Rapu(M) ja skorppari(N) yhteen sopii...

johan pomppas

Miten voidaan sanoa, että skorppari ja rapu ovat horoskooppimerkkien parhaiten yhteensopivat merkit? Oma suhteeni rapumieheen alkoi alkutalvesta. Hän halusi tavata ja oli todella kiinnostunut. Flirttaili koko ajan ja oli huomaavainen sängyssä. Kiltti, puhui ongelmistaan exän kanssa avoimesti. Oli todella seurallinen. Ihmettelinkin voiko tuollainen mies oikeasti olla olemassa. Olin kuullut skopun ja ravun hyvästä yhteensopivuudesta ja ihmettelin miksei minulla ennen ole rapuja ollut kun tämä yksilö on ainakin aivan huippu. Mutta kaikki tuntui muuttuvan nopeasti...
Ihmetten seuraavia seikkoja, jotka olen omassa suhteessani huomannut. Mukana on listaa muutenkin rapumiehestä tekemistäni havainnoista:
-rapumies muistaa aina kaiken "loukkaavan" tai huomauttelun. Skorppari taas voi äkkiseltään useinkin heittää piikittelyä.
-rapumies tuntuu olevan määräilevä ja se joka varsinkin suhteessa päättää tapaamisista ym. Skorppariahan ei määräillä(ainakaan suhteen edetessä)
-rapumies on paskahousu. Pikkuinen vastoinkäyminen niin heti rapu vetäytyy ja aikoo lopettaa koko suhteen! Mitä hit...skorpparihan haluaa kaivaa kaiken ongilmissa esille ja keskustella.
-rapumies ei luovu exästään, vaan pitää olla edes joku pikku juttu minkä takia exän kanssa on "pakko" olla tekemisissä. Lupaa vaan hoitaa asian pois ettei tarvisi nähdä, mutta jää aina kiinni, eikä edes yritä kieltää(en tarkoita pettämistä)
-rapumiehen kaikki on äiti ja työ. Skorppari tunnetusti vaatii aikaa itselleenkin.
-rapumies epäilee skopua pahansuopaiseksi(muutamissa asioissa epäillyt minun valehtelevan!) Tämä todella loukkasi.
-rapumies pelkää ihmisiä ja sitä että meidät nähdään yhdessä. Kaikki tutut tietävät suhteestamme. Skopu taas haluaa näyttää tunteensa kaikille avoimesti.
-kehuu kuinka kova on tekemään työtä, puhuu valtavista rahamääristä joita hänen yrityksessään liikkuu, haukkuu yleisesti ottaen monia ihmisiä eri tavoin, pitää muita laiskoina ja saamattomina....
Tiedän sanomattakin että tämä suhde on lopussa, mutta osaako kukaan sanoa, onko tämä edes rapumies jonka kanssa olen ollut kuukausia? Ihmettelee loukattu ja yksinäinen skorppioni =(

4

1352

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ravun aikuinen lapsi

      Kuulostaapa hyvin hyvin tutulta. Olen ravun aikuinen lapsi, ja ravun luonne on tullut tutuksi. Vanhempana rapu ei kohtele lastaan hyvin, vaan haukkuja tulee asiasta kun asiasta, eikä tämä ihminen tajua mitä tuhoa saa käytöksellään aikaan. Ravulle ei ole tärkeää kuunnella lapsensa huolia, vaan työ ja hänelle itselle tärkeät harrasteet on etusijalla. Jos jälkikasvulla on ongelmia rapu vanhempi syytti mua niistä eli mä olin itse aiheuttanut ja käyttäytynyt siten, että jouduin suuriinkiin vaikeuksiin. Häneltä oli tukea turha odottaa. Syy aina mussa. Hän mieluiten puhuu itsestään ja yrittää olla aina satakertaa muita parempi joka asiassa. Jopa mun kanssa hän kilpailee, aina hän on mua parempi ja mä olen hänen mielestään huono, laiska, osaamaton, tyhmäksikin on haukkunut lapsena ja raivonnut pikkuasioista. Mun mielipiteetkin on hänen mielestään naurettavan tyhmät. Tyyppi ei tajua miten sättiminen on vaikuttanut muhun, kannan hälle kaunaa, en tunne häntä vanhemmakseni. Lapsuuden kesät mökillä oli piinaavia. Lapsen olisi pitänyt koko ajan olla hänelle mieliksi ja tehdä töitä juuri hänen haluamallaan tavalla. Tämä tyyppi on totinen ja tosikko, ei ymmärrä huumoria, vaan loukkaantuu pienistäkin piikeistä. Piikittelyhän on mielestäni piristävää, itse h-tajuisena tyyppinä pidän pienistä piikeistä. Rapu pitää todellakin häneen kohdistuvaa piikittelyä vittuiluna ja loukkaantuu naurettavista asioista helposti. Kylään oli mentävä aina vain silloin, kun hän on sitä ehdottanut, mutta jos joku muu meidän perheestämme ehdotti, niin ei puhettakaan. Hän ei ottanut missään vaiheessa meitä muita huomioon. Aina vain hän hän ja hän!! Kehuu tosiaankin työnteollaan joka käänteessä, ei se huomaa ikinä että toisetkin ihmiset tekevät jotain, vähättelee muiden tekemisiä ja nostaa omat tekemisensä aina esille. Luuleekin vielä että toisia kiinnostaa!!

