirjoitti:

        Kyseessä on siis se musta trend-farkku sillä 110kW koneella. Se joka on niin keleen kylmä talvella

        ei ole tietoakaan omistan -09 vm. mallin "webasto" pitää huolen.


    • zöf

      Hyvä että Foordeja haukutaan, eipähän pääse sopulikerrointa kertymään käytettyjen hintoihin.

      Ja tiedoksi vain, uudessa Monskussa ei ole 1.9 dieseliä eikä 1.8 bensakonetta.

    • tiisseli tane

      hyvä hyvä! ...12 vuoden puhkiruostumis takuu? sitä ei kai muilla merkeillä olekkaan :-) ja konetiedotkin näyttää kaverilla olevan hyvin hallussa! ettei vaan olis VAG pelle? :-D tai siis niiden amis kannattaja...

      • --------

        korvaa puhkiruostumisen kun se on tapahtunut ilman ulkopuolista syytä rakenteen sisäpuolelta.
        Mitä auto kohtasiin tulee. Niin kyllä mu X-Trail oli suojattu liikkeen puolesta tai tiedä vaikka tehtaalla.


    • 99999999

      Kokeilin nettiautosta hakea seuraavilla ehdoilla:
      2008
      bensa
      110kW

      Sieltä löytyi 42kpl autoja. Mm
      Alfa Romeota
      Fiattia
      Hondaa
      Pösöä
      Skodaa
      Subarua
      Volkkaria

      Mutta ei yhtään Fordia. Oletko nyt aivan varma että se kittivikainen oli juuri Mondeo? Sitä kun ei ole taidettu kyseisellä koneella koskaan tehdä. Siis ihan aikuisten oikeasti. Kysypä huomenna opettajaltasi että miten on.

      PS. Sitten voit mennä vaikka Vectra-palstalle ihmettelemään kuinka C-mallin Vectran konepelti ruostuu.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      693
    4. 50
      587
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe