Milloin saa GTA IV:hen autotallin tai missä sellainen on? Kiitos jo etukäteen vastanneille.
GTA IV autotalli
21
930
Vastaukset
- GTA IV
Autotallin saa sen jälkeen kun Roman on delannu. Autotallin sijainti on Tudorissa Alderneyn saarella.
- joku vaan
OK. Kiitos vastauksest.
- :D
Miten Saa Ladattuu Gta:han musiikkii että se kuulus radiosta??? Kiitti jos vastaatte! :D
- Konsoli
:D kirjoitti:
Miten Saa Ladattuu Gta:han musiikkii että se kuulus radiosta??? Kiitti jos vastaatte! :D
vai PC?
- :D
Konsoli kirjoitti:
vai PC?
Siis PS3:selle...
- Olisin muuten
:D kirjoitti:
Siis PS3:selle...
vastannut, mutta en voi sietää hymiöitä, joten jätänpä vastaamatta.
- dna roskaposti
Olisin muuten kirjoitti:
vastannut, mutta en voi sietää hymiöitä, joten jätänpä vastaamatta.
ei ole koulua 50.13terveisin dna jatka viestiä puhelimellasi ja lähetä kavereille
- j
dna roskaposti kirjoitti:
ei ole koulua 50.13terveisin dna jatka viestiä puhelimellasi ja lähetä kavereille
[url=http://eu.playstation.com/psn/profile/rustamov10/] [img]http://mypsn.eu.playstation.com/psn/profile/rustamov10.png[/img] [/url]
- oot säälittävä
Olisin muuten kirjoitti:
vastannut, mutta en voi sietää hymiöitä, joten jätänpä vastaamatta.
LOL
- joku vaan
Onko se autotalli semmone minne voi laittaa omia autoja ja ne tallentuu sinne?
- kilijuuu
Millon se roman delaa vai pitääks se tappaa?
- Roman Ammutaan......
Roman ei välttämättä kuole. Kate kuolee Romanin sijasta jos otat sen mukaan sinne häihin soita vaan sille Katielle ja hae se. Päätät itse valta on sinulla :)
- kertoisitteko? :)
Mitä mun pitää tehdä ku oon sielä iha oikeen puolisella saarella ns. vankina. ku yritän mennä niille toisille ni siel on poliisi autoja ns tiesulkuja moottoriteillä ja jos meen sinne tai jotenkin pääsen niiden läpi niin tulee heti 5 tähteä ja delaan ku ne tappaa mut. Miten saan ne pois mun perästä? :D
- pelailijaaa
teet vaan niit tehtävii....
- hehe
ai niit (esim roman tehtävii) vai niit niinku poliisi tehtävii et otan kiinni kaikki rikolliset?
- hj
mä pelaan nyt
- hj
mäkin oon pelannu iv läpi iha helppo peli
- hj
tyhmä peli ku pelaa sen läpi niin se on tyhmä, paitsi jos pelaa netissä
- Riksa1122222
Kenen tehtävä se on
- apua kiitos
Ku kate on kuollu ja se tehtävä tehty nii sen jälkeen saa autotallin mut miks mä en pääse sinne? Kiitos jos kerrotte
- ...
miten pääsee niihin helvetin romanin häihin????????
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa109878"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten278675- 76638
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73603Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483