Tiedoksi kaikille, että kun narsisien uhrien tuki ry:n sivusto on toistaiseksi suljettuna - tuskin enää avautuukaan entisessä muodossaan - on olemassa uusi, samantyyppinen paikka narsismia koskevalle keskustelulle.
Osoite on www.narsistienuhrit.info
Sivustolla on samanlaisia aihealueita kuin nut:n sivustoilla oli: parisuhde, eronneet, narsisti vanhempana, yleistä narsismista jne.
Sivustoilla näyttää olevan tietoa myös eri paikkakunnilla toimivista vertaistukiryhmistä.
Sivusto ei näköjään vielä nouse googlaamalla esille, joten sinne on vahingossa aika vaikea löytää.
Uusi sivusto
96
531
Vastaukset
- se jeessus
Ihan bullshittiä koko mesta. Noista parista viestistä kun lukee vaa.. elämä on kovaa, hyväksy se. Tollakin vitun ylläpitäjällä olisi silmä päässä, niin se tajuaisi laittaa ton foorumin oikeasti yksityseksi, mihin tarvii hakee jäsenyyttä. Ettei sinne pääsisis kaikenmaailman "narsistit" vittuilemaan hetisuoraan lukemalla anonyyminä eri käyttäjien aiheita.
- lottamari_1
Kävin katsomassa sivustolla ja aika hiljainen mesta vielä on, missä ne kaikki uhrit nyt on, kun eivät ole palanneet tukipalstalle takaisin?
lottamari_1 kirjoitti:
Kävin katsomassa sivustolla ja aika hiljainen mesta vielä on, missä ne kaikki uhrit nyt on, kun eivät ole palanneet tukipalstalle takaisin?
kävin minäkin siellä katselemassa ... :D
- lottamari_1
temppuilija kirjoitti:
kävin minäkin siellä katselemassa ... :D
Tyhjää kolisi eikö? Nyt on kalastus käynnissä. Mennäänkö?
lottamari_1 kirjoitti:
Tyhjää kolisi eikö? Nyt on kalastus käynnissä. Mennäänkö?
Sä oot ykkönen! Tottakai ..n.y.t. NYT!
- lottamari_1
temppuilija kirjoitti:
Sä oot ykkönen! Tottakai ..n.y.t. NYT!
Kumpi ehtii ensin se on ykkönen N.Y.T.!
- j.o.k.u.1
Plaah...Aina samat löpinät.
"Erosin juuri ja aivan SATTUMALTA törmäsin netissä narsistisen persoonallisuushäiriön piirrelistaan, ja OHO! jokainen kohta sopi täydellisesti eksääni! Samalla huomasin, että myös siskoni oli narsisti, ja isäni, ja kaimani, ja serkun koira...Se valkeni, kuin salama kirkkaalta taivaalta! Kerran olimme eksäni kanssa istumassa sohvalla, kun aivan YHTÄKKIÄ hän sanoi: "tyhmä..." Se oli jotain aivan JÄRKYTTÄVÄÄ, enkä voinut uskoa korviani!
Se ei ollut ollenkaan hänen tapaistaan, tulin siihen tulokseen, että hänen on pakko olla myös PSYKOPAATTI!!!1111
p.s. Säälikää minua."
Nojoo...Voihan siellä joskus olla ihan asiaakin, mutta aika kesyjä juttuja mitä olen lukenut.
Kaikesta sanomisesta tehdään jotain henkistä väkivaltaa, kohta saa edes suutaan avata, niin se otetaan manipulointina tai muuna henkisenä alistamisena...Mun mielestä ihan perus v****lu on kaukana väkivallasta...
Ne on vaan sanoja...Sitä varten on keksitty korvatulpat. :)j.o.k.u.1 sen vuoksi pidän tätä s24:ää parempana, kun täällä ei tartte pidätellä ... oikeesti. Jos vituttaa voi sanoa sen. Jos rakastaa, voi sanoa senkin. Ja kaikkea siltä väliltä.
- j.o.k.u.1
temppuilija kirjoitti:
j.o.k.u.1 sen vuoksi pidän tätä s24:ää parempana, kun täällä ei tartte pidätellä ... oikeesti. Jos vituttaa voi sanoa sen. Jos rakastaa, voi sanoa senkin. Ja kaikkea siltä väliltä.
No nyt kyllä vituttaa...Suoraan sanoen.
