olis tän vuoden ekat lääkkeet ostettava.... Avonexia pistelen kerran viikossa. Mä en vaa tajuu mistä helv...tistä mä nekki rahat taas kokoon saan. Enkä oikeesti tajuu mistä sellaset ihmiset kellä ei oo senkään vertaa tuloja , ku mulla saa noi lääkkeet ostettuu. Siis sen ekan kerran kun ne maksaa monta sataa euroa.Muutenki ärsyttää jo koko lääkkeet ja pistäminen.Tuntuu ihan turhalta,epäilen koko ms-taudin olemassa oloo mulla.....
ja taas
7
417
Vastaukset
- mäsis
on, mutta onneksi saa sentään peruskorvattavuuden ja maksukattokin siinä melkein jo täyttyy.
Luultavimmin sosiaalivirastosta saa maksusitoumuksen jos taloudellinen tilanne on niin huono ettei lääkettä ole varaa ostaa.- s
Joo siis kyllä mä käyn töissä ja jonkunmoista palkkakin saan,mut on se vaan kerralla kuitenkin iso summa rahaa. Joo maksukatto täyttyy ekasta kerrasta ja sit onneks saa euro viiskyt hintaan loppuvuoden lääkkeet.
- itsekinjoskussain
s kirjoitti:
Joo siis kyllä mä käyn töissä ja jonkunmoista palkkakin saan,mut on se vaan kerralla kuitenkin iso summa rahaa. Joo maksukatto täyttyy ekasta kerrasta ja sit onneks saa euro viiskyt hintaan loppuvuoden lääkkeet.
Hae sosiaalitoimistosta toimeentulotukena maksusitoumus lääkettä varten. Et tarvitse itse senttiäkään rahaa. Pienipalkkaisella ei ole tuollaista rahasummaa, joten antavat sen varmasti.
- s
itsekinjoskussain kirjoitti:
Hae sosiaalitoimistosta toimeentulotukena maksusitoumus lääkettä varten. Et tarvitse itse senttiäkään rahaa. Pienipalkkaisella ei ole tuollaista rahasummaa, joten antavat sen varmasti.
kyllä tullu edes mieleen hakee toimeentulotukee ku jotenki vaa ajattelisin,et en tuu saamaan sieltä mitään. Kai ne laskee mun miehen ja omat tulot ja kattoo,että mukamas tienataan sen verran,että ei myönnä avustusta lääkkeisiin.
- maksuk.täynnä
s kirjoitti:
kyllä tullu edes mieleen hakee toimeentulotukee ku jotenki vaa ajattelisin,et en tuu saamaan sieltä mitään. Kai ne laskee mun miehen ja omat tulot ja kattoo,että mukamas tienataan sen verran,että ei myönnä avustusta lääkkeisiin.
sos.virastossa tarkkaan lasketaan annetaanko maksusitoumusta vai ei, ei sinne niin vain mennä sitä hakemaan.
Eli ihan oikeassa olet nimimerkki "s", lasketaan omat JA puolison tulot.
- ei jymmärrä
Minun tilanne,vajaa vuosi takaperin todettiin MS kun näkö lähti ja jäi osittain pysyvästi pois! (kortisooni tiputukset tehtiin) Sanoi neurologi: Ei korvata ennenkuin toinen pahenemisvaihe? No työni rekalla ajoa,jotan ihmettelin että aika hyvä olisi kokeilla tuota lääkettä, totesi että kalliitakin ovat ja sivuvaikutuksia/tehottomia! Onko se näin,jos joku tietäisi. (Sairaseläkettähän tässä täytyy lähteen seuraavaksi 41v hakeen?)
- --
Katso www.kaypahoito.fi Hae-kenttään ms sitten suositukset sitten kohta 1 Ms-taudin diagnoosi, lääkehoito ja kuntoutus päivitys 26.10.09. Tuolla on tietoa lääkekorvauksista ym.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk244172Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin132938Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_111223Oulaisten kaupunki tuomittiin maksamaan korvauksia
Mikäs juttu tämä on? Kaupunki syyllistänyt useamman vuoden koneyrittäjiä ja nyt tuomittu.22910Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.40888PURRA TULEE !
Valtiovarainministeri Riika Purra, joka on lisäksi varapääministeri ja perussuomalaisten puheenjohtaja, tulee puoluesiht117753- 37734
Onko MOT tulossa Ähtärin valtuuston kokoukseen?
Esityslistan mukaan Ähtärin kaupunginvaltuuston valtapuolueet aikovat maanantaina estää tilintarkastajan laatiman raport37725- 104667
- 135657