Pullip

Pullip

Mistä saisi halvalla ostettua Pullip-nukkeja? Näin niitä yhdellä nettisivulla ja ihastuin niihin, mutta kauhistuin vain hintaa. Tietääkö siis joku mistä niitä saisi halvalla ostettua? Hinta saisi olla joku 40€-60€

192

8199

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nukettaja

      Yksinkertaisesti kunnon Pullipia ei saa alle satasella. 60 eurolla saattaa saada vanhan ja rikkinäisen.

      • Pulliiiiiip

        Nii ja siellä on kans tarjouksessa pullip santorini 45 donaa


      • Pullip tyttö
        Pulliiiiiip kirjoitti:

        Nii ja siellä on kans tarjouksessa pullip santorini 45 donaa

        anteeksi vain mutta kaverini sai KUNNOLLISEN UUDEN PULLIP ELISHABETIN 90€ EUROLLA.


    • Pullipinimaksoi150e

      Pullip Stylestä (http://www.pullipstyle.com/pullipstyle/) saa aika halvalla joitain. Halvin (Pullip Arietta) näyttää maksavan 69,95 dollaria, eli n. 55 euroa. Se on ainoa, joka tuohon hintahaarukkaan sopii. Juurikaan sitä halvempia tuskin löytää mistään.

      • Kaalisaari

        Mut kuulma pullistylen poistarit on jotain 20€ luokkaa


    • tegth

      7tygojt7

    • PullipNukkeTyttö

      Näistä paikoista kannattaa katsoa:
      Ebay.com
      Pullipstyle.com
      Mollamania.net
      Plasticpop.de
      Pullipsuomi.net
      Live Jornalin "Giant pullip sale" sta voi saada myös aika halvalla.

      • vilmuska

        Ok kiitti vinkistä:)


      • Anonyymi

        Kiitos tiedosta


    • hirveet hinnat :(

      joo, minäkin haluaisin tietää. ärsyttää kun ne on niin hiton kalliita!

    • Pullip fani

      Pullipeita saa suomenkieliseltä nettikaupasta mollamania ja englanninkieliseltä pullip stylestä. Pullip nuket maksaa väh. 80 euroa.

      • surullinen/vihainen

        EIPÄS NE MAKSAA YLI SATA EUROO! :(


      • Mooro
        surullinen/vihainen kirjoitti:

        EIPÄS NE MAKSAA YLI SATA EUROO! :(

        Ei kaikki -_-


      • Anonyymi

        Ja kilalalta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja kilalalta

        Jep kilalassa kantsii käydä kun siellä voi olla myöskin kustomointitarvikkeita ;)


    • pulliplove!!

      I

    • Pulliplöve

      Kannattaako pullipin keho vaihtaa obitsuun vai jättää normaaliin kehoonsa? arvostan vastaustanne :D

      • jossuxxo

        Ei kannata vaihtaa obitsuun. Obitsussa on mielestäni liian isot rinnat ja reidet. :)


      • Jokuvaa3586950418

        Kannattaa koska stock vartalo mennee helposti rikki


      • Cassuh96
        jossuxxo kirjoitti:

        Ei kannata vaihtaa obitsuun. Obitsussa on mielestäni liian isot rinnat ja reidet. :)

        Obitsuja on eri kokosii. rintojen koon voi valita (small,medium,large)


      • viiden omistaja
        jossuxxo kirjoitti:

        Ei kannata vaihtaa obitsuun. Obitsussa on mielestäni liian isot rinnat ja reidet. :)

        obitsussa saa valita koon ja siinä menee esim. paremmin kyykkyyn ja muuta


      • Anonyymi

        Kannattaa


      • Anonyymi

        Suosittelisin obitsua, se on notkeampi kuin stock!! :)


      • Anonyymi
        jossuxxo kirjoitti:

        Ei kannata vaihtaa obitsuun. Obitsussa on mielestäni liian isot rinnat ja reidet. :)

        Niitä on mun mielestä eri kokoisia:D


    • Jonskuttaja<3

      Kannattaa vaihtaa obitsuun koska obitsuilla on liikkuvammat nivelet ja ne saa istumaan ja tekemään kaikkea paljon paremmin..

      EI KANNATA OLLA MIKÄÄN LAIHUUS HULLU!

    • Pullippeihin hurahta

      Mikä on obitsu?

      • juukelispuukelisccc

        vartalo


      • Cassuh96

        Oot pullippeihin hurahtanu, nimimerkiltäs. et tiiä mikä on obitsu? :DD
        obitsu on eräänlainen pullip keho. siinä on liikkuvammat nivelet ja sillä saa monipuolisempia asentoja ;D


      • qqq1w234rtyfer
        Cassuh96 kirjoitti:

        Oot pullippeihin hurahtanu, nimimerkiltäs. et tiiä mikä on obitsu? :DD
        obitsu on eräänlainen pullip keho. siinä on liikkuvammat nivelet ja sillä saa monipuolisempia asentoja ;D

        Obitsu ei oikeasti kuulu pullipille, vaan obitsusta ja obitsu päästä voi tehä obitsunuken.

        Oliniinvaikeatamullaselittääettä!


      • Fanttipullip
        juukelispuukelisccc kirjoitti:

        vartalo

        Miten pullip 7. vartalo liikkuu?


      • Essukka pulliphullu

        Obitsu on vartalo jonka voi halutessaan vaihtaa nukelle


      • Öööh?

        Et sit tiiä vai d:


      • Anonyymi

        Vaihdettava kroppa


      • Anonyymi

        Pullipin keho, joka on notkeampi kuin pullipin normi stock keho<3


    • pullip fani

      mini pullipit on 40 - 50 euroa mollamaniassa mutta ne on tosi palhjon pienempiä kun tavalliset mutta kanattaa katsoa http://mollamania.net/
      ja obitsu on pullippejen ja dalien vaihtovartalo

    • pullip! ♥

      Taipuuko dallien nivelet niinku pullippien?

      • lolli2

        Taipuu mutta croppa on huonompi eli kannattaa ostaa obitsu jo heti alku käteen :)


    • pullip♥♥♥

      pullip mania koita

    • CherryLips

      Mäkin haluaisin Pullipin....Oon katellu kaikista paikoista mistä myydään pullippeja,ja kaikki sairaan kalliita!

      • Anonyymi

        Kato torista! :D


    • Sawakan omistaja

      Pullippeja ei saa mistään halvalla. Ja kannattaa vaihtaa obitsuun, sillä pullipin stock-kroppa on niin ruipelo, eikä sillä edes pysy pystyssä. Suosittelen siis.

    • pienimyy

      onko totta että pullipit on yli 15v? tyhmää jos on... kyllä mä osaisin käyttää niitä arvokkaasti, vaikka täytänki 14.. äiti ei sen takia osta mulle sitä...

      • joooooookelis

        ne on kaiken ikäisille paitsi leikki ikäsille mä oon 12 mullakin on


      • Cassuh96

        "ikäraja" on vain suositus :) Oon ite 12 ja mulla on 2 pullippii


      • Essukka pulliphullu

        Samoin. Mä haluun nukkeja vaan 1 kpl ja etin jotakuta joka pitäis mun kaa blogia! Eikä mun kamujen vahvemmat anna kun niistä on se ikäraja.


