Koneen vaihto Münchenissä

Lumisade2010

Olen katsellut Lufthansan aamulentoa Barcelonaan, jossa koneen vaihto on Münchenissä ja vaihtoaikaa ruhtinaalliset 45 min. Osaako kukaan kertoa, ovatko Helsingistä tulevan lennon tuloportti ja Barcelonaan lähtevän koneen lähtöportti lähellä toisiaan, vai pitääkö kävellä kilometritolkulla etsimässä ko. porttia?

8

3138

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • terminaali

      portit vaihtelee usein päivästä toiseen, ensin kannattaa ottaa selvää käyttävätkö yhtiöt edes samaa terminaalia

      • tiukkaa

        Kyllä kai Lufthansa käyttää lennoillaan samaa terminaalia,tullessaan Helsingissä ja jatkaessaan Barcelonaan,vaikkei sinne just se sama kone todennäköisesti jatkakkaan.
        En kyllä lähtis ihan niin tiukalla vaihdolla.Saatat jopa ehtiä mutta matkatavaroiden kanssa voi olla vähän niin ja näin,ehtiikö.Porteistahan ei tiedä yhtään,etukäteen.


      • kokemusta1
        tiukkaa kirjoitti:

        Kyllä kai Lufthansa käyttää lennoillaan samaa terminaalia,tullessaan Helsingissä ja jatkaessaan Barcelonaan,vaikkei sinne just se sama kone todennäköisesti jatkakkaan.
        En kyllä lähtis ihan niin tiukalla vaihdolla.Saatat jopa ehtiä mutta matkatavaroiden kanssa voi olla vähän niin ja näin,ehtiikö.Porteistahan ei tiedä yhtään,etukäteen.

        Mikäli matkaa Hki-Barcelona myydään tuolla välilaskulla, pitäisi koneeseen hyvinkin ehtiä, koska matkatavaroitahan ei itse tarvitse selvittää enää Münchenissä, vaan ne siirtyvät automaattisesti jatkolennolle. Sitä paitsi, jos molemmat matkat ovat samalla lipulla, vastuu jatkolennon järjestämisestä myöhästymistapauksessa siirtyy lentoyhtiölle.


    • maimun

      En osaa sanoa kuinka kaukana ovat, mutta aikas vähän on vaihtoaikaa, Helsingistä tuleva kone ei saisi olla yhtään myöhässä ja sittenkin tod.näk tulee kiire. Katso joku toinen vaihtoehto varmuuden vuoksi.:)

    • Vamonos

      Kuten joku jo kirjoittikin, kun molemmat lennot kirjoitetaan samalle lipulle on vaihto SUUNNITELTU mahdolliseksi. Luftis lentää Munchenistä smasta terminaalista. Olen vaihtanut monilla euroopan isoilla kentillä 45 min vaihtoajalla ilman ongelmia(ja ilman juoksua, ehtii vaikka kaljan ja sämpylän syömään).

      Totta on, että laukkujen suhteen saatta tulla ongelmia vaikka itse vaihtoyhteyteen ehtisitkin(mutta voi niitä tulla muutoinkin). Ja laukut kyllä tulee yleensä jo seuraavalla koneella(MUC-BCN välillä paljon päivittäisiä yhteyksiä) ja toimitetaan suoraan hotelliisi.

      Ja koska lennot ovat samalla lipulla, etsitään sinulle vaihtoehtoinen reititys jos eka kone myöhässä.

      Jos hinta on kohdallaan niin anna mennä vaan. Barcassa on TAATUSTI mukavampaa kuin notkuminen yhdelläkään kentällä...

      • nikilauda

        Heippa. Me menimme Wienin kautta, eli yksi koneen vaihto mennen tullen, oli ainakin syksyllä edullisin vaihtoehto ja vaihtoon aikaa noin tunti, joka riitti loistavasti.


      • Austrian Airlines
        nikilauda kirjoitti:

        Heippa. Me menimme Wienin kautta, eli yksi koneen vaihto mennen tullen, oli ainakin syksyllä edullisin vaihtoehto ja vaihtoon aikaa noin tunti, joka riitti loistavasti.

        Sama täällä.Ensin Ossilla Wieniin ja sieltä myös Austrianilla Barcelonaan.Sama takaisinpäin.Hyvin ehdittiin mennentullen ja laukutkin tuli mukana,eikä maksanut kuin 368 € kahdelta.


    • Juu, onnistuu

      Käytettiin just tota lentoyhteyttä, hyvin riitti aika, ja portitkin oli meillä melkeen vierekkäin. Ehdittiin hyvin käydä tax freessäkin shoppaamassa. ;)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 170
      4953
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      127
      4495
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2891
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      29
      1928
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1784
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1709
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1700
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      108
      1696
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1613
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1551
    Aihe