Tietääkö joku DSI

Halpamajoitus

majoitusmahdollisuus Thaimaassa, joka sijoittajien suosiossa. Onko kellään tietoa, onko rehellinen pulju?

5

150

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Cluso627.

sinne kyllä pääsee kun tekee jonkin rikoksen

• Ara Link

Sijoittakaa nyt Thaikkuihin menijät.Sielä on halpoja wincapita- asuntoja ja tontteja kuoppineen päivineen.

Ja mitään ette voita...

• Cluso627.
        Ara Link kirjoitti:

Sijoittakaa nyt Thaikkuihin menijät.Sielä on halpoja wincapita- asuntoja ja tontteja kuoppineen päivineen.

Ja mitään ette voita...

Siellä kuulemma on tämän MAISTERINKI businekset vähä persiillään johon on oikeasti ryssät sijoittaneet rahaa kyllä kuulkaa minä tiedän..Onko Suomessa lakia järjestäneisyyden rikolliin toimintaan jotain?

Tää on se Mikon uhkailija eikä hän silloin kuulu järjestänäysyyteen rikollisuuteen?Siitä on kyllä varmaanki olemassa omat sanktiot johon ei eok lomake päde..Laitetaan nyt kaikki nää jutut meneen polliisille..
        Mä muuten lupasin Mikolle enkä lupausta PETÄ!

• Affili Ate
        Ara Link kirjoitti:

Ja mitään ette voita...

ja jännittävä!

• Cluso627.
        Affili Ate kirjoitti:

ja jännittävä!

Etelään olenki jo varannut parin kuukauden matkan kiitos poliisi siitä.
        Te,ette ikinä arvaa mitä olen puuhannut kun en ollut täällä olin yhteydessä tutkijoihin ja nämä alkaa nyt lähestyä H-hetkeä ei tarvitse märistä kun KRP ei saa esitutkintaa valmiiksi se tulee muutaman viikon sisällä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä sanoisit

juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1374
    2. Mitä hyvää

Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      103
      889
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      615
    5. Koillis motor

Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      533
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      35
      432
    9. Missä näet kaivattuasi?

Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      399
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      394
    Aihe