      • en.keksi.nimeä

        Mäkin sanoin että vaan 1 pullip riittää, vaan toisin kävi... Nyt toinen nukke on tulossa... Itse olen siis 11-v, Kun olin vielä 9 vuotias vanhempani sanoivat että saisin nukkeni kun täyttäisin 10-v... Siinä sitten 9kk "opiskelin" pullipeista kaikkea ja opin kokoajan niistä jotain uutta:) Kannattaa sanoa vanhemmille että se 15-v ei ole ikäraja, vaan suositusikäraja ja voit sanoa että maksaisit esim. puolet itse


      • Anonyymi
        Cassuh96 kirjoitti:

        "ikäraja" on vain suositus :) Oon ite 12 ja mulla on 2 pullippii

        Mulle tulee ja olen seitsemän vuotias


      • Anonyymi

        Mä olin 9.v kun sain ekan!! Säästin siihen monta kuukautta!!<3


      • Anonyymi
        en.keksi.nimeä kirjoitti:

        Mäkin sanoin että vaan 1 pullip riittää, vaan toisin kävi... Nyt toinen nukke on tulossa... Itse olen siis 11-v, Kun olin vielä 9 vuotias vanhempani sanoivat että saisin nukkeni kun täyttäisin 10-v... Siinä sitten 9kk "opiskelin" pullipeista kaikkea ja opin kokoajan niistä jotain uutta:) Kannattaa sanoa vanhemmille että se 15-v ei ole ikäraja, vaan suositusikäraja ja voit sanoa että maksaisit esim. puolet itse

        Mullekin!


    • Pullip♥

      Mistä saa Alle 40 ? saako mistään mollamaniassa halvin on kul 36e....
      saako niitä alle 30?

      • kakaroihin ärsyyntyn

        no ei vittu mistään


      • ???

        mollamaniassa 36e pullip? Se oli varmaa little pullip tai-dal


    • Viisas

      MiniPullipeita saa aika halvalla.Ja Ebaysta saa Taeyangeja 50 eurolla,halvemmallakin.Kunnon pullipit maksaa jotain 120 - 200 euroa,riippuu sen mallista.Jos on sellanen vähän niinkuin ruma,niin saattaa olla halpa.Kauniit jne. voi maksaa jopa yli 300 euroa.Joten pullippeja ei saa mistään halvalla,paitsi minejä.Pullipit on sen verran arvokkaita,että niitä ei kyllä 40 eurolla saa.Voi saada halvan,alle 100 euron,mutta en ihan uskoisi.Ebay.comissa saa Pullip Melissan 95.99 eurolla.Halvin pullip mitä sieltä löytyy.Mollamaniassakin saattaa olla halpoja,mut ne on kuitenkin yli 100 euroa.

    • ViisasOnOikeassa!

      Viisas on oikeessa.Niitä EI siis saa halvalla,paitsi minipullipeita saa.Ja jotkut Dalitkin voi olla halpoja,mutta yli satasen.

      • Erikku

        sori vaan mutta mä löysin pullipin joka maksoi vaan 5e


      • Nimimerkkiiii
        Erikku kirjoitti:

        sori vaan mutta mä löysin pullipin joka maksoi vaan 5e

        Tais olla feikki


      • Love pullip ♥
        Erikku kirjoitti:

        sori vaan mutta mä löysin pullipin joka maksoi vaan 5e

        Just joo :I


      • TällanePullip
        Erikku kirjoitti:

        sori vaan mutta mä löysin pullipin joka maksoi vaan 5e

        HALUISIN TIETÄÄ MISTÄ ;D


      • Pullip4ever
        Erikku kirjoitti:

        sori vaan mutta mä löysin pullipin joka maksoi vaan 5e

        Öö... Mini pullip oufit saattaa löytyä ebaysta 5€, mutta ei nukkee!!!! Ebaysta saa käytettyjä joskus vähän rikkonaisia pullippeja alle 60€


      • Anonyymi
        Nimimerkkiiii kirjoitti:

        Tais olla feikki

        Huono kuntoinen pullip


    • Pempa!!!:)

      Ei Pullippeja voi saada halvalla kun ne on keräilynukkeja ja tosi hienoja!!!:)

      • pullipfan<3

        saa niitä 3 eurollaki mut ne on huonoja ja pienii mut nädejä


    • Dollly

      Minä myyn oman nukkeni pois, sillä sainkin säästettyä uutta varten :> Hyvin vähän "käytetty" (eli vain muutamia kuvia otettu, eikä ole ollut pihalla), pari kuukautta itselläni ollut Pullip hybridi nukke kaipaisi kipeästi uutta kotia !

      Nukkeni on koottu Obitsu vartalosta ja Little Pullip Bonita nuken päästä.
      Sillä on siisti meikki(rajaukset silmien ympärillä ja punainen huulipuna), brigde ja alahuulen keskellä oleva lävistys. Toinen silmä on maalattu mustaksi, toinen on violetti. Tämä tummanruskeahiuksinen neiti on kuin tehty poseeraamaan, ja on moitteettomassa kunnossa sitä varten.

      Alla kuvakokoelma näyttämään kuinka nuken vartaloa voi liikutella, ja oikeastihan se liikkuu vielä paljon paremmin, ja Obitsu keho antaa tehdä asentoja joihin ihmiskehokaan ei pysty (: Kuvassa on myös lähempi otos kasvoista ja oikealla alhaalla mukana tulevia vaihtokämmeniä kolme paria.

      http://postimage.org/image/l6ktaoss5/

      Hintapyyntö 40 e, sisältää nuken peruukkeineen, vaihtokädet ja postituskulut.

      Jos pienikään kiinnostus heräsi, niin pistä rohkeasti sähköpostia tulemaan osoitteeseen systematicdreamer (at) hotmail.com !

      • juukelispuukelis <3

        jooo lähettelen viestiä


      • Essukka pulliphullu
        juukelispuukelis <3 kirjoitti:

        jooo lähettelen viestiä

        Moi anteeksi jos asiani tuntuu asiattomalta. 8-Vuotias neitonen etsii bloggailukamuja. Kaveri saisi olla 9-13 v ja asua Kempeleessä tai Oulussa. Opiskelet mieluiten ylikylän tai kirkonkylän koulussa, mutta muukin koulu kelpaa hyvin. Nukkejen malleilla ei ole väliä ja nukkeja on mieluiten 1-4 kpl. Ilmoittele jos haluat kaveriksi. ( sori jos oon teidän mielestä liian nuori harrastaja mutta en voinut hillitä halujani)


    • Ansku-chan~

      Valitettavasti Pullipit maksavat aina, mikäli ei hanki käytettyä, rikkinäistä tai pilalle kustomoitua nukkea. Kuulin erään ostaneen nuken neljälläkymmenellä eurolla, mutta se oli kirjaimellisesti karmeassa kunnossa. Toisin sanoen kannattaa laittaa rahaa peliin ihan reilulla kädellä, jos tahtoo saada laadukkaan nuken.

    • Pullip tietävä

      Jos sun ei tarvii ostaa ihan oikean kokoisia niin pullip stylessä on mini pullipeita 20€ :)

      • juuuuukelispuukelis

        ja vaikka placticpopista XD ja mollammanniasta se on suomessa


    • juuuuukelispuukelis

      kirjoita placticpop ja siellä on isoja ja pieniä mä tilasin pienen se makso jotain 53.90 e mutta suomessakin on rovaniemellä mollamania ja siellä on kallista ja pullip stylrkin on se on aika saman tyyppinen kuin plasticpop

    • Pullip-haaveilija :D

      Joo..Mollamaniast saa iha hyvii noin 40 ekel ;)

      • Öööps..:D

        Ne kyl taitaa olla pienii.. :O


      • Omppu ~

        Juu no ne on littlejä.
        Itse olen vasta 12 vuotias, mutta olen nyt pari vuotta harrastanut ja omistan 4 kappaletta.
        Raaka totuus on se, ettei pullippeja löydä 50 eurolla. Ja vaikka siellä stylessäkin olisi sen 70, niin siihen mahd. Tullit & postikulut päälle niin menee yli sataan euroon.
        Toki rikkinäisiä / kustom päitä voi ostaa halvalla, jos haluaa koota nukkensa itse (esim. Kustomoijat).

