Miksi aina joudun pettymään...?

Säde

Jokunen aika sitten olin lomailemassa kotikonnulla ja lähdettiin kavereitten kaa katselemaan menoa lähi kaupungin yöhön. Olen ollut sinkkuna jo vuoden verran, joten miestähän sitä mulle lähdettiin metsästelemään. Muutama mukava tapaus sieltä löytyikin jo heti aluksi. Pienen tutustumisen jälkeen huomasin katsella vasemman käden nimetöntä ja hei hei vaan heille...Sitten loppu illasta tapasin aivan mielettömän ihanan, komean, vapaailla markkinoilla olevan miehen. Juttu luisti ja samat asiat naurattivat. Tanssittiin, yövyttiin ja vietettiin pari viikkoa aikaa kahdestaan. Minulla oli viimeinen loma päivä ja oli palattava takaisin työmailleni. En tajua, että mikä tuli, mutta tämä mies vaan ilmoitti minulle olevansa haluton tapaamaan tai pitämään minuun enää minkäänlaista yhteyttä. Siis yks kaks vaan. Aika outoa, ainakin minusta...Tippahan siinä linssiin tuli, pitkästä aikaa. Ennätin siis ihastua tähän aivan mielettömän ihanaan mieheen jo todellisesti.
Yleensä minulla on vain kokemusta tämän sinkkuna olemisen aikana varatuista miehistä...Nekin on yleensä paljastuneet jossain vaiheessa. Jotenkin on vaan menny luottamus kaikkiin miehiin, enkä uskalla varmaan pitkiin aikoihin ihastua enää kehenkään.
Onkohan minussa jotain vikana ku en kelpaa kuin varatuille tai en sitten ollenkaan? Ja miksi joudun aina pettymään?

7

876

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vekkuli

      hei säde
      älä tee näitä klassisia virheitä
      1 roiku miehessä
      2 ole liian tyrkky
      3 kehu itseäsi liikaa
      4 ole liian luottavainen
      5 ole henkari
      6 liian itsevarma että hän on sinun
      7 anna itseäsi liian helpolla / seksiä siis
      8 älä ole aina valmis tapaamaan häntä
      9 älä heti puhu lapsista ja naimisiin menosta
      10 listaa voi jatkaa muutkin

      tässä minun ensimmäiset vinkit mitä tuli mielee ja näillä kyllä saat mihen juoksemaan karkuun ja ja lujaa jos nuo teet

      • Ilona

        Yllä olevat vinkit syyllistävät kysyjän, mikä on nurinkurista. Mieshän on virhekappale tässä kuviossa, ei kysyjä. Vapaan naisen kuuluukin katsella miehiä, ei varatun.

        Tässä ainoat ja oikeat vinkit, muuta ei tarvita:

        1. Ota heti alkuun selvää, onko mies vapaa vai varattu
        - jos on varattu, potki munille niin kauan, että häipyy vaimonsa luo.

        2. Sitten lähdet uudelleen liikenteeseen ja katsot vaan, että sulla on terävät piikkarit jalassa. Niillä hoituu sekä vapaan miehen hurmaaminen että varatun hutkiminen.


      • mies chatista
        Ilona kirjoitti:

        Yllä olevat vinkit syyllistävät kysyjän, mikä on nurinkurista. Mieshän on virhekappale tässä kuviossa, ei kysyjä. Vapaan naisen kuuluukin katsella miehiä, ei varatun.

        Tässä ainoat ja oikeat vinkit, muuta ei tarvita:

        1. Ota heti alkuun selvää, onko mies vapaa vai varattu
        - jos on varattu, potki munille niin kauan, että häipyy vaimonsa luo.

        2. Sitten lähdet uudelleen liikenteeseen ja katsot vaan, että sulla on terävät piikkarit jalassa. Niillä hoituu sekä vapaan miehen hurmaaminen että varatun hutkiminen.

        Sanoppa silti miksi ainakin chatin naiset
        harrastavat varattuja miehiä. Minulle kerrotun
        mukaan lähes kaikki naiset ovat joskus olleet
        suhteissa varattujen miesten kanssa. Ja aivan
        tietoisesti, he sanovat tienneensä miehen olleen
        varattun.


    • ystäväin...

      niin monta meitä on täällä näin..
      sellaista se on...valssi kesällä....ja uuden kumppanin etsiminen.....tulet pettymään vielä monesti ennenkuin tärppää mutta tsemppiä :)

    • mies olen, olen minä

      Olet klassinen esimerkki helposta tapauksesta.
      Miehet ei yleensä arvosta liian helposti saatavia
      ja heti sänkyyn valmiita naisia. Jonkin aikaa kyllä
      voidaan hengailla, mutta pidempään suhteeseen
      ei sellaisen naisen kanssa ala kuin aivan
      epätoivoiset miehet.

    • ooo

      Miksi uskot kaikkeen

    • Saajaantaa

      Sama itsellä. Varatut yrittää ja vapaat,joihin törmää on jotain psykopaattisia. En enää edes halua suhteeseen:) Harrastan vakipanoa,eli kolme vuotta ollut mies,jonka kanssa pannaan ja muutenkin toki nähdään,mutta ei olla varsinaisesti parisuhteessa,mutta tietääkseni ei kummallakaan ole muita. Asutaan lähekkäin niin kyllä sen näkis,jos toisella ois muita. . . Tää on ok järjestely,koska kumpikin tykkää kotonaan olla kuten lystää.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      59
      1927
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1672
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1594
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1505
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1425
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1173
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1148
    Aihe