Piti vähän avautua... :) j.o.k.u.1 kirjoitti:
No nyt kyllä vituttaa...Suoraan sanoen.
Piti vähän avautua... :)Minkä vuoksi sua vituttaa?
- j.o.k.u.1
temppuilija kirjoitti:
Minkä vuoksi sua vituttaa?
Kaipailis jotain jännitystä elämään...Tällainen samaa toistava päivärytmi ei mulla pidemmän päälle toimi...Muutun aggressiiviseksi. :P
- j.o.k.u.1
temppuilija kirjoitti:
Korvatulpat hukassa :DDD
No mulle olis tällä hetkellä hermolepoa, jos joku tulis kunnolla päätään aukomaan. :D
Melkein toivon sitä... j.o.k.u.1 kirjoitti:
No mulle olis tällä hetkellä hermolepoa, jos joku tulis kunnolla päätään aukomaan. :D
Melkein toivon sitä...Sorry tänään on huono päivä, kun mulla on oma kriisi päällä ja yxex on nukkunu huonosti viime yön ... ollaan vähän poissaolevia ...
tänään taitaa olla sellanen ... hmmm.. huono päivä kaikille... :(
Mutta huomenna parempi :-)- j.o.k.u.1
temppuilija kirjoitti:
Sorry tänään on huono päivä, kun mulla on oma kriisi päällä ja yxex on nukkunu huonosti viime yön ... ollaan vähän poissaolevia ...
tänään taitaa olla sellanen ... hmmm.. huono päivä kaikille... :(
Mutta huomenna parempi :-)Ei multa tartte anteeksi pyydellä. :)
Koittais tässä kehitellä jotain hommaa...
Jaksamisia sinnekin päin.! j.o.k.u.1 kirjoitti:
Melkein toivon sitä...Täältä pesee ja linkoaa, jos oot vielä samaa mieltä?
Turpiin tulee..yxex kirjoitti:
Täältä pesee ja linkoaa, jos oot vielä samaa mieltä?
Turpiin tulee..Me riideltiin eilen lotan kans.. tänään on teidän vuoro :D
- j.o.k.u.1
yxex kirjoitti:
Turpiin tulee..Olenko noin läpinäkyvä masokisti... :P
Mulla on varmaan jo seinähullun maine täällä. Jee! :D - lottamari_1
temppuilija kirjoitti:
Me riideltiin eilen lotan kans.. tänään on teidän vuoro :D
Niin, mutta saunan takana oppii :) Ei me enää riidellä koskaan, eihän??
- lottamari_1
yxex kirjoitti:
Turpiin tulee..Uhoot vaan, kiltti mies oot :)
- j.o.k.u.1
lottamari_1 kirjoitti:
Uhoot vaan, kiltti mies oot :)
Älä nyt pilaa tunnelmaa. :D
lottamari_1 kirjoitti:
Niin, mutta saunan takana oppii :) Ei me enää riidellä koskaan, eihän??
Sen kyydin jälkeen minkä annoit mulle siellä saunan takana ... argh.. >:-| naisen raivo on jotain miehille käsittämätöntä, mies, joka väittää, ettei pelkää naisen raivoa valehtelee niin, että korvat heiluu. Tottakai me tapellaan. Se on elämän suola, siinä tulee todelliset persoonat esiin ja se 'sopiminen' on kaikkein parasta :))
Saunantaus opettaa, sanotaan!j.o.k.u.1 kirjoitti:
Olenko noin läpinäkyvä masokisti... :P
Mulla on varmaan jo seinähullun maine täällä. Jee! :DOn.
Mut et oo ainoo. ;)- j.o.k.u.1
temppuilija kirjoitti:
On.
Mut et oo ainoo. ;)Sepäs lohduttavaa. :)
- lottamari_1
temppuilija kirjoitti:
Sen kyydin jälkeen minkä annoit mulle siellä saunan takana ... argh.. >:-| naisen raivo on jotain miehille käsittämätöntä, mies, joka väittää, ettei pelkää naisen raivoa valehtelee niin, että korvat heiluu. Tottakai me tapellaan. Se on elämän suola, siinä tulee todelliset persoonat esiin ja se 'sopiminen' on kaikkein parasta :))
Saunantaus opettaa, sanotaan! j.o.k.u.1 kirjoitti:
Älä nyt pilaa tunnelmaa. :D
Hih..