        Stock keho menee helposti rikki, ja suosittelen obitsua, jos olet kuvaaja. Obitsu taipuu paljon paremmin jne. Eli saat parempia poseja.
        Jos ostat ihan vain keräilyesineeksi hyllyn päälle, stock kropallakin elää. (tosin se on jokaisen oma valinta)
        Ja miten niin liian laiha & ylisuuret rinnat? Esimerkiksi rintojen koon voit itse päättää, ei tarvitse ostaa mitään turbo L:ää jos ei siitä pidä. Ostaa sitten toisen kokoisen. Obitsujen koossakin on kyllä valinnanvaraa (S, M, L).

        Ja koska pullipit ovat keräilykamaa, 15 (sanon minä :D), niin suosittelen etsimään kaiken mahdolliset tiedon ensin. Pullippejen kova hinta johtuu myös siitä, ettei ne ole tarkoitettu leikkeihin.
        Aloittelijoille suosisin littlejä, mukavia, pieniä ja hyviä alkuun. Jos kuvauksellisuudesta valittaa, niin 11cm obitsulla varmasti tulee hyviä poseja!
        Toki kaikkien oma valinta sekin ~

        Kaikilla nukkeperheen jäsenillä (pullip, dal, taeyang, isul, byul, namu) on liikutettavat raajat. Mutta mm. Daleilla silmät eivät mene kiinni.

        Toivottavasti kaikki saivat nyt vähän sivistystä.
        Ps. Blogini =
        http://omppu-dolldreams.blogspot.com/


      • Lolli
        Omppu ~ kirjoitti:

        Juu no ne on littlejä.
        Itse olen vasta 12 vuotias, mutta olen nyt pari vuotta harrastanut ja omistan 4 kappaletta.
        Raaka totuus on se, ettei pullippeja löydä 50 eurolla. Ja vaikka siellä stylessäkin olisi sen 70, niin siihen mahd. Tullit & postikulut päälle niin menee yli sataan euroon.
        Toki rikkinäisiä / kustom päitä voi ostaa halvalla, jos haluaa koota nukkensa itse (esim. Kustomoijat).

        Stock keho menee helposti rikki, ja suosittelen obitsua, jos olet kuvaaja. Obitsu taipuu paljon paremmin jne. Eli saat parempia poseja.
        Jos ostat ihan vain keräilyesineeksi hyllyn päälle, stock kropallakin elää. (tosin se on jokaisen oma valinta)
        Ja miten niin liian laiha & ylisuuret rinnat? Esimerkiksi rintojen koon voit itse päättää, ei tarvitse ostaa mitään turbo L:ää jos ei siitä pidä. Ostaa sitten toisen kokoisen. Obitsujen koossakin on kyllä valinnanvaraa (S, M, L).

        Ja koska pullipit ovat keräilykamaa, 15 (sanon minä :D), niin suosittelen etsimään kaiken mahdolliset tiedon ensin. Pullippejen kova hinta johtuu myös siitä, ettei ne ole tarkoitettu leikkeihin.
        Aloittelijoille suosisin littlejä, mukavia, pieniä ja hyviä alkuun. Jos kuvauksellisuudesta valittaa, niin 11cm obitsulla varmasti tulee hyviä poseja!
        Toki kaikkien oma valinta sekin ~

        Kaikilla nukkeperheen jäsenillä (pullip, dal, taeyang, isul, byul, namu) on liikutettavat raajat. Mutta mm. Daleilla silmät eivät mene kiinni.

        Toivottavasti kaikki saivat nyt vähän sivistystä.
        Ps. Blogini =
        http://omppu-dolldreams.blogspot.com/

        Nukkeja voi löytää alle 50 eurolla!

        Mutta ne eivät ole ehkä ihan parhaimmillaan,tai stock puku puuttuu? Ehkäpä?

        Tulli raja on 150 euroa mutta stylessä postimaksu on niin hirveä ettei


      • plöö
        Omppu ~ kirjoitti:

        Juu no ne on littlejä.
        Itse olen vasta 12 vuotias, mutta olen nyt pari vuotta harrastanut ja omistan 4 kappaletta.
        Raaka totuus on se, ettei pullippeja löydä 50 eurolla. Ja vaikka siellä stylessäkin olisi sen 70, niin siihen mahd. Tullit & postikulut päälle niin menee yli sataan euroon.
        Toki rikkinäisiä / kustom päitä voi ostaa halvalla, jos haluaa koota nukkensa itse (esim. Kustomoijat).

        Stock keho menee helposti rikki, ja suosittelen obitsua, jos olet kuvaaja. Obitsu taipuu paljon paremmin jne. Eli saat parempia poseja.
        Jos ostat ihan vain keräilyesineeksi hyllyn päälle, stock kropallakin elää. (tosin se on jokaisen oma valinta)
        Ja miten niin liian laiha & ylisuuret rinnat? Esimerkiksi rintojen koon voit itse päättää, ei tarvitse ostaa mitään turbo L:ää jos ei siitä pidä. Ostaa sitten toisen kokoisen. Obitsujen koossakin on kyllä valinnanvaraa (S, M, L).

        Ja koska pullipit ovat keräilykamaa, 15 (sanon minä :D), niin suosittelen etsimään kaiken mahdolliset tiedon ensin. Pullippejen kova hinta johtuu myös siitä, ettei ne ole tarkoitettu leikkeihin.
        Aloittelijoille suosisin littlejä, mukavia, pieniä ja hyviä alkuun. Jos kuvauksellisuudesta valittaa, niin 11cm obitsulla varmasti tulee hyviä poseja!
        Toki kaikkien oma valinta sekin ~

        Kaikilla nukkeperheen jäsenillä (pullip, dal, taeyang, isul, byul, namu) on liikutettavat raajat. Mutta mm. Daleilla silmät eivät mene kiinni.

        Toivottavasti kaikki saivat nyt vähän sivistystä.
        Ps. Blogini =
        http://omppu-dolldreams.blogspot.com/

        Mistä sait sen musta tukka sen pullipin ja sen vaaleen ruskee tukkasen pullipin kerrokko ja katoinne sun blokista


      • Pullipeista tykkäävä
        Omppu ~ kirjoitti:

        Juu no ne on littlejä.
        Itse olen vasta 12 vuotias, mutta olen nyt pari vuotta harrastanut ja omistan 4 kappaletta.
        Raaka totuus on se, ettei pullippeja löydä 50 eurolla. Ja vaikka siellä stylessäkin olisi sen 70, niin siihen mahd. Tullit & postikulut päälle niin menee yli sataan euroon.
        Toki rikkinäisiä / kustom päitä voi ostaa halvalla, jos haluaa koota nukkensa itse (esim. Kustomoijat).

        Stock keho menee helposti rikki, ja suosittelen obitsua, jos olet kuvaaja. Obitsu taipuu paljon paremmin jne. Eli saat parempia poseja.
        Jos ostat ihan vain keräilyesineeksi hyllyn päälle, stock kropallakin elää. (tosin se on jokaisen oma valinta)
        Ja miten niin liian laiha & ylisuuret rinnat? Esimerkiksi rintojen koon voit itse päättää, ei tarvitse ostaa mitään turbo L:ää jos ei siitä pidä. Ostaa sitten toisen kokoisen. Obitsujen koossakin on kyllä valinnanvaraa (S, M, L).

