Tietääkö kukaan milloin se tulee kauppoihin. Canonin sivuilla lukee maaliskuu mutta onko tarkka päivä tiedossa.
Kyseinen kamera on uudempi versio 200IS:stä, mutta onko niissä suurta eroa kumman ostaa.Hinnassa ainakin on eroa...
Canon powershot SX 210 IS
10
2701
Vastaukset
- powershot
Nyt näyttäis ilmestyneen myyntiin ainakin Teknisille...
- grty
tuli just tänään ostettua tuollanen...vaikuttaa hyvältä ostokselta..isännällä g 9 mihin olemme olleet tyytyväisiä mutta on turhan iso......
- on_
http://hintaseuranta.fi/tuote.aspx/378731?ref=AW-Hintaseuranta_Canon_canon powershot sx210 is&gclid=CK6Ur5bRn6ECFYx_3godwgHQwA
- toulpvlia
Onneton kamera. Mielestäni tarkennus ei toimi vakaasti, vaan ainoastaan noin kaski kolmesta kuvasta onnistuu. 33% tulos ei tyydytä lainkaan!
- hgjhgjgjgj
toulpvlia kirjoitti:
Onneton kamera. Mielestäni tarkennus ei toimi vakaasti, vaan ainoastaan noin kaski kolmesta kuvasta onnistuu. 33% tulos ei tyydytä lainkaan!
eikös kaksi kolmesta ole 66% ?
- toulpvlia
hgjhgjgjgj kirjoitti:
eikös kaksi kolmesta ole 66% ?
Aivan 66%! Tulipas taas söhrättyä.
- Canon <3
On tullut kauppoihin, ostin itsekkin sellaisen ja se on todella hyvä. Siinä on kaikkia järkkärin ominaisuuksia.
-ohjekirjaa ei ole kuvaamiseen.- 697964136579876465
siinä ei ole mitään järkkärin ominaisuuksia, siis niitä miksi järjestelmäkameraa sanotaan miksi sanotaan, eli esim. objektiivia ei voi vaihtaa.
- 32
pitkään käyttökelvottomaan tzuumiin
http://a.img-dpreview.com/previews/panasonicdmcgf2/Images/SidebySideFr.jpg
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191170
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89874Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18699- 77697
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat276665- 88653
- 107604
- 27537
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49533Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet107477