En tiedä onko nyt oikealla foorumilla, mutta joudun aina pyyhkimään peräaukkoni useita kertoja jottei tartu enää mitään epämiellyttäviä jäämiä. Kärsin silloin tällöin ripulistakin, mutta hyvin usein joutuu monen monta paperinpalaa ottamaan että peräaukko on puhdas oli sitten ripulia tahi ei. Mulla on jonkin tason ongelma muutenkin bakteerikammoisuudessa, mutta mikä siinä voi olla ettei yksi paperi riitä vaan pitää olla joskus kolmasosakin rullaa käytettynä, jotta pääsee vessasta asioiltaan pois?
Sama juttu on virtsaamisessa, joutuu "niistämään" jottei tippoja valu alushousuihin. Ja olen tosissani. Ei tämä mun maailmaa ole kaatanut, mutta mua kummastuttaa miten muut selviävät parilla paperinpalasella.
Mielenkiintoinen ongelma
Hmm......
2
136
Vastaukset
- ........
ulostamisen jälkeen pese suihkulla?
- ei tarvitse
Mitä parempi vatsa on niin sitä vähemmän tarvitsee paperia tai muutakaan... Yleisesti ottaen ongelmat ovat varsin vähäisiä ja tilanne on "normaali" jolloin ei sitä paljoa tarvitse...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad621208- 42901
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että335685- 51661
- 51638
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116636- 99613
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 76582
- 56574