Jokunen aika sitten olin lomailemassa kotikonnulla ja lähdettiin kavereitten kaa katselemaan menoa lähi kaupungin yöhön. Olen ollut sinkkuna jo vuoden verran, joten miestähän sitä mulle lähdettiin metsästelemään. Muutama mukava tapaus sieltä löytyikin jo heti aluksi. Pienen tutustumisen jälkeen huomasin katsella vasemman käden nimetöntä ja hei hei vaan heille...Sitten loppu illasta tapasin aivan mielettömän ihanan, komean, vapaailla markkinoilla olevan miehen. Juttu luisti ja samat asiat naurattivat. Tanssittiin, yövyttiin ja vietettiin pari viikkoa aikaa kahdestaan. Minulla oli viimeinen loma päivä ja oli palattava takaisin työmailleni. En tajua, että mikä tuli, mutta tämä mies vaan ilmoitti minulle olevansa haluton tapaamaan tai pitämään minuun enää minkäänlaista yhteyttä. Siis yks kaks vaan. Aika outoa, ainakin minusta...Tippahan siinä linssiin tuli, pitkästä aikaa. Ennätin siis ihastua tähän aivan mielettömän ihanaan mieheen jo todellisesti.
Yleensä minulla on vain kokemusta tämän sinkkuna olemisen aikana varatuista miehistä...Nekin on yleensä paljastuneet jossain vaiheessa. Jotenkin on vaan menny luottamus kaikkiin miehiin, enkä uskalla varmaan pitkiin aikoihin ihastua enää kehenkään.
Onkohan minussa jotain vikana ku en kelpaa kuin varatuille tai en sitten ollenkaan? Ja miksi joudun aina pettymään?
Miksi aina joudun pettymään...?
7
924
Vastaukset
- vekkuli
hei säde
älä tee näitä klassisia virheitä
1 roiku miehessä
2 ole liian tyrkky
3 kehu itseäsi liikaa
4 ole liian luottavainen
5 ole henkari
6 liian itsevarma että hän on sinun
7 anna itseäsi liian helpolla / seksiä siis
8 älä ole aina valmis tapaamaan häntä
9 älä heti puhu lapsista ja naimisiin menosta
10 listaa voi jatkaa muutkin
tässä minun ensimmäiset vinkit mitä tuli mielee ja näillä kyllä saat mihen juoksemaan karkuun ja ja lujaa jos nuo teet- Ilona
Yllä olevat vinkit syyllistävät kysyjän, mikä on nurinkurista. Mieshän on virhekappale tässä kuviossa, ei kysyjä. Vapaan naisen kuuluukin katsella miehiä, ei varatun.
Tässä ainoat ja oikeat vinkit, muuta ei tarvita:
1. Ota heti alkuun selvää, onko mies vapaa vai varattu
- jos on varattu, potki munille niin kauan, että häipyy vaimonsa luo.
2. Sitten lähdet uudelleen liikenteeseen ja katsot vaan, että sulla on terävät piikkarit jalassa. Niillä hoituu sekä vapaan miehen hurmaaminen että varatun hutkiminen. - mies chatista
Ilona kirjoitti:
Yllä olevat vinkit syyllistävät kysyjän, mikä on nurinkurista. Mieshän on virhekappale tässä kuviossa, ei kysyjä. Vapaan naisen kuuluukin katsella miehiä, ei varatun.
Tässä ainoat ja oikeat vinkit, muuta ei tarvita:
1. Ota heti alkuun selvää, onko mies vapaa vai varattu
- jos on varattu, potki munille niin kauan, että häipyy vaimonsa luo.
2. Sitten lähdet uudelleen liikenteeseen ja katsot vaan, että sulla on terävät piikkarit jalassa. Niillä hoituu sekä vapaan miehen hurmaaminen että varatun hutkiminen.Sanoppa silti miksi ainakin chatin naiset
harrastavat varattuja miehiä. Minulle kerrotun
mukaan lähes kaikki naiset ovat joskus olleet
suhteissa varattujen miesten kanssa. Ja aivan
tietoisesti, he sanovat tienneensä miehen olleen
varattun.
- ystäväin...
niin monta meitä on täällä näin..
sellaista se on...valssi kesällä....ja uuden kumppanin etsiminen.....tulet pettymään vielä monesti ennenkuin tärppää mutta tsemppiä :) - mies olen, olen minä
Olet klassinen esimerkki helposta tapauksesta.
Miehet ei yleensä arvosta liian helposti saatavia
ja heti sänkyyn valmiita naisia. Jonkin aikaa kyllä
voidaan hengailla, mutta pidempään suhteeseen
ei sellaisen naisen kanssa ala kuin aivan
epätoivoiset miehet. - ooo
Miksi uskot kaikkeen
- Saajaantaa
Sama itsellä. Varatut yrittää ja vapaat,joihin törmää on jotain psykopaattisia. En enää edes halua suhteeseen:) Harrastan vakipanoa,eli kolme vuotta ollut mies,jonka kanssa pannaan ja muutenkin toki nähdään,mutta ei olla varsinaisesti parisuhteessa,mutta tietääkseni ei kummallakaan ole muita. Asutaan lähekkäin niin kyllä sen näkis,jos toisella ois muita. . . Tää on ok järjestely,koska kumpikin tykkää kotonaan olla kuten lystää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi palstalla paljon venäjä mielisiä?
Palstalle näyttää kerääntyneen varsin paljon venäjä mielisiä. Mistä tämä johtuu?5205642Asianajaja Herman Ljungberg
Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä1255229Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??
Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.302550- 4082244
Minun on vaikea ymmärtää
Kuinka voin rakastua sinuun, tai siltä se ainakin tuntuu, kun koko ajan pyörit mielessäni. Emmekä me edes näe, eikä muut401400Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.
Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la1761228- 681175
Harvinainen yhteiskuva! Anna Puu ja Jukka-rakas uudenvuoden yössä - Hän on Jenni Vartiaisen EX-mies
Laulaja, lauluntekijä Anna Puu on naimisissa tuottaja Jukka Immosen kanssa, joka on myös laulaja Jenni Vartiaisen ex. N111021Nainen, taidan inhota minua todella
tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll731011Teennäinen ihminen?
Eilen joku halusi ottaa siitä aihetta. Millainen ihminen on teennäinen? Joku mielikuva itsellänikin on, että sellainen132958