Onko missään käytössä automaattinen jään kantavuuden tutkimuslaite?
Tulokset jään kantavuudesta pitäisi olla netissä saatavilla.
jään kantavuuden tutkimuslaite
3
632
Vastaukset
- Budsetti
Automaattinen se olla pitää. Netistä saa aina kaikki jopa jään kantavuuslukemat. Kaikki virtapaikat merkitään punaisilla varoitusmerkeillä. 300 000 mittamiestä kiertää päivittäin mittaamassa jään paksuutta. valtio maksaa jokaiselle 30 euroa tunnilta, se tekee 300 000 x 30 x 8 x30 = 2,16 Mrd euroa/kk eli talvessa tuo 7-kertaisena = 15,12 Mrd euroa vuodessa. Kyllä raha vielä tuohoon riittää! Eihän se ole vielä kuin kolmasosa valtion budjetista!
- ............
sä jään kantavuuden netistä-wikipediasta-löydät.Passaripoikaa jään paksuutta mittaamaan sun on turha odottaa elikkä ota se kaira ja mittaa se itse
- Isopilkki
............ kirjoitti:
sä jään kantavuuden netistä-wikipediasta-löydät.Passaripoikaa jään paksuutta mittaamaan sun on turha odottaa elikkä ota se kaira ja mittaa se itse
Serkkupoika kun on yli satakilonen ja pilkille mennessä pannaan se kävelee ensin, jotta sillä saapi hyvinkin testattua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984