BMW huolto Oulussa

dsssdds

Onko totta että Wetterin BMW-huolto huonolla tasolla Oulussa? Kokemuksia hyviä/huonoja? Jos huono taso pitää paikkansa, niin oisko parempia vaihtoehtoja huoltopaikasta uudehkolle bemarille Oulussa päin?

14

7120

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • elpaso1

hyviä kokemuksia ei muutakun auto huoltoon wetterille

• bmw520d

Hyvää palvelua olen aina saanut ja erinomaista huoltoa on auto sieltä saanut. Ei mitään valittamista, päin vastoin.

• palvelu siellä

Asun pääkaupunkiseudulla, mutta toissa vuonna Lapin reissulla huohotinputki jäätyi e46-mallin Bemustani paukkupakkasessa ja matkanteko tyssäsi siihen. Auto lähti hinausauton lavalla Ouluun Wetterille. Siellä vika korjattiin ja auto palautettiin Wetterin avustuksella ja toivomuksestani (ja vakuutusyhtiön suostumuksella) minulle autojunassa Helsinkiin, jossa olin itse vastassa.

Koko ajan palvelu (lähinnä yhteydenpito heiltä minulle, itse en Oulussa käynyt) oli todella hyvää, ystävällistä ja asiantuntevaa. Vika diagnosoitiin nopeasti, korjaus oli nopealla aikataululla ja selostus tällaiselle ei-autoalan-ammattilaiselle oli kattavaa ja riittävän kansantajuista. Laskutuspuoli oli alusta asti selkeää ja kustannusarvio ei ylittynyt. Lisäpisteet tuosta, että toimittivat Bemun autojunaan, niin ei tarvinnut itse lentää Ouluun autoa hakemaan. Omat kokemukseni siis erinomaisen hyvät, toki olen tietoinen, että Wetteristä on kirjoitettu myös huonoja kokemuksia nettiin. En osaa ottaa niihin kantaa, mutta otaksuisin, että niitä tulee jokaisella varsinkin isommalla toimijalla vastaan.

• melkein mitä vain

Mikseipä se ole ihan toimiva huolto jos vain on aikaa odottaa tarpeeksi kauan. Hajoamistapauksissa nimittäin saattaa hieman kestää. Oma autoni seisoi wetterillä pitkästi toista viikkoa odottaessa osia. Kaverini auto puolestaan seisoi pihassa osia odotellessa yli 2 viikkoa. Molempien autojen ongelmat liittyivät moottoriin. Onneksi molemmissa on vielä takuu voimassa ettei joudu maksamaan sijais-autosta mitään. Sijais-auto ei tietenkään ollut BMW vaan Volvo :)

• 318d

Omassa bemarissani on takuu voimas ja se oli hiljattain takuu korjauksessa. Kysyin silloin sijaisautoa mutta sanoivat että sitä ei takuu korvaa. eli miten on saako sijaisauton maksutta käyttöön jos on takuu voimas?

• ------
        318d kirjoitti:

Omassa bemarissani on takuu voimas ja se oli hiljattain takuu korjauksessa. Kysyin silloin sijaisautoa mutta sanoivat että sitä ei takuu korvaa. eli miten on saako sijaisauton maksutta käyttöön jos on takuu voimas?

Siitä joutuu maksaa.

• Riippuu liikkeestä..
        318d kirjoitti:

Ei automaattisesti. Kuitenkin, jos kerrot tarvitsevasi autoa jo pelkästään työn puolesta, niin yleensä merkkiliikkeestä annetaan esim. vaihtoauto lainaan muutamaksi päiväksi. Toki tämäkin riippuu paljon liikkeestä ja on aina neuvottelukysymys.

• BMWsti

Osien odottelu on aina kiusallista.

Mutta arveletko, että jokin muu BMW korjaamo olisi saanut osat huomattavasti nopeammin?

Niin kauan kun keskustelemme merkkiorganisaatiosta yhden pienen maan sisällä niin saman aikaa ne laakkoset ja autosalvatkin joutuvat samoja osia odottamaan, ei voi lukea yksin Wetterin heikkoudeksi.

Itse olen yhdesti ollut paikallisen Wetterin kanssa(ei Oulu) tekemisissä. Tai oikeastaan oli tarkoitus olla, mutten kahteen päivään saanut sopivaa henkilöä puhelimeen, niin päätin opetella senkin homman tekemään itse.

• bem

Ilman muuta olisi pitänyt saada sijaisauto jos autossasi on takuu voimassa. Jos ei muualta niin BMW-liikkumisturvan kautta. Ilmeisesti kaikki sijaiskotterot ovat olleet menossa, eivätkä he "halunneet" järjestää sinulle taksia tai erillistä vuokra-autoa.

• Tarre

Totta on! Huoltoon pääset vain hinausautolla, pikahuoltoon kahdessaviikossa. Vain pakolliset huollot Wetterille. Joustavaa palvelu turha etsiä. BMV vaihtoon..tai merkkihuolto.

• Ent. Wetterin asiaka

Wetteri on opetellut maksimoimaan rahastuksen auton huolloilla. Ei misään suhteessa huollon taso vastaa hintaa jonka siitä joutuu maksamaan. Onneksi on tullut vaihtoehtoja ettei tarvitse asioia wetterillä.

• BMW320

BMW huolto on wetterillä todella syvältä. En suosittele.

• 130 e/2kpl!!

Huollattakaa vaan muualla koska hyviä paikkoja löytyy hieman kyselemällä.ja HALVEMMALLA. Ostin pari viikkoa sitten raitisilma suodattimet (2) 530 -e60:n kun olivat Tarvikkeesta loppuneet ja hinta oli:

• beeääm

Kahta bmw:tä käytän wetterillä ja kokonaisuutta en voi moittia.
      Osia saa joskus odotella. Palvelu ollut ystävällistä.
      Käytän jatkossakin merkkihuoltoa, eli wetteriä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Upea peppuisella naisella

Upea peppuisella naisella on upea peppu.
      Ikävä
      100
      6424
    2. Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta

Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t
      Tornio ja Haaparanta
      30
      3843
    3. törniöläiset kaaharit haaparannassa

isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/
      Tornio ja Haaparanta
      28
      3220
    4. Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!

https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu
      Maailman menoa
      370
      1736
    5. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      33
      1398
    6. Upea peppuisella miehellä

Upea peppuisella miehellä on upea peppu.
      Ikävä
      27
      1340
    7. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      46
      989
    8. Anteeksi kulta

En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv
      Ikävä
      11
      966
    9. Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."

Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:
      Tv-sarjat
      11
      890
    10. Tykkään susta todella

Paljon. Olet ihana ❤️
      Ikävä
      42
      879
    Aihe