Fox News Suomeen!

Mikko Mallikas

Koska nykyisin ei enää kumarrella itään vaan apinoidaan innolla länttä, niin ehdotan, että lopetetaan YLE kertaheitolla ja kerrotaan Murdochille, että Fox News voisi avata Suomessa uutis- ja mielipidekanavan. Näkeehän sen nimittäin Ameriikasta, että kanavalla menee hyvin ja sehän on tietysti tiedonvälityksessä se, mikä on tärkeää, eikö totta? Kansahan ei ole tyhmää. Ja peruskoulun opetussuunnitelmankin tekemisenkin voisi muuten ulkoistaa, kyllä markkinat tietää, mitä peruskoulussa tarvitaan!

Loin naamakirjaan ryhmän "Lopetetaan YLE, Fox News Suomeen!", että saadaan kannatusta asialle:

http://www.facebook.com/group.php?v=...d=374834392594

JEESH! TÄSTÄ SE LÄHTEE! MUUTETAAN MAAILMAA YHDESSÄ GLENN BEKIMÄISEEN SUUNTAAN!!

1

201

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Parempituloinen

Kannatan. Olen tuloluokan paremmasta päästä. Minulla on varaa maksaa siitä mitä katson. Lisäksi on minulle eduksi, jos kansaa tyhmennetään samaan tapaan kuin jenkeissä.
      Kaupallista höttöä lisää, niin alemmissa tuloluokissa ollaan tyytyväisiä eikä valiteta turhista asioista kuten terveyspalveluiden alasajosta ja sensellaisesta jonninjoutavasta, joka ei minua kosketa.
      Hyvä idea kerrassaan. Toimisi minun edukseni, tienaisin luultavasti lisää jonkin kiemuran kautta, koska jako A- ja B-kansalaisiin korostuisi.
      Murdochin lisäksi Berlusconin mahdollisuuksia tulla Suomen tv- ja mediamarkkinoille tulisi myös tukea jollain tavoin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?

Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      410
      5348
    2. Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen

KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      184
      1835
    3. Pikkunaiselle terkkuja

Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi
      Ikävä
      356
      1808
    4. Kuinka paljon on

Merkitystä seksillä kun valitset kumppania?
      Ikävä
      117
      1049
    5. Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."

Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl
      Tv-sarjat
      5
      994
    6. Kauniit naiset

Ketkä ne on suomussalamen kauniimpie naisie?
      Suomussalmi
      27
      897
    7. Olet vieläkin täällä

Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h
      Ikävä
      54
      778
    8. Muutto ei ratkaise mitään.

Sielläkin on naapurit. 😉 Nähdään?
      Ikävä
      65
      735
    9. Oishan se coolia

Kun sais maistaa sun huulia 😘 Mukavaa päivää Hei, just sulle miehelle, josta haaveilen ❤️
      Ikävä
      54
      708
    10. Kuinka hyvin tunnet kaivattusi?

kuinka hyvin tunnet kaivattusi?
      Ikävä
      35
      668
    Aihe