Onko missään käytössä automaattinen jään kantavuuden tutkimuslaite?
Tulokset jään kantavuudesta pitäisi olla netissä saatavilla.
jään kantavuuden tutkimuslaite
3
633
Vastaukset
- Budsetti
Automaattinen se olla pitää. Netistä saa aina kaikki jopa jään kantavuuslukemat. Kaikki virtapaikat merkitään punaisilla varoitusmerkeillä. 300 000 mittamiestä kiertää päivittäin mittaamassa jään paksuutta. valtio maksaa jokaiselle 30 euroa tunnilta, se tekee 300 000 x 30 x 8 x30 = 2,16 Mrd euroa/kk eli talvessa tuo 7-kertaisena = 15,12 Mrd euroa vuodessa. Kyllä raha vielä tuohoon riittää! Eihän se ole vielä kuin kolmasosa valtion budjetista!
- ............
sä jään kantavuuden netistä-wikipediasta-löydät.Passaripoikaa jään paksuutta mittaamaan sun on turha odottaa elikkä ota se kaira ja mittaa se itse
- Isopilkki
............ kirjoitti:
sä jään kantavuuden netistä-wikipediasta-löydät.Passaripoikaa jään paksuutta mittaamaan sun on turha odottaa elikkä ota se kaira ja mittaa se itse
Serkkupoika kun on yli satakilonen ja pilkille mennessä pannaan se kävelee ensin, jotta sillä saapi hyvinkin testattua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1591394Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491205Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä241159Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2111090- 1261051
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223984Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk307957- 42929
- 72895
- 73879