meidän pihassa kasvaa humalaa, ja haluaisin päästä siitä eroon. kellään kokemusta, tepsiiköhän ROUNDUP tuohon kasviin? arvelin heti kun lähtee kasvuun, ruiskia myrkkyä ja testata, mutta jos jollakulla olisi ihan käytännön kokemusta moisesta..
lapiolla on ihan turha tuohon kasvustoon yrittää. on vuosia ollut samalla paikalla ja kasvaa hyvin tiiviisti juuri laatoituksen vieressä. jos edes vähän saisi hillittyä, niin saisin tohon ritilälle jotain muutakin köynnöstä kasvamaan...
HUMALA!!!
tipitii..
4
674
Vastaukset
- sismeralda
koko kasvin pois jos haluat. olen itse yrittänyt saada humalaa pihallani kasvamaan pienistä saaduista aluista - tuloksetta. Missäpäin asut - Pirkanmaalla??? Hope so. kauhean kauas ei viitsis lähteä ajelemaan...
- tipitii..
vaan aika kaukana sieltä :)
- vanha akka
Humalahan on hyvä kasvi sopivassa paikassa. Anna se jollekin tarvitsevalle. esim. pienessä pihassa hyvä, koska ei tarvitse paljon tilaa ja lisää vihreyttä ylöspäin. ilmoita vaikka lähikauppasi ilmoitustaululla. Kyllä siitä kaivamalla eroon pääsee.
- Bon Marley's ghost
Dont kill dat herb, man!!! I'ts a good herb, medicine of earth!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005288288- 2342788
- 262641
- 1712068
- 1211931
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?61755Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata
Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p21646- 811275
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu621218IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka41195