Kaikki ihanat mussukat!Ei mulla mitään asiaa ole,mutta ihan huvikseni tulin tänne "riehumaan"...Tikusta on pakko välillä tehä asiaa,vaikka tässä aloituksessa ei ole ees sitä tikkua. ;))
Taidan olla nyt vähän turhautunut,,mut ei muuta ku kivaa loppuiltaa.Mä lähden kiusaamaan muita nyt..:))
Moooii...
36
402
Vastaukset
No moi! Vanha palsta taitaa olla joltisenkin kuollut. Sääli.
Juu,meinaa olla palstavainaata,joka ei enää virkoa..Onhan sille ensiapua annettu,mut ei oikeen enää meinaa palstan sydän sykkiä..:)
mii-su kirjoitti:
Juu,meinaa olla palstavainaata,joka ei enää virkoa..Onhan sille ensiapua annettu,mut ei oikeen enää meinaa palstan sydän sykkiä..:)
Juu, letkut irti vaan ja kuoppaan. Kai sinne raunioille joskus sitten aikanaan versoo uutta porukkaa joka ei ole jo valmiiksi toistensa kurkussa.
yohuuhkaja kirjoitti:
Juu, letkut irti vaan ja kuoppaan. Kai sinne raunioille joskus sitten aikanaan versoo uutta porukkaa joka ei ole jo valmiiksi toistensa kurkussa.
.... ööööö, siis Vegeä mitenkään mustaamatta....
yohuuhkaja kirjoitti:
uus porukka,joka hetken päästä on kanssa toistensa kurkussa kiinni..:)
mii-su kirjoitti:
uus porukka,joka hetken päästä on kanssa toistensa kurkussa kiinni..:)
Juu, jotakin provoa siellä nytkin oli viritelty ;-)
moooiii mussukka.
Mua saa kiusata kohtuudella kohtuudella..;)Tinttihän se siihen lensi.. Vai kohtuudella..Aloitetaankos sitten niin,että mitä pyryharakalle kuuluu? ;)
Lunta tulla tupruttaa,mut mitäs se täällä koneella ollessa haittaa..:)
- Meriläinen
Sitä vaan käytiin noin niinku äkkiseltään kiusaamassa ja heti taas olla tukka putkella menossa :)
No niin miekin meen, kohta sammuu kone ja sen jälkeen pian tää nainen, aamulla taas nousu niin tuskasen aikaisin :(heittämässä tän ja lähin syömään...;) Toisinaan turhautuu,kun on kiirus koneelle ja sitten onkin aika hiljasta..:)
Mulla on huomenna aikanen ylösnousu..Saa olla sit tikut silmillä koko päivän.Toivottavasti sulla ei ollu kovin raskas päivä..- Meriläinen
mii-su kirjoitti:
heittämässä tän ja lähin syömään...;) Toisinaan turhautuu,kun on kiirus koneelle ja sitten onkin aika hiljasta..:)
Mulla on huomenna aikanen ylösnousu..Saa olla sit tikut silmillä koko päivän.Toivottavasti sulla ei ollu kovin raskas päivä..Heh, aamulla oli heti sellainen olo että kun huomenna on niin paljon porukkaa kysympä pekkasta huomiseksi. Kuinka ollakaan pomo antoi.
Helppo oli sitten loppupäivä naureskella :) Meriläinen kirjoitti:
Heh, aamulla oli heti sellainen olo että kun huomenna on niin paljon porukkaa kysympä pekkasta huomiseksi. Kuinka ollakaan pomo antoi.
Helppo oli sitten loppupäivä naureskella :)kävi hyvä mäihä..:) Eikös olekkin ihana tunne,kun tietää ettei seuraavana päivänä tarvi kiiruhtaa minnekkään..
Nyt alkoi onneksi viikonloppu.Saa nukkua kerrankin kunnolla...vaikka taitaa tuo sisäinen kello kuitenkin herätellä..- Meriläinen
mii-su kirjoitti:
kävi hyvä mäihä..:) Eikös olekkin ihana tunne,kun tietää ettei seuraavana päivänä tarvi kiiruhtaa minnekkään..
Nyt alkoi onneksi viikonloppu.Saa nukkua kerrankin kunnolla...vaikka taitaa tuo sisäinen kello kuitenkin herätellä..No mulla on taas pitkä viikonloppu edessä.
Huomenna ja ylihuomenna 12 tuntiset työpäivät mutta sitten taas viikko vapaata.
