Olen menossa viikon päästä lääkärin luokse nilkan nivelsiteiden takia. Tietääkö kukaan kuinka paljon leikkaus maksaa julkisella puolella? Olen yrittänyt googlettaa mutta ei ole löytynyt mitään. Jostain luin, että ei tarvitsisi maksaa muuta kuin joku polimaksu noin 22e. Voiko tämä pitää paikkansa?
Jos ei ole tietoa juuri nilkan leikkauksista niin tietääkö kukaan, että pitääkö siis itse maksaa leikkauksesta mitään julkisella puolella?
Nilkan nivelsideleikkauksen hinta?
4
2251
Vastaukset
- leikattu
jos leikataan päiväkirurgiassa ja todennäköisesti leikataankin niin tuo päiväkirurgian maksu on n.85e luokkaa muistaakseni. ja tietenkin muut käynti maksut. ei se kallista ole mutta jonottaa joutuu todella kauan. nilkan leikkauksesta minulla ei ole kokemusta.
- -.-.
Okei hyvä, koska opiskelijan budjetilla ei hirveen kalliita leikkauksia makseta. :D
- M_iN_Ä
riippuu paljon missä asut joka kaupungissa on vähän eri hinnat.onko sinulla nivelsiteet poikki vai miksi menet leikkaukseen? toki ne on hyvä korjata on sitten kuin pahasti mennyt.pärjäätkö ilman keppejä tällä hetkellä?
- -.-.
Noin vuosi sitten meni samaan aikaan polvesta ja nilkasta pahasti nivelsiteet ja nilkasta on mennyt aikaisemmin jo useamman kerran. Nyt ovat molemmat sitten käyneet vaivaamaan silleen että välillä nilkassa jokin menee "jumiin" eikä jalalle pysty laittamaan ollenkaan painoa vaan nilkkaa pitää tuskissaan ja kyyneleet silmissä vääntää väkisin joka suuntaan, jolloin kuuluu semmoinen rusaus ja nilkka toimii taas. Tämä on tosi ongelmallinen ongelma varsinkin kun ajaa autoa ja kerran nilkka on mennyt jumiin autoa ajaessa. Kipeä jalka on vielä oikea eli kaasujalka! :/ Polvi tekee sitä, että jos joutuu olemaan pitkään kyykyssä niin "luiskahtaa" alta ja tuntuu, että nilvelsiteet olisivat menneet uudestaan ja sitten on monta päivää kipeä.
Että en sitten tiedä onko nivelsiteissä vikaa vai mikä siellä on puristuksissa, että sittenhän sen saa siellä lääkärissä kuulla ainakin toivottavasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881567
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla121440- 981390
- 691250
- 1161150
- 951137
- 69961
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n256958Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18925- 37897