      Hänellä ei todellakaan ole koskaan aikaa puhua toisen ongelmista, eikä häntä edes kiinnosta. Lapselle se ei henkisesti helppoa ole, jos 6-vuotiaana pitäisi käyttäytyä kuin vanhat ihmiset. Kaikki mistä olin kiinnostunut nuorena, hän lyttäsi ne, ei koskaan kannustanut yrittämään uudelleen. Haukkui melkein kaikki asiat joihin tunsin kutsumusta. Jokaisen ihmisen olisi oltava kuin hän, silloin olisin kelvannut, mutta omana itsenäni en ikinä ollut muu kuin pohjanoteeraus. Koin olevani maailman surkein mitäänsanomaton ihminen, jonka ihmisarvo on kateissa. Aina kun sukulaisia tuli, rapu muuttui iloiseksi ja vieraanvaraiseksi ja silloin minäkin olin jopa ihminen. Rapu osaa olla uskomattoman tekopyhä. Sitten kun vieraat lähtivät, ravun hymy hyytyi ja "oikea luonne" tuli takaisin. Vastoinkäymisiin törmätessään rapu pakenee, eikä syy ole hänessä suinkaan. Hänessä ei ole "munaa" käsitellä asioita, vaan pakenee kuin pelkuri.

      Oho mä vähän innostuin, mutta nyt aikuisena mun ei tartte olla enää olla juurikaan tämän tyypin kanssa tekemisissä. Pakko oli avautua, toivottavasti sulle ei käy näin kenenkään kumppanin kanssa. Ole iloinen, että pääsit kumppanistasi eroon.

      • skorpparinainen

        Kuulostaa erittäinkin tutulle tuo kirjoittamasi. Olen skorpioninainen ja olen seurustellut rapumiehen kanssa. Minusta vaan tuntuu, ettei hänen käytöksensä johtunut siitä, että hän on rapu. Käytös kuulostaa erittäin vahvasti sosiopaatin käytökseltä. Ehkä rapu on niin herkkä, että häneen vaikuttaa huono lapsuus rajummin, kuin moneen muuhun vaikuttais. Ja selvitäkseen elämästä he kovettavat itsensä :( Valitettavasti he eivät itse huomaa lainkaan oman käytöksensä nurinkurisuutta. Siksi on turha odotella, että käytös muuttuisi. Sosiopaatin lapsi on huonossa asemassa, kun hän ei voi päästä eroon vanhemmastaan vasta kuin aikuisena. Minä olen onnellinen, että minä pääsin eroon sosiopaattiravusta. Meillä on yhteinen lapsi ja isä ei halua lastaan tavata, kun kaikki ei mennyt hänen mielensä mukaan. Kun luin kirjoituksesi, olen vieläkin onnellisempi lapseni vuoksi.
        Toivon sinulle voimia päästä eroon ikävistä asioista, joita vanhempasi sinulle aiheutti :)


      • Mitä ihmettä?
        skorpparinainen kirjoitti:

        Kuulostaa erittäinkin tutulle tuo kirjoittamasi. Olen skorpioninainen ja olen seurustellut rapumiehen kanssa. Minusta vaan tuntuu, ettei hänen käytöksensä johtunut siitä, että hän on rapu. Käytös kuulostaa erittäin vahvasti sosiopaatin käytökseltä. Ehkä rapu on niin herkkä, että häneen vaikuttaa huono lapsuus rajummin, kuin moneen muuhun vaikuttais. Ja selvitäkseen elämästä he kovettavat itsensä :( Valitettavasti he eivät itse huomaa lainkaan oman käytöksensä nurinkurisuutta. Siksi on turha odotella, että käytös muuttuisi. Sosiopaatin lapsi on huonossa asemassa, kun hän ei voi päästä eroon vanhemmastaan vasta kuin aikuisena. Minä olen onnellinen, että minä pääsin eroon sosiopaattiravusta. Meillä on yhteinen lapsi ja isä ei halua lastaan tavata, kun kaikki ei mennyt hänen mielensä mukaan. Kun luin kirjoituksesi, olen vieläkin onnellisempi lapseni vuoksi.
        Toivon sinulle voimia päästä eroon ikävistä asioista, joita vanhempasi sinulle aiheutti :)

        Nyt toivoisi tositulkintaa astrologilta, mikä ihmeen kumma yhtäläisyys tuolla parilla on? En tunne ainuttakaan Rapua, joka olisi antelias, edes huomaavainen. Eräänä jouluna Rapu tuli vierailulle tuoden kahvipaketin, jonka päiväys oli vanhentunut aikaa sitten. Oliko hän aikoinaan ostanut alennuskahvia, jotta on sitten, mitä viedä tuliaisiksi? Eräs Rapu on mielummin yksin, kun ottaa seuraa yksinäisyyteensä, koska tapaamiseen kuluu matkakuluja, eikä nainen tahdo olla tyhmä itse maksamaan matkoja miehen luo, varsinkin tämän saatua jättiperinnön isänsä jälkeen. Rapu kävi vierailulla niin kauan, kun jaksoin pitää runsasta pitopöytää, vierailut loppuivat, kun en jaksanut enää.
        Tulee miettineeksi Ravun isäsuhdetta, onko isä ilkeä, itsekäs, poissaoleva, kaukaa kunnioitusta herättävä kovalla luonteellaan, siitäkö muodostuu Ravun omituisuus? Äiti on aina äiti, hoitaa kodin ja ruuan joka päivä samaan tahtiin, äitiin voi aina luottaa se on perusta elämälle (pojalle).


    • MasterZeromus

      Luulin aivan päinvastoin että se Skorppari on se vainoharhainen epäilijä ja flirttaileva puoli. Skorppari kun ei muutu vaikka rasvassa käristäis joten ei auta nytten aina noi Kuu ja Nousu merkitkään. Hän on oikea kunnon sosiopaatti joka inhoaa, halveksii sairaita ja on aina itse oikeassa asiassa kun asiassa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1305
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1076
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      73
      861
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      787
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      715
    6. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      708
    7. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      290
      706
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      39
      681
    9. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      60
      668
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      43
      655
    Aihe