Eksyin hetkeksi tästä viestiketjusta,
joo, turpiin tulee ja remmiä, tytöille varsinkin.. ;-P- j.o.k.u.1
yxex kirjoitti:
Hih..
Eksyin hetkeksi tästä viestiketjusta,
joo, turpiin tulee ja remmiä, tytöille varsinkin.. ;-PNo jos vähäsen...
Sen jälkeen teen susta mun orjan... ;)
Turha rimpuilla. - j.o.k.u.1
j.o.k.u.1 kirjoitti:
No jos vähäsen...
Sen jälkeen teen susta mun orjan... ;)
Turha rimpuilla.(Ei hitto kun naurattaa... :D :D)
j.o.k.u.1 kirjoitti:
(Ei hitto kun naurattaa... :D :D)
Hiljaa, ja housut kinttuun ja polvelle, nyt tulee remmiä niin että roikaa!
:)- j.o.k.u.1
yxex kirjoitti:
Hiljaa, ja housut kinttuun ja polvelle, nyt tulee remmiä niin että roikaa!
:)hih hih. :)
j.o.k.u.1 kirjoitti:
hih hih. :)
MITÄH !
Vielä naurattaa vai?
Solkipääremmiä tulee nyt seuraavaksi :-(
*nauhoitettu; auts, auts..oih..*- j.o.k.u.1
yxex kirjoitti:
MITÄH !
Vielä naurattaa vai?
Solkipääremmiä tulee nyt seuraavaksi :-(
*nauhoitettu; auts, auts..oih..*Ei tunnu missään... hih.
:D :D - lottamari_1
j.o.k.u.1 kirjoitti:
Kaipailis jotain jännitystä elämään...Tällainen samaa toistava päivärytmi ei mulla pidemmän päälle toimi...Muutun aggressiiviseksi. :P
Siinä sitä jännitystä nyt piisaa, sadomasokismit antamassa raipasta ja remmistä. Tuon jälkeen varmaan nukkuu hyivn :))
j.o.k.u.1 kirjoitti:
Ei tunnu missään... hih.
:D :DNo johan nyt on markkinat!
Ensin turpiin, sitten remmiä..
Hmm.... hm...
*lamppu syttyi*
Halaan sinua, suutelenkin, mitäs siihen sanot, häh? 8-)lottamari_1 kirjoitti:
Siinä sitä jännitystä nyt piisaa, sadomasokismit antamassa raipasta ja remmistä. Tuon jälkeen varmaan nukkuu hyivn :))
Hih hih.. =)
- j.o.k.u.1
lottamari_1 kirjoitti:
Haha! No varmasti. :D
- j.o.k.u.1
yxex kirjoitti:
No johan nyt on markkinat!
Ensin turpiin, sitten remmiä..
Hmm.... hm...
*lamppu syttyi*
Halaan sinua, suutelenkin, mitäs siihen sanot, häh? 8-)"Nyt PRKL jo näpit irti, jumalauta!!! "#%&½!"¤#¤ !!! "
:D j.o.k.u.1 kirjoitti:
"Nyt PRKL jo näpit irti, jumalauta!!! "#%&½!"¤#¤ !!! "
:DRimpuilu ei auta!
Turpiin, piiskaa, halausta...turpiin, piiskaa, halausta..vaikka aamuun asti!
Kunnes olet kiltti tyt..nainen!
Ettäs tiijät!- j.o.k.u.1
yxex kirjoitti:
Rimpuilu ei auta!
Ettäs tiijät!Senkin sadisti! :D Tämä kostetaan! varo vaan!!!!!
temppuilija kirjoitti:
Löysin Br sun viikinkilaivasi =)
http://www.youtube.com/watch?v=cySEm8V2R3Y- lottamari_1
yxex kirjoitti:
Rimpuilu ei auta!
Ettäs tiijät!Voi, taivas, kaikkea se rakkaus teettää :)))
yxex kirjoitti:
Löysin Br sun viikinkilaivasi =)
http://www.youtube.com/watch?v=cySEm8V2R3Yaika viilee ... toi on niitä uusia malleja, siellä on kahdeksan kanssa ja henkilökuntaa löytyy 3kpl jokaista matkustajaa kohden, uima-allas on kannella, 8 baaria, 4 ravintolaa ja matkustajia laivalle otetaan mun lisäksi kolme :D
j.o.k.u.1 kirjoitti:
Senkin sadisti! :D Tämä kostetaan! varo vaan!!!!!
siis hei kamoon... te ootte ihan alottelijoita tossa hommassa... lotta kurmotti mua eilen oikein kunnolla, mä luulen, että näistä jää pysyvät arvet ...
