GTA IV autotalli

joku vaan

Milloin saa GTA IV:hen autotallin tai missä sellainen on? Kiitos jo etukäteen vastanneille.

21

728

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • GTA IV

      Autotallin saa sen jälkeen kun Roman on delannu. Autotallin sijainti on Tudorissa Alderneyn saarella.

    • joku vaan

      OK. Kiitos vastauksest.

      • :D

        Miten Saa Ladattuu Gta:han musiikkii että se kuulus radiosta??? Kiitti jos vastaatte! :D


      • Konsoli
        :D kirjoitti:

        Miten Saa Ladattuu Gta:han musiikkii että se kuulus radiosta??? Kiitti jos vastaatte! :D

        vai PC?


      • :D
        Konsoli kirjoitti:

        vai PC?

        Siis PS3:selle...


      • Olisin muuten
        :D kirjoitti:

        Siis PS3:selle...

        vastannut, mutta en voi sietää hymiöitä, joten jätänpä vastaamatta.


      • dna roskaposti
        Olisin muuten kirjoitti:

        vastannut, mutta en voi sietää hymiöitä, joten jätänpä vastaamatta.

        ei ole koulua 50.13terveisin dna jatka viestiä puhelimellasi ja lähetä kavereille


      • j

      • oot säälittävä
        Olisin muuten kirjoitti:

        vastannut, mutta en voi sietää hymiöitä, joten jätänpä vastaamatta.

        LOL


    • joku vaan

      Onko se autotalli semmone minne voi laittaa omia autoja ja ne tallentuu sinne?

    • kilijuuu

      Millon se roman delaa vai pitääks se tappaa?

      • Roman Ammutaan......

        Roman ei välttämättä kuole. Kate kuolee Romanin sijasta jos otat sen mukaan sinne häihin soita vaan sille Katielle ja hae se. Päätät itse valta on sinulla :)


    • kertoisitteko? :)

      Mitä mun pitää tehdä ku oon sielä iha oikeen puolisella saarella ns. vankina. ku yritän mennä niille toisille ni siel on poliisi autoja ns tiesulkuja moottoriteillä ja jos meen sinne tai jotenkin pääsen niiden läpi niin tulee heti 5 tähteä ja delaan ku ne tappaa mut. Miten saan ne pois mun perästä? :D

      • pelailijaaa

        teet vaan niit tehtävii....


    • hehe

      ai niit (esim roman tehtävii) vai niit niinku poliisi tehtävii et otan kiinni kaikki rikolliset?

      • hj

        mä pelaan nyt


    • hj

      mäkin oon pelannu iv läpi iha helppo peli

      • hj

        tyhmä peli ku pelaa sen läpi niin se on tyhmä, paitsi jos pelaa netissä


    • Riksa1122222

      Kenen tehtävä se on

    • apua kiitos

      Ku kate on kuollu ja se tehtävä tehty nii sen jälkeen saa autotallin mut miks mä en pääse sinne? Kiitos jos kerrotte

    • ...

      miten pääsee niihin helvetin romanin häihin????????

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 126
      3269
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      91
      3001
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2278
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      25
      1796
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1678
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1539
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1504
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1447
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1407
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      81
      1345
    Aihe