Onko missään käytössä automaattinen jään kantavuuden tutkimuslaite?
Tulokset jään kantavuudesta pitäisi olla netissä saatavilla.
jään kantavuuden tutkimuslaite
3
720
Vastaukset 3
- Budsetti
Automaattinen se olla pitää. Netistä saa aina kaikki jopa jään kantavuuslukemat. Kaikki virtapaikat merkitään punaisilla varoitusmerkeillä. 300 000 mittamiestä kiertää päivittäin mittaamassa jään paksuutta. valtio maksaa jokaiselle 30 euroa tunnilta, se tekee 300 000 x 30 x 8 x30 = 2,16 Mrd euroa/kk eli talvessa tuo 7-kertaisena = 15,12 Mrd euroa vuodessa. Kyllä raha vielä tuohoon riittää! Eihän se ole vielä kuin kolmasosa valtion budjetista!
- ............
sä jään kantavuuden netistä-wikipediasta-löydät.Passaripoikaa jään paksuutta mittaamaan sun on turha odottaa elikkä ota se kaira ja mittaa se itse
- Isopilkki
............ kirjoitti:
sä jään kantavuuden netistä-wikipediasta-löydät.Passaripoikaa jään paksuutta mittaamaan sun on turha odottaa elikkä ota se kaira ja mittaa se itse
Serkkupoika kun on yli satakilonen ja pilkille mennessä pannaan se kävelee ensin, jotta sillä saapi hyvinkin testattua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3161335Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja3101287- 991051
Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔50988- 103945
- 106930
- 111782
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh21739- 69621
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh5607