        Ja koska pullipit ovat keräilykamaa, 15 (sanon minä :D), niin suosittelen etsimään kaiken mahdolliset tiedon ensin. Pullippejen kova hinta johtuu myös siitä, ettei ne ole tarkoitettu leikkeihin.
        Aloittelijoille suosisin littlejä, mukavia, pieniä ja hyviä alkuun. Jos kuvauksellisuudesta valittaa, niin 11cm obitsulla varmasti tulee hyviä poseja!
        Toki kaikkien oma valinta sekin ~

        Kaikilla nukkeperheen jäsenillä (pullip, dal, taeyang, isul, byul, namu) on liikutettavat raajat. Mutta mm. Daleilla silmät eivät mene kiinni.

        Toivottavasti kaikki saivat nyt vähän sivistystä.
        Ps. Blogini =
        http://omppu-dolldreams.blogspot.com/

        LITTLETHÄN ON IHANIII :3!!!! Mä en ymmärrä miks te ette tykkää littleistä. Nehän on kauheen ihanii ja melkein samoja kuin pullipit. JA NE MAKSAA VÄHEMMÄN! Mäkin löysin little pullip Rosalindin eBaysta. Ja makso 29.99 dollarii. PS: PULLIPIT JA LITTLET ON IHANIII!


    • sofiku

      mul on pullip aya♥

      • nininuna

        kannattaa kattoo ebay nimiseltä huutokauppa sivulta siellä saattaa olla halvalla käytettyjä pullippeja.


    • HÄÄHÄÄÄ32EUROO

      HAHAHAHHAA MÄÄ LÖYSINKO 32 EURO PULLIPI JA ISO

      • OIKEESTI?

        MISTÄ?


      • kl.jhkhkmgjjk
        OIKEESTI? kirjoitti:

        MISTÄ?

        Se löysi bliposta mutta älä vaan mene ostamaan mitään sieltä koska ne ovat piraatti tavaraa


      • Omppu ~

        Ne on ICY nukkeja.
        "Feikki blythejä", olen nähnyt livenä, söpöjä muttei pullipeita.

        HÄHÄGÄ. Jootota. Oikeesti. Ei pullippia herran jumala osteta
        Bliposta hintaan 32 euroa, oikeesti :""D

        Blogini: http://omppu-dolldreams.blogspot.com/


    • dfdsxsadewdwa

      Joo mäkin löysin miku hatsune ICY nuken mut se ei oo vaan niin hieno ku muut... mut sit siel on 70 euroo semmone mango ukko ja se toinen en muistaa :D

    • Pullipin kesyttäjä

      Siis joo löydsin icy nukkei 20 e ja nyt vaan ootan et tulee

      • Pullip ja icy nukket

        Niin pullipit ja Icy nuket eri asia tavaalaan mut jos tiiät oikeesti niin kerro mulle ihmeessä
        xD
        Oon luotettava


      • Pullipin kesyttäjä
        Pullip ja icy nukket kirjoitti:

        Niin pullipit ja Icy nuket eri asia tavaalaan mut jos tiiät oikeesti niin kerro mulle ihmeessä
        xD
        Oon luotettava

        En mä tiiiä...
        Koska se pysyy visusti mun suussa etten kerro.

        Mutta ehk joskus saatan kertoo


      • Pullip ja icy nuket
        Pullipin kesyttäjä kirjoitti:

        En mä tiiiä...
        Koska se pysyy visusti mun suussa etten kerro.

        Mutta ehk joskus saatan kertoo

        Oukidoukki.
        NE ON NIIIIIN SÖPÖI MUT ICY NUKET EI KOSKA NIIL EI TAIVU JALAT


    • HuolestunutKeräilijä

      Argh. En tiedä miksi kommentoin tänne, mutta kuukaapas pikkuiset. Jos ostatte nukkeja, olkaa todella varovaisia niiden kanssa! Ne menevät herkästi rikki! Plus, ei niitä saa mistää halvalla, ne ovat kalliita keräily kohteita!

      • Hemuliii♥

        Kuka sano et ollaan pikkusii? :DD MUT kyl jotkut tääl vaikuttaa aika....öö.....


    • Catarinanana

      Sama ongelma .

    • Oikeassa

      Ei nukkea saa niin halvalla, suosittelen sinulle littleä.

    • Mr.Turtle

      Muuten onks se pullip style -kauppa niin jos ostaa ekan kerran pullipin niin turvallinen/hyvä? Ja tuleeko siinä ne vaatteet/hiukset ja kaikki? :>

      • Cassuh96

        Pullip nukke on setti eli siinä tulee mukana peruukki, vaatteet, silmät(chipit), face up ja mahd. kengät


    • Mr.Turtle

      Ja muuten tuli juuri mieleeni että onko isot pullipit 30cm? :D Pienet noin 15cm ja litlet 7? :D O.o

      • Nukkeilija

        PÄIVÄN NAURUT 8D ei oo pienia ja littlejä ne ovat sama asia 11cm


      • Juuri-näin

        ^^^


    • Mollamania♥♥♥

      Mollamania:sta saa mini pullipeja alle 40e.....!♥ Eli jos haluat hanikkia pullipin ensimäistäkertaa kannatta hankkia mini-pullip ta Dal♥♥

    • PullipTietoinenMuka♥

      Pullipeja ei saa mistään halvalla koska ne ovat keräily nukkeja!♥♥

    • I love pullips<3

      Onko kellään pullip Merliä? Kokemuksia? Nimiehdotuksia

    • ...

      40-60 eurolla saat oikeastaan vaan little pullippeja.

    • Candy king dolls

      50 eurolla voi löytää hyvän pullipin.
      Pullipin voi myös kustomoida joten ei haittaa vaikka naama onkin huono meikiltään :) Voit muokata itse pullippiasi esim:Ostaa peruukin vaihtaa chipit ja vaihtaa vartolan ja halutessasi myös meikin :)
      Pullipstylessä on kalliit postimaksut että sieltä en kannata tilata.Ja jos tilaa kalliin nuken niin nukke voi jäädä tulliin :)

      Ebayssa on halpoja ja kunnollisia nukkeja paitsi kannattaa katsoa onko myyjä myynyt hyvin ja tähdet! Ja kannattaa katsoa onko nukke feikki!

      • plasticheart

        Vaikka Mollamaniassa on kalliit postikulut, se on silti luotettavin paikka tilata, koska nukke // muut tilaukset yms. Ei voi jäädä tulliin. Mulla on pullip Chelsea, tilasin Mollamaniasta, maksoi 158 jos oikein muistan.. Chelseaa ei saa enää Mollamaniasta!


    • Pullip<3

      Pullipstylestä saa aika halvalla. Ja nuo Little Pullipit on huonoja, samanlaisia kuin Littlest Petshopin Blythet (ja ne on ihan leluja), Little Pullippien käsissä ja jaloissa ei ole niveliä.

    • pullip<3

      mistä sivustolta mä haluun tietää

    • rain.eve.r

      Katsoppas tämä osoite: http://pullipstyle.com/pullipstyle/

      Elikkäs täältä voit saada pullipin, jopa 70 dollarilla, elikkäs noin 60 eurolla tjs. Vanhimpia julkaisuja myydään halvimmalla, mutta nekin ovat hyvä laatuisia ja toimitus on nopeaa.

      Pullip on pakattu hyvin ja se toimitetaan useimmiten minimi määräajassa.

