Paljonkohan maksaa? Kokemuksia saaresta, kannattaako mennä ellei rantakeliä?
Lauttayhteys
4
496
Vastaukset
- tiketti.
- Minnekäseuraavaksi
Maksettiin viikolla 10 edestakaisesta lauttamatkasta 42e. Päivä oli puolipilvinen ja välillä sateinenkin, niin että rantakelejä ei varsinaisesti ollut, vaikka rannalla käveltiinkin. Hiekkaranta on todella upea ja pitkä ja jos vähänkin lämpimämpää niin ilmanmuuta pyyhkeet ja uimapuvut mukaan! Käytiin pienessä Kolumbus-museossa ja linja-autoasemalta bensa-aseman luota lähtee takseja jotka tekevät n. 2h saarikierroksen välipysähdyksineen,siinäkin jo tuli saarta mukavasti nähtyä. Aika hiljainen paikka näin ennen kesäsesonkia mutta näkemisen arvoinen!
Youtubessa on runsaasti videoita, joiden avulla toi virtuaalimatkan ssarelle, http://www.youtube.com/results?search_query=porto santo madeira&search_type=&aq=1
- vaikka käydä
Kiitokset vastaajille! Ihan jännän näköinen saari ainakin videoiden perusteella. Täytyypä käydä, mikäli sää sallii. Olisi mukava ensin patikoida kunnon lenkki ja sitten mennä uimaan. Eikös tuo vesi ole siinä 18-19 asteista, joten aurinkoisella säällähän se olisi mukava kokemus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista897627- 1055522
- 2664738
- 484662
- 653382
- 502768
- 582447
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222408Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292372- 412244