Parikkalan vastaanottokeskuksen kustannukset

Teemu Lavikka

Parikkalassa on oltu aktiivisia ja kyselty vähän vastaanottokeskuksen kustannuksien perään. Käykää tutustumassa siihen täällä, koska lista on liian pitkä tähän liitettäväksi.

http://hommaforum.org/index.php/topic,25169.msg335158/topicseen.html#msg335158

8

593

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • :->

      että sillee...

      • ee

        niin eikö yleismaailmallinen tapa ole silloin lähteä pakolaiseksi. tällaisin perusteinhan Suomeenkin tullaan.


      • perusteettomasti
        ee kirjoitti:

        niin eikö yleismaailmallinen tapa ole silloin lähteä pakolaiseksi. tällaisin perusteinhan Suomeenkin tullaan.

        Kyllä suomeen tullaan nykyisin aivan perusteettomasti. Suurin osa on ns. elintasopakolaisia jotka tulevat tänne vaikka voisivat olla omassa maassaankin, mutta kun täällä saa rahaa tekemättä mitään. On täysihoito asuntoineen, terveydenhuoltoineen ym. niin mikäs on ollessa.
        Minun mielestäni maahanmuutto pitäisi lopettaa heti. Maahanmuuttajista ei ole mitään hyötyä suomelle lyhyellä eikä pitkällä aikavälillä. Menoja on vaan rutkasti eikä kansantaloutemme kestä tätä hulluutta enää kauan.
        Lukekaa esim. Jussi Halla-Ahon kirjoituksia, niin tajuatte mitä kaikkea nämä maahanmuuttajat aiheuttavat jo tällä hetkellä suomessa sekä euroopassa.


      • Teemu Lavikka
        perusteettomasti kirjoitti:

        Kyllä suomeen tullaan nykyisin aivan perusteettomasti. Suurin osa on ns. elintasopakolaisia jotka tulevat tänne vaikka voisivat olla omassa maassaankin, mutta kun täällä saa rahaa tekemättä mitään. On täysihoito asuntoineen, terveydenhuoltoineen ym. niin mikäs on ollessa.
        Minun mielestäni maahanmuutto pitäisi lopettaa heti. Maahanmuuttajista ei ole mitään hyötyä suomelle lyhyellä eikä pitkällä aikavälillä. Menoja on vaan rutkasti eikä kansantaloutemme kestä tätä hulluutta enää kauan.
        Lukekaa esim. Jussi Halla-Ahon kirjoituksia, niin tajuatte mitä kaikkea nämä maahanmuuttajat aiheuttavat jo tällä hetkellä suomessa sekä euroopassa.

        Tarkoitit kai tässä turvapaikanhakijoita? Kaikki maahanmuutto ei ole Suomelle vahingollista, se tulee muistaa.


    • durakki

      Peltopellet sielläkin jo 2000-luvulle. Onkos tukiaiset tekemättömistä peltotöistä jo haettu ku on aikaa murehtia näinkin tärkeitä asioita.

    • pärnusta

      Onko tiedossa onko parikkala sitoutunut kuntapaikkoihin ja jos; kuinka paljon niistä on pysynyt paikkakunalla?

      Kun en itse asu parikkalassa toivoisin että parikkala tarjoaisi kaikille turvapaikan saaneille myös kuntapaikan.
      Radiossa tänään kerrottin kuinka hienon tuloksen parikkalan kunta teki. Ymmärtääkseni se ei olisi ollut mahdollista ilman ulkopuolisen kulttuurin tuomaa rikastusta. Koulu ja vanhukset ovat pahinta saastaa esteenä todellisen monikuttuurin kunnan kehittymiselle.
      Mielestäni parikkalan kunnan päättäjät ovat tehneet oiken kun he ovat karsineet koulutuksesta ja vanhuksilta. Kuntalaisten on turha narista. Heillä on itse äänestämä johto joka tietää mikä on kunnan parhaaksi.
      Ja vielä kaino toivomus, nimetään parikkalantie Mogadishu Avenjuuksi. Se voisi osaksi auttaa uusparikkalaisia kotoutumaan ja sitoutumaan parikkalaan.
      Ei muuta kuin onnelisia perheenyhdistämisiä.

      • jarna692

        Suuri tulonlähdehhän olikin mainittu (valtion osuudet) eli kultakaivos kunnalle tuo vastaanottokeskus.


    • fkfkf

      just tuollei hyvä hyvä!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1458
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1012
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      751
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      35
      725
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      697
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      680
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      659
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      644
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      67
      623
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      303
      597
    Aihe