    • vierailia

      Mooi! ite etin "pilalle" kustomoitua pullip nukkea. :D Omistan jo Pullip nellan josta maksoin n. 150e. Mut en halua/uskalla kustomoida sitä, joten haluan "pilalle" kustomoidun. Saako sellaista mistään n. 50e? Ja jos joo niin mistä? ;)

      • Cassuh96

        Huuto.net!!! Lue kuitenkin nuken kuvaus. itse tilasin täydellisen pullip adsiltian pari viikkoa sitten. Entinen omistaja ei ollut poistanut nukkea paketista vaan paketti oli avaamaton. maksoi 103e


    • Necrolai

      No BJD-nukkeihin verrattuna pullipit on ihanan halpoja

    • LitteDoll

      Minkä nimisiä pullippeja on olemassa?

    • pullip fani

      haluaisin pullipin mutta en löydä sopivaa/hianoa..

      • LitteDoll

        Sama ongelma:/


      • Remppuli38

        Mä ainakin suosittelen Akemia :P ainakin itse haluun sen :)


      • motherperson

    • Nukkeilija

      Pullipit ei ole tarkoitettu siksi että niitä myytäisin halvalla. Eikä nämä ole helppo hoitaa koska nukke menee rikki tai sen sen iho pilaantuu liian nopeasti kannattaa kuitenkin kattoa käytettyjä nukkeja jos halvalta haluaa aloittaa c:

    • Lumette

      Löysin Hatsune Miku minipullipin, 31,?? € tarjouksessa.
      Pullip stylestä löytyy.

    • pullip fani

      mistä vois saaha pullipin

    • Kokemuksella

      ^ Pullip fani, suosittelisin tsekkaamaan esim. Mollamanian (suomalainen), Plasticpopin (saksalainen) ja Pullip Stylen (amerikkalainen) kaupat. Kysymyksesi oli kyllä mielestäni melko turha, kun tuo vastaus olisi löytynyt googlettamallakin. Huuto.netissäkin on välillä noita Pullippeja käytettynä (välillä myös uutena) myynnissä, mutta jotkut pyytävät mielestäni käytetyistä aivan törkeitä hintoja. Itse olen ostanut omat nukkeni eBaystä, Plasticpopista ja Pullip Stylestä.

      terveisin useamman nuken omistaja

    • shoppailija1

      huuto nettiin on tullut joitain vanhoja pullippeja pari myyntiin.

    • Nukkeilija

      Pullipit ei ole tarkoitettu nuorien ihkutushaaveskeluun sillä tämä on todella kallis ja vaikea harrastus ei nuken omistaminen tee sinusta nukkeilijiaa. Monet luulevat että ostan vaan pullipin ja lisään kuvia blogiin va voilaa ! Ei väärin koska nämä sulaavat auringossa ja muovi voi pilaantua ja nämä menevät todella helposti rikki.

    • redridinghooddd
    • Kokemuksella

      ^ Nukkeilija: En kutsuisi tätä harrastusta niin vaikeaksi, koska joillekin nämä Pullip-nuket ovat vain keräilykohteita (tosin kalliita sellaisia) eikä niitä silloin tarvitse muokata, kuljettaa mukana tms. Ne voivat vain kököttää vitriinissä, jolloin ei ole pelkoa, että ne menisivät rikki. Tosin 10-12 vuotiaille nämä taitavat olla liian kalliita keräilyesineitä eikä niitä tosiaan kannata hankkia hetken mielijohteesta tai siksi, että muillakin on ja se on nyt IN.

      Monet nuoret "nukkeilijat" kyllästyvät nukkeihinsa melko nopeasti ja pilaavat ne hiomalla stock (eli alkuperäisen) -meikin pois ja meikkaamalla nuken Bratziä halvemman näköiseksi. Hohhoijakkaa..

    • moimoivaa

      Kyllä pullipit ja dalit käy 12 vuotiaillekkin.itte oon 12 ja mul on 2 nukkee ja kolmas tulossa! keräsin rahaa puol vuotta mut kannatti :D ja kannattaa aina miettiä minkä mitä on oikeataan ostamassa ja tekeekö sillä mitään kahen kuukauden päästä
      suosittelen obitsua joka on parempi vartalo.
      hyviä nukkeiluja!

    • Ticohaba

      Nimenomaan PullipStyle on halpa ja helppo paikka ostaa nukkeja, mutta postikulut tulevat melko kalliiksi. Ei kuitenkaan ole mitään mieltä ostaa nukkea, jota ei totisesti halua. Nukkeja ei kuitenkaan ylettömästi kannata hankkia, joten pitäisi olla valmis maksamaan vähän enemmänkin. Pullip on kuitenkin alle 200€ saantihinnoilla hyvin halpa nukke. Muut nuket joita keräilen/ihailen ovat reilusti kalliimpia.

      Lisäksi jos nukkea ei aio laittaa lasikaappiin sellaisenaan, vaan esim. kuvata ja muuta, siis pitää nukkea harrastusmielessä, ei nuken muuntelulta voi välttyä. Stock-peruukki harvoin on hyvälaatuinen ja sen vaihtaminen muuttaa huimasti nuken ulkonäköä. Chipsejä vaihtavat monet obitsu on ehdoton hankinta. Nukkejen stock-vartalot eivät poseta kovin hyvin, harvoin se riittää laadukkaasiin kuviin. Lisäksi etenkin tämä uusin, 4-kroppa on niin laiha, ettei se oikeastaan edes muistuta naista. 3-kroppa on huomattavasti parempi, mutta kumpikaan niistä ei poseta hyvin. Obitsuja saa kätevästi Suomestakin ja suhteellisen halvalla, joten niiden hankintaan suosittelen Mollamaniaa.

    • Kamunpullip

      Kuka väittää että hyviä pullippeja ei saa alle 100 €?
      Mun kamun pullip makso 76€ ja sen siskon pullip 55€
      Ja molemmat ihan hyvii. 55€ pullip eternia ja 76€ pullip froggy (:

    • LittlePullip<3

      Ettisin Litlle pullippeja! Jotain 20-28e saa olla käytettyjä:)

    • Pullip Rche/Ruhe

      Ihan tiedoks vaan että yllä Pullipit sopivat 12-vuotiaalle.. Kaikki 12vuotiaat eivät 100% voi rikkoa nukkea jos pitää hyvää huolta. Ja Pullippien ikäraja on laskenut 13-vuoteen. Ja ihan urha esittää niin isoo jos ootte 15-vuotiaat.. että tiedätte kaiken..
      ihan tiedoks vaa 15vuotiaat osaavat ihan hyvin itsekin rikkoa..Pullipin.


      ite aijon tilata PlasicPoPista Pullip Rche/Ruhen : 3

      • Pullippien ystävä

        No jos 15-vuotiaat voisivat rikkoa Pullipin, niin miksei sitten 12-vuotiaatkin?


    • ShiroRikiGinWeedOrio

      Tuskin millää 40e mitää kunnollista saa, dal maniassa(pullipblogi) se osti 40e pullip melissan mut sil oli kamalas kunnos peruukki, ihmee sutatut meikit ja näin(en ny tarkota pahalla).
      munkin eka nukke makso 160e toka 130e ja kolmas yli 200e. Et yleensä ihahimmat ja parhainlaatuset nuket maksaa aika paljon. Mutta esim. PullipStylesta saa aika halvalla Pullippeja mutta pitää huomioida että se on amerikassa ja nukke saattaa joutua tulliin. Postimaksukin amerikasta on aika suuri. Mutta koska pullipit "luonnollisresti" ovat kalliita, ja jos hinta on sulle liian suuri, niin suosittelen aloittavan vaikka little pullipeilla tai daleilla. Plasticpopista saa kohtuuhintaan pullippeja, eikä sieltä voi joutua tulliin koska se on saksassa, suosittelen sitä ja samoin ranskan jolie dollia ;3 Ja oon 13 ja tunnen ihan 10 vuotiaankin jolla on pullippei, nuoremilla siinä on aina riskinsä mutta ei mitään valittamista siihen että periaatteessa ne käyvät lähes kaikille, mieluiten yli 12 v.