Ja se on hyvä kun tykkään arkivapaista, olisin vaikka kaikki viikonloput töissä kun ne on tylsiä. Meriläinen kirjoitti:
No mulla on taas pitkä viikonloppu edessä.
Huomenna ja ylihuomenna 12 tuntiset työpäivät mutta sitten taas viikko vapaata.
Ja se on hyvä kun tykkään arkivapaista, olisin vaikka kaikki viikonloput töissä kun ne on tylsiä.ku sulla onkin pitkät päivät..Ihan täs alkoi nolottamaan,ku mä märisen vaikka on vähempi..:¤
- Yxitypy
Jos sä oot turhautunut, niin mä oon väsynyt. En jaksais ees kiusata ketään, joten kiusaa munkin puolesta.
Taidan mennäkin jo makuuasentoon :=))Kai se mun turhautuminen varmaan pientä väsymystäki oli.Ei niinkää ruumiillista vaan henkistä....
Sinäpä putkahditki aikasin vaakatasoon...:)))- Yxitypy
mii-su kirjoitti:
Kai se mun turhautuminen varmaan pientä väsymystäki oli.Ei niinkää ruumiillista vaan henkistä....
Sinäpä putkahditki aikasin vaakatasoon...:)))olotila kuin eilen. Ehkä oon nyt vielä väsyneempi, kun kävin viikottaisessa tunnin vesijuoksussa töiden jälkeen.
Mä oon siitä ihmeellinen eläjä, että jos en mene nukkumaan 21.30 jälkeen, on turha odottaa enää unta. Menee muutoin aamuun saakka valvoessa jos tuo mainitsemani nukkuma-aika menee ohi :=)) Yxitypy kirjoitti:
olotila kuin eilen. Ehkä oon nyt vielä väsyneempi, kun kävin viikottaisessa tunnin vesijuoksussa töiden jälkeen.
Mä oon siitä ihmeellinen eläjä, että jos en mene nukkumaan 21.30 jälkeen, on turha odottaa enää unta. Menee muutoin aamuun saakka valvoessa jos tuo mainitsemani nukkuma-aika menee ohi :=))sinä vesijuoksussa.Se taitaa olla aika raskasta?Olis mukava kokeilla sitä joskus,kun sais raahattua ittensä uimahalliin..:P
Olen kuullut useiden ihmisten sanovan,että jos ei ala nukkumaan silloin kun oikein väsyttää,niin ei saa sitten enää unta.Se on aika hassu juttu...
TIKKUKIRJAIMILLA NIIN SAADAAN EDES ASIASTA TIKKUJA! :) Vaan mites muuten pyyhkii? Tuliko sukset kaivettua esiin tänä talvena? Ainakaan lumen puutetta et pääse syyttämään! :)
Pyyhkii se jotenki...:) Aatteles..kaks kertaa hiihdin niillä uusilla suksilla.Kyllä mä olen sellanen lapamato,ettei voi toista olla..:¤
Oiskohan se siinä,et lunta on liikaa...Ei näy latua kunnolla?!? ;)
- Adria
Moi! Aika huonosti muuten suoritit tuo riehumisen, joten se ei taida olla sun vahvinta aluettas. Kuis se muuten?
Oliko liian nössö riehunta..:DD Kyllä mä osaan olla aika riehuja,jos mua vaan saa joku sihen tilaan...:))
Normaalisti joten kuten muuten menee...Välillä alamäkeä ja välillä ylämäkeen..Hyvä,että ei oo ihan tasapaksuakaan..;)
- Nalli-Kallio
Ei kannattakkaan vakavissaan "riehua", etenkään ilman villoja, voi muuten kurvata iso valkoinen piipaa auto pihaan =D
- hairioilmoitus
Mun imagoni vaatii agressiivista vastausta. Eli sanon että mun isällä on hienompi auto kuin sun isällä ja sulla on selluliittiä reisissä!!!
Ammut kovilla..;) Mulla voi olla sellua kintuissa,mut sulla on lässähtäny lössöpeppu!! :D
Nii..ja sun isäs auto on varmaan se tikkuaskilada...;))- hairioilmoitus
mii-su kirjoitti:
Ammut kovilla..;) Mulla voi olla sellua kintuissa,mut sulla on lässähtäny lössöpeppu!! :D
Nii..ja sun isäs auto on varmaan se tikkuaskilada...;))*inttää vastaan*
hairioilmoitus kirjoitti:
*inttää vastaan*
Ny mä tajusin..Sun isälläs ei ole autoo olleskaan.;))
Tahtoo kans olla ihana mussukka, ja änkee tänne hännille!