- lottamari_1
temppuilija kirjoitti:
aika viilee ... toi on niitä uusia malleja, siellä on kahdeksan kanssa ja henkilökuntaa löytyy 3kpl jokaista matkustajaa kohden, uima-allas on kannella, 8 baaria, 4 ravintolaa ja matkustajia laivalle otetaan mun lisäksi kolme :D
Ilmoittadun perunoita kuorimaan!
temppuilija kirjoitti:
aika viilee ... toi on niitä uusia malleja, siellä on kahdeksan kanssa ja henkilökuntaa löytyy 3kpl jokaista matkustajaa kohden, uima-allas on kannella, 8 baaria, 4 ravintolaa ja matkustajia laivalle otetaan mun lisäksi kolme :D
Hulppeet olot matkustajille! :)
No, no..älkääs tuuppiko jonossa, olin tässä ekana :-)
Okei, naiset ensin..lottamari_1 kirjoitti:
Ilmoittadun perunoita kuorimaan!
Höpöhöpö sä mitään perunoita... sä oot mun ykkönen, siis kakkonen heti mun jälkeen :D, sulle tulee kolme salskeaa nuorta vähäpukeista miespalvelijaa, pitään susta huolta ... ne täyttää kaikki sun toiveet, niin kauan kuin olet matkalla mun kaa...
- lottamari_1
Aha, ja mitä mä nyt olen tehnyt :) Tää nyt vallan on riistäytynyt käsistä, eikö tämä homma pitänyt hoitaa saunan takana, eikä tässä kaikkien nähden?, en mene kontille, mee itte!
yxex kirjoitti:
Hulppeet olot matkustajille! :)
No, no..älkääs tuuppiko jonossa, olin tässä ekana :-)
Okei, naiset ensin..Sulle siellä on varattu kolme nuorta naispalvelijaa, jotka on erikoistunut jokainen eri alueiden hierontaan, on jalkahieroja, niskahieroja ja ...
j.o.k.u.1 kirjoitti:
Senkin sadisti! :D Tämä kostetaan! varo vaan!!!!!
Puren sua kinttuun jos ei muu auta. ;-P
- lottamari_1
temppuilija kirjoitti:
Höpöhöpö sä mitään perunoita... sä oot mun ykkönen, siis kakkonen heti mun jälkeen :D, sulle tulee kolme salskeaa nuorta vähäpukeista miespalvelijaa, pitään susta huolta ... ne täyttää kaikki sun toiveet, niin kauan kuin olet matkalla mun kaa...
Uuh,,kolme ei kai? No, pistän ne sitten niitä perunoita kuorimaan, en mä niille muuta hommaa keksi :))
lottamari_1 kirjoitti:
Aha, ja mitä mä nyt olen tehnyt :) Tää nyt vallan on riistäytynyt käsistä, eikö tämä homma pitänyt hoitaa saunan takana, eikä tässä kaikkien nähden?, en mene kontille, mee itte!
Mitens se parisuhdeväkivalta menikään... rakkaus on sotaa ja seksi on taistelu. Hmm... *niskaperseote lotasta ja ottaa lotan syliin ja antaa sylipiiskaa*
Ja miksi? Sä vaan oot sen tarpeessa. Et vain tiennut sitä ennen kuin mä hoitelin sut.- lottamari_1
temppuilija kirjoitti:
siis hei kamoon... te ootte ihan alottelijoita tossa hommassa... lotta kurmotti mua eilen oikein kunnolla, mä luulen, että näistä jää pysyvät arvet ...
Narsisti kostaa AINA!
temppuilija kirjoitti:
Sulle siellä on varattu kolme nuorta naispalvelijaa, jotka on erikoistunut jokainen eri alueiden hierontaan, on jalkahieroja, niskahieroja ja ...