    • Ehkäpä hankin

      Mua jäi kiinnostamaan että onko little pullipit nivellettyjä O_O Kun niissä kuvissa ei ainakaan näytä siltä:D Vastailkaas jooko!

      • pullip!

        on jos ostaa obitsun,obitsu 11 cm mä ostin litlelleni eilen. sen pitässopii litlelle.


      • Eren_Jeager

        ei ole


    • Pullipit on ihanii♥

      Jos tilaa mollamaniasta jonkun pienen nuken niin onko sillä jo valmiiksi obitsu vai pitääkö se ostaa erikseen? o.O

    • Pullipit on ihanii♥

      Joo piti viel kysyy et tuleeks ne kaikki osat mukana esim. peruukki, vaatteet??
      Vastailkaa?

    • 3 pullipin omistaja

      plasticpopista ei saa mitään halvalla

    • Fanttipullip

      Ebaysta voisi ehkä saadakkin:)Pitää vain katsoa että tyytyväisyys on sataprosenttista.

      • miku98

        (ööh vastasin siis omaan viestiin)
        Ostin ebaysta nuken Fanatica noin 90 eurolla ja hyvälaatuinen ja ihana!Bloposta ei kannata ostaa nukkeja sillä ne ei ole aitoja voi tietenkin ostaa mikäli haluaa feikin...


    • pullip!

      pullippeja saa esim mollamaniasta ,Dollmarketista,pullipstylestä,plasticpopista,ja pullip vaatteita saa hello cool cat sielt saa.oon ykstoist ja mulla on kolme isoo nukkee ja kolme litlee ja mulle tilattiin eilen tokidoki luna pullip.

    • Puulliippi

      Ostin ebaysta 30 € pullipin toinen silmä ei liikkunut mut sain korjattuu sen :)

    • amatööri

      Paljon obitsut yleensä maksavat? Olen aloittelemassa nukkeharrastusta ja haluaisin kuvata pullipiani, joten obitsu varmaan kannattaa hankkia?

    • Pulllip

      Koita Pullip Stylestä, halvin on 45 dollaria, eli 33,67€

    • LovePullip

      Tää ei liity tähän asiaan mutta oon tilaamassa plasticpopista pullip-wilhelminan
      Niin onko sieltä tilaaminen turvallista :) vastatkaa kiltit tähän ees joskus jtn :)

      • Eren_Jeager

        Plasticpop on turvallinen :) tilasin sielt oman nukkeni ^^


    • Eren_Jaeger

      Ebay ihmiset, Ebay!

    • Chitsuki

      Pullipit ovat keräilynukeiksi HALPOJA. Et voi ostaa oikeasti keräilykuntoista nukkea alle 100€, toki poikkeuksia on, mutta siltikin. Pullipit ovat halpoja, itseasiassa kaikki tietämäni keräilynuket ovat kalliimpia, paitsi ehkä MH't, mutta niitäkin käytetään myös leluina.

      • I love pullip ♥

        Aika halpa ku jotku oli 149 € :O


      • Pullip ♥
        I love pullip ♥ kirjoitti:

        Aika halpa ku jotku oli 149 € :O

        eBayssa on tosi halpoja jotkut ja se on turvallinen! :)


    • Shiisaa
    • Kaupan markka

      Mollamaniasta, Amaidollsista, eBaysta ja pullipstylestä

    • pullip love

      Kokeilele Ebaysta oon nähny siel noin 50-60€
      Mut niit saa kattoo mont sivuu mut niit on silti siell
      niit saa halvemmal ilman kuteit kiva jos autoin:-)

    • Hemuliii♥

      No niin, taas täytyy tännekkin tämä selittää.

      HUOMIO KAIKKI, KANNATTAA LUKEA!

      Pullipit ovat kalliita, hyvää ei saa halvalla. Ebay.com:issa on kyllä monia halvalla, mutta niiden kuljetus Suomeen maksaa jo itsessään niin paljon, että ehkä kannattaa ottaa Suomesta. Pullip Stylekin on luotettava, mutta taas tullimaksut.... JOS haluaa hyvän pullipin, niin kannatta katsoa täältä: http://www.mollamania.net/ Hyvää pullippia EI voi saada 40-60€. Paitsi ehkä ebay.com, mutta tulli.

      Entä Littlet sitten?

      Littlet ovat halvempia, niitäkin kannattaa ostaa Mollamaniasta. Ne ovat noin 40€, mutta niillä ei ole taipuvia niveliä. Jos se ei haittaa, niin siitä vaan, kannattaa ostaa.

      Ja muuten, joku kyseli, onko kellään Pullip Merliä. Minulla on, nimiehdotukseni on (siis jos haluat japanilaisen) Chima. :D

      Kiitän ja kumarran.

      • Emu

        Itselläni on 5 pullip perheen nukkea (2 Dalia, Pullip, Taeyang ja Little Pullip)
        Suosittelen aloittamaan nukkeharrastuksen Littlellä, sillä jos se ei olekaan sinun juttusi, niin ainakin vähän rahaa säästyy, ja Littlet ovat kestävämpiä ;3
        Itselläni on kokemusta kaupoista Mollamanua, Plasticpop, Huuto.net ja Joliedoll

        Oikeastaan ei ole mahdotonta löytää hyväkuntousta pullippia noin halvalla, siihen tarvii vain tuuria ^^ tosin täysin stockkia ja uutta voi olla mahdoton löytää niin halvalla
        Itse nääs löysin ihanan, taidokkaasti kustomoiduin Taeyangin Huuto.netistä 35€ sillä ei tosin ollut vaatteita, chipsejä eikä mitään stock tavaraa, mutta on siihen ihastuttu aina miiteissä :3

        Blogini:
        littledollsland.blogspot.fi


    • KimmyKay
    • Pullip is best

      Mistä saisi ostettua Mi-u nimisen pullipin? Olen yrittänyt etsiä joka paikasta.Missä niitä saatta olla?

      • Hatsune Miku~_~

        Jos tilaa pullipin niin saako siit valita kehon? Itse tykkään hatsune mikusta. Saisko siihen obitsu vartalon? Kiitti jos joku vastaus!


      • pullip tietämätön

        1.Saako jo tilauksessa päättää minkä vartalon ottaa? Itse haluaisin Hatsune Mikun. Saisko siihen obitsu vartaloa? Kiva jos vastaat.
        2. Kuinka paljon yleensä obitsu vartalot maksaa? Oot ihana jos vastaat!
        3. Kuinka kauaa pullipin tilaus yleensä kestää?
        4. Voiko pullipeilla leikkiä,edes hyvin varovasti? Olet mukava jos vastaat!


      • pohjantuuli
        pullip tietämätön kirjoitti:

        1.Saako jo tilauksessa päättää minkä vartalon ottaa? Itse haluaisin Hatsune Mikun. Saisko siihen obitsu vartaloa? Kiva jos vastaat.
        2. Kuinka paljon yleensä obitsu vartalot maksaa? Oot ihana jos vastaat!
        3. Kuinka kauaa pullipin tilaus yleensä kestää?
        4. Voiko pullipeilla leikkiä,edes hyvin varovasti? Olet mukava jos vastaat!

        vastauksiah:

        1. Ei saa, se pitää tilata itse myöhemmin, sillä pullipin mukana tulee stock-vartalo.
        2. 20€ -30€
        3. 1-3 viikkoa.
        4. Ei, koska pullipit ovat keräilynukkeja eivätkä leikkikaluja.


