Tarkoituksena olisi työmatkan takia vaihtaa nykyinen e36 320i e46 dieseliin. Budjettina olisi 10000–14000. Tarkoituksena olisi hankkia sedan 320d tai 330d. Mitä kannattaa huomioida kyseisten autojen kohdalla? Minulla ei ole aikaisempaa kokemusta bemarin dieselmoottoreista, mutta bensakoneista on positiivisia kokemuksia. Kiitän asiallisista vastauksista. Onko ko. mallien kulutuksessa suurta eroa?
320d vs 330d
5
727
Vastaukset
- hihhulihei....
autona 118d, ei vastaa 330d:tä, mutta mielestäni moottori on käytettävyydeltään loistava. vertauksena 316i, mikä aikaisemmin oli käytössä. 70 000 tonnia mittarissa, eikä vielä mitään ongelmia, toisin taas oli bensatykissä asiat. Seuraava auto tulee olemaan myöskin bemarin diesel, maksoi mitä maksoi. 2 litraisen kulutus pitäisi pyöriä siinä 6-7 litran kohdalla, 3 litraisesta ei tietoa, mutta ei vissii vararikkoon vievä sekään.
- 330 d
Tosin olet ilmeisesti istamassa vanhempaa autoa jolloin ainakin 330d:n kohdalla kannattaa kiinnittää huomiota imusarjan läppiin josta löydät paljonkin juttua. 330d:ssä ei juuri ole muuta vikaa kuin että ainakin e91 tuppaa syömään jostain syystä takarenkaat, mutta niitähän saa kaupasta.
- nbvcxc
hienoa on e46 330d:ssä? Ei yhtään mitään.
- pelleeergfasdfgads
nbvcxc kirjoitti:
hienoa on e46 330d:ssä? Ei yhtään mitään.
vaikka mitä...
- .ööö.
pelleeergfasdfgads kirjoitti:
vaikka mitä...
mitään hienoa, vanha romu jolla teinit ajelee nykyään. E90 on sitten asia erikseen, se on sentään vielä kunnon auto.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k693769On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole382381Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi712348Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä602228Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.331994Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma711584- 761497
Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?581061Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?681012Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi40929