Hierontaa täs tarvitaankin kun uuvutin itseni...hmmm...muissa hommissa. Mutta vain jos j.o.k.u. antaa luvan 8-)
- lottamari_1
temppuilija kirjoitti:
Mitens se parisuhdeväkivalta menikään... rakkaus on sotaa ja seksi on taistelu. Hmm... *niskaperseote lotasta ja ottaa lotan syliin ja antaa sylipiiskaa*
Ja miksi? Sä vaan oot sen tarpeessa. Et vain tiennut sitä ennen kuin mä hoitelin sut.Hmm...aika rajua, mutta kai tähänkin tottuu
lottamari_1 kirjoitti:
Uuh,,kolme ei kai? No, pistän ne sitten niitä perunoita kuorimaan, en mä niille muuta hommaa keksi :))
Oikein hyvä valinta. Siis toki laivalla on jo keittiöhenkilökunta erikseen ja muukin henkilökunta, joka operoi laivan perustoimintoja, nämä kolme palvelijaa per matkustaja on vain viihdyttämässä meitä siellä matkan aikana, ettei tule tylsää. Sitäpaitsi nelistään ei saa kunnon bileitä aikaseks, pitää olla enemmän porukkaa, niin on hauskempaa...
http://www.youtube.com/watch?v=xIwHTBusJfMlottamari_1 kirjoitti:
Hmm...aika rajua, mutta kai tähänkin tottuu
* pakko tottua, kun on vihitty *
- j.o.k.u.1
temppuilija kirjoitti:
- lottamari_1
temppuilija kirjoitti:
* pakko tottua, kun on vihitty *
Niin kai, olisi se pitänyt arvata miten nää jutut aina menee, kun pappi on sanonut aamen...
- j.o.k.u.1
temppuilija kirjoitti:
Sulle siellä on varattu kolme nuorta naispalvelijaa, jotka on erikoistunut jokainen eri alueiden hierontaan, on jalkahieroja, niskahieroja ja ...
Hmm? Mitäs hommaa...? ;)
- lottamari_1
temppuilija kirjoitti:
Oikein hyvä valinta. Siis toki laivalla on jo keittiöhenkilökunta erikseen ja muukin henkilökunta, joka operoi laivan perustoimintoja, nämä kolme palvelijaa per matkustaja on vain viihdyttämässä meitä siellä matkan aikana, ettei tule tylsää. Sitäpaitsi nelistään ei saa kunnon bileitä aikaseks, pitää olla enemmän porukkaa, niin on hauskempaa...
http://www.youtube.com/watch?v=xIwHTBusJfMEi,.. kyllä ne saa mennä kokin avuksi perunoita kuorimaan :)
- j.o.k.u.1
yxex kirjoitti:
Hierontaa täs tarvitaankin kun uuvutin itseni...hmmm...muissa hommissa. Mutta vain jos j.o.k.u. antaa luvan 8-)
Odotas vain kun pääset sieltä hieronnastas niin pidän huolen, että sitten ne paikat vasta onkin kipeänä! >;)
lottamari_1 kirjoitti:
Niin kai, olisi se pitänyt arvata miten nää jutut aina menee, kun pappi on sanonut aamen...
Hommahan menee niin, että kun ottaa ne hyvät jutut, on pakko hyväksyä myös ne huonot. Ja toi saunantaushan kuuluu niihin hyviin juttuihin, jolloin missäs ne huonot sitten on? Kato munkaa niitä vaan ei oo, ko mä oon täydellinen :D
j.o.k.u.1 kirjoitti:
Hmm? Mitäs hommaa...? ;)
Alimmalla kannella on painolastien joukossa metallista rakennettu huone, jossa on kaikenlaisia sopivia kiinnikkeitä seinillä, arkullinen metallisia kahleita, erilaisia vöitä, ne mittatilatut nahka ja latex asusteet on siellä sun hytin kaapissa, valitset sieltä aina maun ja mielentilan mukaan, kaikki muu löytyy kellarista. Ja sulla on kolme palvelijaa. Mä jotenkin luulen, että sä lähetät ne yksitellen 'kuorimaan perunoita' laivan alimmalle kannelle? :D
- lottamari_1
temppuilija kirjoitti:
Hommahan menee niin, että kun ottaa ne hyvät jutut, on pakko hyväksyä myös ne huonot. Ja toi saunantaushan kuuluu niihin hyviin juttuihin, jolloin missäs ne huonot sitten on? Kato munkaa niitä vaan ei oo, ko mä oon täydellinen :D
Auts!, senkin vatipääsadisti!!
lottamari_1 kirjoitti:
Ei,.. kyllä ne saa mennä kokin avuksi perunoita kuorimaan :)
j.o.k.u.1:n perunakellarissa tulee ahdasta -.-........
j.o.k.u.1 kirjoitti:
Odotas vain kun pääset sieltä hieronnastas niin pidän huolen, että sitten ne paikat vasta onkin kipeänä! >;)
Esittelet yxexälle vaan sen alimman kannen 'perunateatterin'. :D
j.o.k.u.1 kirjoitti:
Antoivat kunnon rentouttavan hieronnan, taas jaksaa.