      • Ei näin
        pohjantuuli kirjoitti:

        vastauksiah:

        1. Ei saa, se pitää tilata itse myöhemmin, sillä pullipin mukana tulee stock-vartalo.
        2. 20€ -30€
        3. 1-3 viikkoa.
        4. Ei, koska pullipit ovat keräilynukkeja eivätkä leikkikaluja.

        Se on jokaisen oma päätös, leikkiikö vai eikö noilla nukeilla, sinä et päätä siitä. Nukella voi leikkiä jos omistaja niin haluaa.


    • RAGE_ETID

      Mikä helv*tti on noide pullippien idea, nehä on vaa kallista p*skaa

      • pohjantuuli

        Rageta kuule vaan pään sisälläs, ei tarvitte vasiten tulla haukkumaan, kiitos :D


    • Epätietoinen pullip

      mulla ois muutama alkeellinen kysymys!:)
      1. Voiko heti kun tilaa pullipin niin päättää sen vartalon jne... Minua kiinnostaa Hatsune Miku. Saisiko siihen obitsu vartaloa? Olet kiva jos vastaat!:)'
      2.Voiko pullipeilla leikkiä vähän? Ees varovasti?
      3. Kauaako kestää jos tilaa pullipin niin toimitusaika?KIITTI JOS VASTAAT!:)
      4. Mitkä osat pullipeista irtoaa?

      Kiitos jos vastasit edes yhteen!:) Olen niin happy jos vastaat!:D

      • pohjantuuli

        vastauksia:

        1. Ei voi päättää vartaloa, obitsun voi tilata myöhemmin. Kaikkiin pullippeihin saa Obitsun.
        2. Ei. Ne ovat keräilynukkeja eivät siis leikkikaluja.
        3. 1-3 viikkoa.
        4. en jaksa selittää, näet kun tilaat....


    • Pullainen

      Itse olen harrastuksen lopettamassa, joten omani myyn suht halvalla koska tahdon päästä pian eroon kun muuttokin tiedossa. Taeyang Timulus ja custom dal kyseessä~

    • pullip_love_

      kiinasta saattaisi saada halvalla pullip nukkeja.. Mistä löytyisi pullip nimeltä mi-u?

    • Halvalla hyvä!
      • Halvalla hyvä!

        Ja postikulut olivat alle 25 euroa!


      • HALVALLA HYVÄ!

        Juu, eli mun eka pullip, tuli tänään, 10.1, ja on TODELLA HYVÄSSÄ KUNNOSSA ja maksoi 60 euroa yhteensä! kuka sanoo ettei hyvää pullippia saa alle 100 eurolla? :D


    • Pullipien ystävä :3

      Jtn. paikkoja joista saa Pullipeja;
      Mollamania, Plastic Pop, Mimiwoo, Junky Spot, Ebay. :)

    • Victory <3

      Minulla on yksi pullip.sain sen noin kahdeksallakymmenellä eurolla. siksi suosittelen make it own pullip pakettia,sillä se on helppoa:tarvitsee vain ostaa:make it own (amaidolls),eyechipsit (coolcat tai mollamania),ja peruukki (mollamania). se on ihanaa,kun saa päättää meikit jne. luomet voi värjätä akryylimaaleilla,mutta en suosittele: tusseja,puuvärikyniä,lyijykyniä,vesivärejä. ne voivat pilata nukkesi kokonaan,eikä uutta luultavasti vanhemmat anna ostaa. olen muuten saamassa (ehkä) pullip akimen (sillä ehdolla että isäni löytää mahdollisimman "järkeen käyvällä" hinnalla). olen iloinen vaan siitä että sain pullipin ja nyt voin kuiskailla tai vaikka huutaa sille salaisuuksia ,kun se ei kerro kellekään ;D

    • voi voi

      joku oli piirtänyt tussilla siihen meikit :(

    • iaaaaaaaaaa

      iaaaaaaaaaa

    • Pullipfani♡

      Hyvän pullipin saa alle satasella, muttei hinta ole 40-50€ luokkaa.. Itsekin olen nykyään aivan pullipeihin hurahtanut:) ebaysta ja mollamaniasta kannattaa katsoa nukkeja:3

    • Pullippeja Fanittava

      Pullipstylestä saa aika halvalla nukkeja..pelkään vaan, että jää tulliin..
      Itse olen tilaamassa 2 ekaa pullippia, Pullip Naneten ja Pullip Classical White Rabbitin :)
      Halpuus on sen takia, että hinnat ovat siellä dollareina. Ja siis 1 dollari on noin 0.733 euroa, joten 2 pullippia maksaa siellä euroina noin 160-200 euroa, jos ostaa halpoja.

      Sanokaa, jos joku meni pieleen tekstissä.

    • TomHill
    • Lin J

      Ebaysta voi saada halvalla pullippeja. Itse tilasin Plasticpopista ja oli aika kallis n.120 euroa postimaksut.

      blogini: prettylittlesweethearts.blogspot.fi

    • EbaY

      Käy tsekkaan Ebay, sieltä löytää aika halvalla!!!

    • Ööööööh...

      Pullip my select doll maksaa 50€-60€! Se on siis peruspullip jolla ei tule vaatteita mukana!!!!! Ja oma pullippini pullip akoya ninja maksoi ebayssa 76€ postikuluineen 104€! Eli kannattaa kattoo sieltä... Ja mollamaniassa pullip 36€ ;D Se on kyllä niin kallis kauppa että siellä maksaa ainakin 136€ :D Se oli varmana little!!! Ja kun joku sano et se löys pullipin joka makso 2€ niin seki oli joku little jolta puuttu vaatteet... Ja sit joku kommas siihen että tais olla feikki! XD Kyllä feikitkin ainakin 50€ maksaa:D Suosittelen erittäin monia käymään pullip suomi sivustolla!!! Sit joku sano jossain et tietää littleistä kaiken ja se saa littlen... Samassa viestissä se kysy onks niillä samanlainen nivellytys kuin pullipeilla ja sit se viel kysy että liikkuuko ja sulkeutuuko littlejen silmät yhtä hyvin kuin perus pullipeiden xD... No joo ei tässä muuta

    • Tos ois vähän

      Little pullippeja saa alle satasella mutta ne on sit puolet pienenpiä pullipit maksaa siina sadan euron pintaan mutta toki esin huutonetistä tai torista saa joskus käytettyjä mutta hyväkuntoisia nukkeja alle satasellakin riippuu tietty myyjästä.

    • Ihminen;)

      Kannattaa katsoa ebaystä tai huuto netistä. Ja pullip stylessä on selec own -nukkeja niillä ei ole vaatteita mutta maksavat n. 50 dollaria:)

    • halvalla hyvä

      Ekan pulliin tilasin ebaysta ja hinta oli 40 euroa postikulut n. 10e. KAIKKI TOIMII mutta vaatteita ei mukana. Hakusanalla Nude pullip löytyy näitä..

      • halvalla hyvä

        Plus tuli alkuperäisessä paketissa, hiukset ja silmät aion vaihtaa..