Tääl alkaa kohta helpottaa vuoskymmenen köhätaudin jälkeen..
Kivaa loppuiltaa 'kiusanhengelle'? ;)Tervehdys pitkästä aikaa, mikäli vielä muistat Mettiksen.
Harvoin tulee nykyisin näitä sivuja selailtua ja vähiin on jäänyt kirjoittaminenkin, mutta sattumalta näin aloituksesi ja päätin moikata, varsinkin , kun oli ite Miisu asialla:))
Onko Miisu ollu kilttiä tyttöä, vai onko tuhmuus iskenyt mieleen?
( no, kilttihän Miisu, eikö niin)
T. MettisNiinhän sinä oletkin ihana mussukka..Kiva kun tulit.. :)
Sullako on iskeny pöpötauti? :( No onneksi se jo helpottaa...On niin kurjia noi taudit...:(Mettäläinen kirjoitti:
Tervehdys pitkästä aikaa, mikäli vielä muistat Mettiksen.
Harvoin tulee nykyisin näitä sivuja selailtua ja vähiin on jäänyt kirjoittaminenkin, mutta sattumalta näin aloituksesi ja päätin moikata, varsinkin , kun oli ite Miisu asialla:))
Onko Miisu ollu kilttiä tyttöä, vai onko tuhmuus iskenyt mieleen?
( no, kilttihän Miisu, eikö niin)
T. Mettisihanaa Mettistäki taas "näkee...:))) Tietysti mä sut muistan. Kiva ku tulit moikkaamaan.Saisit tulla kyllä useimminkin tänne.!
Ja Miisu on muutes aina kiltti..siis melkeen aina..;)mii-su kirjoitti:
ihanaa Mettistäki taas "näkee...:))) Tietysti mä sut muistan. Kiva ku tulit moikkaamaan.Saisit tulla kyllä useimminkin tänne.!
Ja Miisu on muutes aina kiltti..siis melkeen aina..;)muistat ja kivat kirjoittajat muistaa myös Mettis.
No, tämä palstailu on vähiin jäänyt ja mitäpä sitä nyt liimaantumaan.
Tietenkin on paljon mukavia ihmisiä täällä, mutta osa arveluttaviakin.
Ehkä parempi elää oikeaa elämää, kuin tekstien välityksellä, sillä vääristymiä saattaa täällä virtuaalipuolella tulla, eli voi antaa itsestään aivan väärän kuvan tai saada toisesta.
Tietenkin voin silloin tällöin palstailla, sillä viihdettähän tämä vain ja mikäpä sen mukavampaa,, kun on huumorintajuisia (Miisu)kirjoittajia, mutta aikansa kutakin ja uusiin haasteisiinhan sitä mieli halajaa.
T. Mettis ( Miisua haikaillen)Mettäläinen kirjoitti:
muistat ja kivat kirjoittajat muistaa myös Mettis.
No, tämä palstailu on vähiin jäänyt ja mitäpä sitä nyt liimaantumaan.
Tietenkin on paljon mukavia ihmisiä täällä, mutta osa arveluttaviakin.
Ehkä parempi elää oikeaa elämää, kuin tekstien välityksellä, sillä vääristymiä saattaa täällä virtuaalipuolella tulla, eli voi antaa itsestään aivan väärän kuvan tai saada toisesta.
Tietenkin voin silloin tällöin palstailla, sillä viihdettähän tämä vain ja mikäpä sen mukavampaa,, kun on huumorintajuisia (Miisu)kirjoittajia, mutta aikansa kutakin ja uusiin haasteisiinhan sitä mieli halajaa.
T. Mettis ( Miisua haikaillen)ja vähän sellasena hermolepona minäkin pidän tätä palstailua.Täällä unohtuu maailman murheet ainaki hetkeks..:))
Olis niiiii kiva,ku kuiteski tulisit ees välillä tänne.pliis..;)
- viivi-amaldiina
ei kai aina tarvi just niin asiaakaan olla.
Tehdään tikusta asiaa niin kuin sanoit.
Oiskos sinulla lainata tikkuja. ;)on sullekkin tikkuja...;) Ei kait sitä kukaan ole kieltäny,etteikö vois höpötellä vähän sitä sun tätä ilman aihetta.Sellasta lepposta hörinää..:))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista937639- 1055522
- 2664738
- 494673
- 653392
- 502768
- 582457
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222408Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292372- 412244