Missähän se j.o.k.u. on?
Menempä katsomaan alakannelta..- lottamari_1
temppuilija kirjoitti:
Kiitos kulta. I
Auts!, ei kestä kiittää auts!.., mutta voisitko jo lopetta auts!, sen piiskaamisen!!
lottamari_1 kirjoitti:
Auts!, ei kestä kiittää auts!.., mutta voisitko jo lopetta auts!, sen piiskaamisen!!
Toki toki ... haluatko lähteä tutustuun mun viikinkihyttiin .. tää saunan tausta alkaa jo vähän väsyttään... käsi väsyy jatkuvaan piiskan heiluttamiseen. :D
temppuilija kirjoitti:
Alimmalla kannella on painolastien joukossa metallista rakennettu huone, jossa on kaikenlaisia sopivia kiinnikkeitä seinillä, arkullinen metallisia kahleita, erilaisia vöitä, ne mittatilatut nahka ja latex asusteet on siellä sun hytin kaapissa, valitset sieltä aina maun ja mielentilan mukaan, kaikki muu löytyy kellarista. Ja sulla on kolme palvelijaa. Mä jotenkin luulen, että sä lähetät ne yksitellen 'kuorimaan perunoita' laivan alimmalle kannelle? :D
Kiesus mikä kidutuskammio!
Ei kai vaan joku kosta, ei kai, eikaiiiii..- j.o.k.u.1
temppuilija kirjoitti:
Kuulosta fantastiselta! :D
Mihin se yxex nyt katosi...HUHUU!!! YXEX!...olis vähän asiaa...tuleppas tänne alas auttamaan vähän AVUTONTA naista näiden hurjan painavien laatikoiden kanssa...olen täällä alhaalla...
Joo, portaat alas vain... nooin...hyyvä. >:)
(hoitelen ne palvelijat sitten myöhemmin, kunhan olen saanut ensin maksettua vanhat kalavelat pois...njäh, njäh...) - j.o.k.u.1
yxex kirjoitti:
Kiesus mikä kidutuskammio!
Ei kai vaan joku kosta, ei kai, eikaiiiii..hello and welcome... >:)
*kahleet napsahtaa ja kauhea räminähevi raikaa soimaan*
*loppu onkin sitten sensuroitu* - lottamari_1
temppuilija kirjoitti:
Toki toki ... haluatko lähteä tutustuun mun viikinkihyttiin .. tää saunan tausta alkaa jo vähän väsyttään... käsi väsyy jatkuvaan piiskan heiluttamiseen. :D
Hyvä idea, mennään... kai musta jo hyvän koulutetun eukon saa :-)
j.o.k.u.1 kirjoitti:
hello and welcome... >:)
*kahleet napsahtaa ja kauhea räminähevi raikaa soimaan*
*loppu onkin sitten sensuroitu*K-18
j.o.k.u.1 kirjoitti:
Kuulosta fantastiselta! :D
Mihin se yxex nyt katosi...HUHUU!!! YXEX!...olis vähän asiaa...tuleppas tänne alas auttamaan vähän AVUTONTA naista näiden hurjan painavien laatikoiden kanssa...olen täällä alhaalla...
Joo, portaat alas vain... nooin...hyyvä. >:)
(hoitelen ne palvelijat sitten myöhemmin, kunhan olen saanut ensin maksettua vanhat kalavelat pois...njäh, njäh...)* kuolee nauruun *
lottamari_1 kirjoitti:
Hyvä idea, mennään... kai musta jo hyvän koulutetun eukon saa :-)
Etköhän sä oo jo koulus siihen hommaan käyny ...
- lottamari_1
temppuilija kirjoitti:
Niin, ja monta diplomia hankittuna.