    • Pullip♥

      Tori.fistä löytyy nyt 70-80 euroa maksavia

    • HALAPAAA
      • Kaalisaari

        Se on mio kit, eli meikki pitää tehdä itse, eikä sen mukana tule peruukkia, chipejä eikä vaatteita :3


    • INFFOO

      Itse olen vasta aloittamassa harrastuksen, mutta tiedän sen että oikea kokosia ehjiä pullippeja ei saa halvalla :/

      • Japa-chan

        *vinkvink* Myyn Pullip-perheeseen kuuluvaa dal-nukkea, jos laittaa tori.fi :hin hakusanalla dal classical alice niin sieltä sen voipi bongata, todella hyväkuntoinen ja saa ilman vaatteita 90€, ja voi koettaa myös tinkiä :3 Minulla on myös blogi, jossa on vanha postaus nuken myynnistä, blogin osoite on littledollplanet.blogspot.fi


      • Japa-chan
        Japa-chan kirjoitti:

        *vinkvink* Myyn Pullip-perheeseen kuuluvaa dal-nukkea, jos laittaa tori.fi :hin hakusanalla dal classical alice niin sieltä sen voipi bongata, todella hyväkuntoinen ja saa ilman vaatteita 90€, ja voi koettaa myös tinkiä :3 Minulla on myös blogi, jossa on vanha postaus nuken myynnistä, blogin osoite on littledollplanet.blogspot.fi

        Ja päätin nyt tulla selittämään tänne kaiken mitä nyt päähän juolahtaa~
        -Pullip on keräilynukke, jonka alkuperäistarkoitus on käytännössä seistä ständissään vitriinissä tjsp. Niitä siis ei ole tarkoitettu "mihinkään", mutta kuvaamiseen ja "muotinukeiksi" ( :'D) ne soveltuvat mainiosti.
        -Jos nukkea ei halua säilyttää koristeena, vaan tietää, että aikoo sitä käyttää vaikka nyt siihen kuvaamiseen, niin usein Pullipin peruukin ja alkuperäisen vartalon joutuu vaihtamaan juuri sen takia, että niihin ei ole panostettu, koska nukkea ei ole tarkoitettu käytettäväksi.
        -Obitsu on eräänlainen vaihtoehto vartalolle, mutta sitä ei alunperin ole tarkoitettu Pullipille. Suosittelen kuitenkin obitsua jos nukkea haluaa kuvata, koska se poseeraa paremmin. Obitsun rintojen koonkin voi valita (S,M,L) ja S-koko on luonnollisin. Obitsujen hinta on yleensä n. 30€.
        -Pullip-perheeseen kuuluu itse Pullipin (n. 30cm) lisäksi Taeyang (n. 32 cm?) joka on poika, Namu, joka on samankokoinen kuin Taeyang, mutta Namuja ei enää valmisteta, Byul (n. 25 cm) joka on tyttönen, niin kuin myös Dal (samankokoinen kuin Byul) ja Yeolume, jonka kokoa en tiedä, mutta about Dalin ja Byulin kokoinen. On olemassa vielä myös Isul, joka on suunnilleen samaa kokoluokkaa Dalin ja kumppanien kanssa, vähän pidempi saattaa kyllä olla.
        -Sitten on vielä näitä little-Pullipeja ja -Daleja, ja Docolla-nukkeja. Kaikkien koko on noin 11 cm, ja ne ovat pienempiä versioita muista Pullip-oerheen jäsenistä, mutta niillä on nuvelet vain olkapäissä ja lonkissa. Niille on sopiva 11 vm obitsu, jossa on samat nivelet kuin isommilla Pullipeilla. Littleillä ja Docolla-nukeilla ei ole silmämekanismia.
        -Silmämekanismi taas on mekanismi, jolla Namun, Taeyangin Isulin ja Pullipin silmiä saa käännettyä sivuille ja laitettua kiinni takaraivossa olevien vipujen ja nappien avulla. Daleilla, Byuleilla ja Yeolumeilla silmät kääntyvät sivulle, mutta ne eivät mene kiinni.
        -Pullipille voi ostaa uuden peruukin, vartalon ja silmät. Meikin voi myös kustomoida, mutta se on vaativaa, enkä suosittele sitä kovin nuorille tai aloitteleville nukkeilijoille. Lisäksi nuken silmämekanismin voi modata (lisätietoa internetin ihmeellisestä maailmasta) jolloin silmät saa mm. katsomaan kieroon tai eri suuntiin.
        -Pullipeja voi ostaa Mollamaniasta, Plasticpopista, Pullipstylestä, Jolie dollista, Ebaysta, Huuto.netistä, tori.fistä tai käytettynä muilta nukkeilijoilta, jotka myyvät vanhoja nukkejaan pois.
        -Suosittelen lämpimästi ostamaan nukkeja blogeista, sillä se on usein halpaa ja se hyödyttää myös toista nukkeilija huomattavasti, mutta se on usein aika paljon tuurista kiinni, jotta saa mieleisensä Pullipin. MYYN ITSE DAL CLASSICAL ALICEA BLOGISSANI OS. littledollplanet.blogspot.fi
        -Nyt tähän suureen kysymykseen: kuinka paljon Pullipit maksavat? No, yleensä noin 100-150€, mutta on myös nukkeja, jotka maksavat 40-2000€, ja hinta riippuu yleensä nuken saatavuudesta, käytöstä ja kunnosta.
        -Itse suosittelen näitä paikkoja nukkehankintojen tekemiseen:
        •Chipit (silmät): Mollamania, Coolcat, blogit
        •Obitsu:Mollamania
        •Pullip: Ebay, blogit, huuto.net, tori.fi, Jolie doll (sijaitsee pariisissa, nettikauppaa ei taida olla?)
        •Peruukki: eLuts, Leekeworld
        •Vaatteet ja asusteet yms. : Coolcat, blogit




        -PALJON LISÄTIETOA: pullipsuomi.net/foorumi




        Ja vielä muistutan kolmannen kerran: MYYN blogissani Dal Classical Alice- nukkea hintaan 90€ _ilman vaatteita_, vaatteilla 120€. Nukke pitäisi myös tosiaan löytyä tori.fi stä ja huuto.netistä hakusanalla "Dal Classical Alice"
        Myös aiemmin mainitussa blogissani vastailen mielelläni kysymyksiin :3 Olen puhunut~


    • PullipTietäjä_xD

      Pullippia ei saa mistään niin halvalla. Pullipit on yleensä uutena noin 170€. Halvin pullip jonka olen löytänyt uutena on ollut 158€ Ja käytettyjä saa esim torista tai huutonetistä 100€. Ei niitä löydy niin halvalla! :D

    • pullipallyyyy

      Pullippeja saa ehkä käytettyinä ja huono kuntoisina tori.fistä,tai esim jos jokin sukulaisesi myisi sulle halvalla pullippia:) Uutena pullippi maksaa ihan hitosti niin tosiaan jos haluut säästää sun rahaa niin voit ostaa esim jostain kirpputorilta;) Halvimmat nuket ovat itse koottavia jotka maksavat n. 90e
      sitten on soldaatteja,jotka on siis niitä harvinaisempia ja maksavat sen 300-400-500e tai Limited edition nukke joka on 1000e tällä hetkellä:) juuh ei liity aiheeseen mutta... osta esim käytettynä kirpparista..Mutta en osaa mitenkään epäröidä että joku myisi nukkea 40-50e edes käytettynä,jos se on maksanut omaisuutensa uutena. Kemppiä!:3

    • Kaalisaari

      Tuolla hintaa voi saada ostettua käytetyn pullipin pään esim instagramista :3

    • Anonyymi

      Oon saamassa

    • Anonyymi

      Siis osaisiko joku auttaa kun mun pullipin silmämekanismi on rikki (siis se osa mistä saa liikuteltua) ja se on jotenkin vääntynyt. Meni heti ekana päivänä mekanismi rikki. :D
      OLKAA VAROVAISIA NIITTEN NUKKEJEN KANSSA!!:D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      583
      4252
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      468
      3479
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      144
      3126
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      166
      2407
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      8
      2260
    6. 235
      1748
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1437
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      100
      1339
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      95
      1320
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1120
    Aihe