Ostin pari vuotta sitten suksipaketin eräästä halpahallista. Ko halpahalli on jo konkurssiin mennyt. Ei ole mihinkään ketjuun kuuluva halli ollut.
Mikäli hiihtää ahkerasti en suosittele halpahalli suksia. Ostamani sukset olivat lasten sukset ja myyjä väitti niitä luistelu suksiksi. soitin jopa suksitehtalle koska sukset kotimaiset, niin asia oli todellakin näin.
Lisäksi sukset liian löysät, joten hiihtointoa ei niillä paljoa ole. Täytyy vanhoilla suksilla hiihtää ja ostaa urheiluliikkeestä sukset. Joutaa nuo halpahalli sukset viedä kirpparille tai jos joku tuttavien lapsista tarttee sukset niin lahjoitaa hänelle.
Niin ja kyseisessä suksipaketissa olivat: sukset ovat Karhu Unica jr sukset, sauvat Yoko Feran, siteet rottefella nnn ja monot karhu tourina.
varokaa halpahalleja
4
2191
Vastaukset
- sanaerot
vai kyseessäkö on joku halpa kauppa
- hfdjk
EI ole kyseessä Pohjanmaan Halpahalli, eikä myöskään Kärkkäinen eikä Maxi Makasiini ketjuun kuuluva. Kyseinen halpa kauppa ei kuulunut mihinkään ketjuun.
- Pyry-Tuisku
Myyjä siis kertoi, että sukset ovat luistelusukset. Jr-merkinnästä jokaisen pitäisi ymmärtää, että junior on kyseessä. Kun puristaa suksia vastakkain, pitäisi huomata, että suksi on löysä aikuiselle. Löysä luistelusuksi on kovalla alustalla mahdoton, mutta pehmeällä hyvä. Ei kannata tuomita kaikkia halpahalleja, jos itse on ollut hiukan osaamaton. Tietenkin on selvää, että sukset kannattaa ostaa hiihtoon perehtyneeltä asiantuntijalta, jos hiihtää ahkerasti. Harvemminn tällaisia asiantuntijoita on halpahalleissa, mutta ei se mahdotonta ole.
- hfdjk
Tosiaaan myyjä kertoi näin että luistelusukset, kotona huomasin vasta junior merkinnän.
En tuomitse halpa halleja, uskon että esim Maxi Makasiineistä voi löytää hyvät sukset. Olen ko liikkeestä ostanut suksivoiteita ja hiihtopuvun. Ostin Future nimisen hiihtopuvun ja tosi tyytyväinen siihen olen ollut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231205
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89884- 87767
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede19736- 93707
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282692- 109626
- 32583
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet115511