Nyt kun naisilla on villitys ajaa häpykarvat pois niin minäkin ajoin. Nyt on sitten posliinimuna ja naiset varmaan pitää nyt musta, vai pitääkö??
ajoin karvat pois
11
1887
Vastaukset
- frangrobba
ei pidä,ei naiset tykkää karvattomista tuppikulleista
- klklklklklklk
Eikä miehet pidä karvattomista tytteleistä.
- aniinna9
ei, ei mee , ei tykkää
- Jäppe
Pidän partaa, joskus laiskuuttani olen antanut sen kasvaa liian pitkäksi , pääni mittasuhteisiin nähden . Emäntä komenteli lyhentelemään kuontaloa. "Nyt näytät paljon nuoremmalta" Siitä innostuneena vetelin vessassa kotiparturilaitteella munakarvoituksen niin lyhyeksi kuin pystyin - haavoja tuli kivespusseihin useampia. Illalla, nukkumaan mennessämme, esittelin vaivihkaa alapäätäni. Kuului:" Mitä ihmettä sä oot menny tekemään? - " Pitäähän tään päänkin näyttää nuoremmalta! " ( harmaata kun esiintyi kaikilla karva-alueilla ) Naureskellen antautui kodinhoitaja silläkertaa. Sitten, kun sänki oli mun mielestä kiihottavan mittainen, Pirkitta ei tykännytkään, kuulemma pistelee. Peiton allakin oli siinnä ja siinnä, meinasin jäädä ilman.
Pöheikkö, sänki vai posliini - en vieläkään tiedä? Entä te muut Puskajussit? - Madame B.
Mä olen ajanut itseltäni karvat ja pidän myös siitä, että mieheltä on karvat ajeltu.
- vgfsrdfgjh
todellakin on parempi ilman karvoja! ;)
- opportunisti3
En todellakaan aja karvoja, päitä voi vähän lyhentää mutta ei mitään sentin karvaa, kyllä se luonnollisuus on joka herättää ne halu vaisot, oikein säälittää katrsoa kun useat teinit ja varsinkin iäkkäämmät ihmiset ajelee karvansa ja näyttelee, on ne vaan rumia karvattomina, en minä syö jauhelihaakaan ilman mausteita mitkä peittää sen lihan maun.
- Liukkaus,.
Toinen tykkää ja toinen ei....
Ajellut karvat kullin ympäriltä antavat vaikutelman isommasta.
Ajellut karvat pimpistä antavat tyttömäisemmän olon. Myös liukkaus on intensiivisempää. ( näin naisen näkökulmasta) - en keksi
kyllä tykkää
- ojnnbhs
musta todellakin parempi ilman karvoja ! ;D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .734258Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503075Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631323040Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3952126Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2131231Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111193- 731162
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde291034- 611022
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että111973