Jeep huolto Turku

Jeepisti

Missä voi/kannattaa huollattaa Cherokee Turun seudulla jos ei halua käyttää Autokeskusta?

7

3190

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • us center loimaa lamminkatu

• Kyselevä

Kiitos vinkistä! On vaan hieman kaukana tuo Loimaa täältä Länsi-Turunmaalta katsottuna eli jos lähempää löytyy niin vastaanotan lisää ehdotuksia kiitollisena.

• teeitse

ei itse pysty/osaa huoltaa niin silloin voi/kannattaa huollattaa ihan missä autohuollossa tahansa.

• Eimullamuuta..

Mitään ihmeellisempää remppaa ole tiedossa, niin suosittelisin Diesel Centeriä, Vanha Hämeentie 35 (wanha Turun diesel).

Kämäisen näköinen paikka, mut jonot inhimilliset ainakin kun itse olen vienyt autoja sinne ja mikä tärkeintä hintalaatusuhde on huippuhyvä. Tai toistepäin, hinta on melko alhainen ja laatu melko hyvää.

• testostero1

Turkmenistanissa ei kannata huoltaa autoaan MISSÄÄN.
      Lähes 20v Turkmenistanissa asuessani ajattelin, että sitkeydellä oppii sietämään paikallista tapa- ja palvelukulttuuria. Ei riittänyt mun sitkeys...
      Mihin suuntaan mahtaa muuttua, kun kohta siellä on muslimeja puolet väestöstä.
      Voiko enää pahemmaksi mennä ?

• kesämies.......

fsd on huoltanut keväisin veneeni ja voin sitä varauksetta suositella.ainoa miinus siellä on ruuhka kevät aikaan,mutta kai se kertoo jotain asioiden hoidosta.ja sitten turun orikedolla ihan kunnollinen jenkkikorjaamo,pasin auto ja kone.siellä harrasterassiani olen korjauttanut.on kyllä enemmän vanhoihin jenkkeihin keskittynyt.

http://www.fsd-group.fi/

• Anonyymi

Kiskossa hyvä korjaamo

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et halua kaivattusi

kanssa suhteeseen? Onko jokin syy vaikka rakastat häntä?
      Ikävä
      113
      1060
    2. 65
      993
    3. Carunan hinnat

Yks proffa vauuttaa, ettei Caruna voi noin vain nostaa hintoja koska suomen laki kieltää, toinen proffa sanoo että Carun
      Maailman menoa
      92
      763
    4. Koetko vielä et

Olen elämäsi rakkaus?
      Ikävä
      77
      733
    5. Joko uskallat.

Huomenna nähdään.
      Ikävä
      41
      665
    6. Kunnan päätie ja sen lähialueet

Arvon hyrynsalmelaiset. Tätä palstaa on näin Ukkohallan mökkiläisena ihan viihteellistä lukea. Milloin teitä ahdistaa la
      Hyrynsalmi
      34
      637
    7. Oletko tullut siihen

Tulokseen ettet saa minua
      Ikävä
      66
      597
    8. Mikä sun kaivatussa on se miksi ihastuit

ja ikävöit? Eli se jokin asia, mikä aiheutti tunteen, että tuossa on sitä jotain? Meinasitko tehdä asialle jotain vai ka
      Ikävä
      22
      572
    9. Toimittajat ulkomailta saapuivat eilen vaskiviikoille

Toimittajat lähtivät tutustumaan Lieksan yöelämään ja kultturitarjontaan. Kaikki yllättyivät kuinka aktiivista ja innoka
      Lieksa
      27
      559
    10. Mitä luulet

Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sonusta? Onko jotain mitä haluaisit oikaista hänelle?
      Ikävä
      37
      498
    Aihe