- j.o.k.u.1
yxex kirjoitti:
K-18
Pikemminkin K-70... :D
Ihan sua varten. temppuilija kirjoitti:
Mun sviitti on laivan ylimmässä kerroksessa, sieltä näkee neljään suuntaan ja erikoisuutena on avattavat kattoikkunat, jotka antaa mukavasti valoa. Valkoinen määrittelee värivalikoiman, toki, mukana on punaista ja ruskeaa sopivissa paikoissa, muutama itse maalattu taulu roikkuu seinillä, tilaa hallitsee iso parisänky, nuubini pitävät hyvää huolta sviitin viherkasveista, joita niitäkin mukavasti sopiviin paikkoihin sijoiteltuna, olohuoneessa on biedermeierin suunnittelemat kalusteet, joten eiköhän istahdeta sinne hetkeksi katselsmaan ohi lipuvia pilviä.
* klap klap * Nuubi, tuoppas ladylle parasta mitä talosta löytyy, pehmeäpaahtoista juuri jauhetuista pavuista tehtyä vahvaa kahvia. Kermaa, maitoa, sokeria?- lottamari_1
temppuilija kirjoitti:
Mun sviitti on laivan ylimmässä kerroksessa, sieltä näkee neljään suuntaan ja erikoisuutena on avattavat kattoikkunat, jotka antaa mukavasti valoa. Valkoinen määrittelee värivalikoiman, toki, mukana on punaista ja ruskeaa sopivissa paikoissa, muutama itse maalattu taulu roikkuu seinillä, tilaa hallitsee iso parisänky, nuubini pitävät hyvää huolta sviitin viherkasveista, joita niitäkin mukavasti sopiviin paikkoihin sijoiteltuna, olohuoneessa on biedermeierin suunnittelemat kalusteet, joten eiköhän istahdeta sinne hetkeksi katselsmaan ohi lipuvia pilviä.
* klap klap * Nuubi, tuoppas ladylle parasta mitä talosta löytyy, pehmeäpaahtoista juuri jauhetuista pavuista tehtyä vahvaa kahvia. Kermaa, maitoa, sokeria?Kaikki kelpaa, nyt kaadun tähän parivuoteelle kipeän persukseni kanssa ja kai nukahdan saman tien..
- lottamari_1
temppuilija kirjoitti:
* kuolee nauruun *
Pliis, ei kestä enää näin myöhään illalla tällästä, naamari ei oikene vielä aamullakaan :))))
- j.o.k.u.1
lottamari_1 kirjoitti:
Pliis, ei kestä enää näin myöhään illalla tällästä, naamari ei oikene vielä aamullakaan :))))
Haha...Sama täällä!! :D :D
j.o.k.u.1 kirjoitti:
Pikemminkin K-70... :D
Ihan sua varten.Ssshh..pistä räminähevi lujemmalle..
Auts..ihanaa..auts..siitäs sait..
Kahleittesi viehko kosketus saa minut sekopäiseksi!
Aah tätä onneaj.o.k.u.1 kirjoitti:
Haha...Sama täällä!! :D :D
Temppu hiipii hissuksiin sviittiin lotan viereen nuQ ... (loppu on K-25)
- lottamari_1
temppuilija kirjoitti:
Temppu hiipii hissuksiin sviittiin lotan viereen nuQ ... (loppu on K-25)
Ah, hyvä The End
lottamari_1 kirjoitti:
Ah, hyvä The End
So, there is finally happy end!
It is possible thanks to you.
Sleep well and gentle.- inhoan kehareita
veit jalat suustani!
... kirjoitti:
Ja tässä narskuille..
http://foorumi.haistapaska.com/- einariii
temppuilija kirjoitti:
nostan taas tämän että löytäävät ihmiset noille sivuille
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k583959Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k142773Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet551966- 721426
Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen761280Hitaille omat kassat
Kassoilla hidastelevat ärsyttävät. Menee heti loppupäivä pilalle, kun kauppareissu kestää hidastelijoiden takia. Näille1991247Ensimmäisenä Helluntaina ei uudelleen kastettu KETÄÄN!
Raamattu kertoo, että Helluntaina kastettiin. Mutta vaikka Raamattu ei erikseen kerro tiedän VARMASTI Ettei6911081- 901079
Mitä yhteistä sinulla
on kaivattusi kanssa? Sama musiikkimaku, tai huumorintaju, tai ehkä työpaikka? Vai ettekö tunne vielä niin hyvin?55904Olisit ollut niin
Minunlaiseni. Ehkä se on helmpompi kun emme kohtaa. Kipeältä se tuntui ettet valinnut minua41896