Forssan keilahalli

niina1973

Mukava paikka muuten,mutta erittäin huonoa palvelua saan kerta toisensa jälkeen mieheltä jonka luulen olevan paikan omistaja?! Henkilökunta muuten ihan asiallista.Tämä kyseinen herra istuu joka ainoa kerta tiskin takana ja syö eväitään.Ei tervehdi eikä muutenkaan huomio.

30

2995

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuukkelilainen

Älä!On sit meinaan pikkasen ärsyttävä äijä!

• Kaatoja takana

Kaveri on aina sen näköinen kuin olisi keilapallo ahterissa. Luulisi vaihtavan alaa jos ei kiinnosta pätkän vertaa muu kuin eväittensä syöminen. Täällä on monessa paikassa sama meininki, että tehdään jotain kun pakko on eikä tajuta kuinka paljon tuo asenne tuntuu oman lompakon paksuudessa, mutta maailma on täynnä tyhmiä ihmisiä, eikä nämä pitkälle elämässään koskaan pääse.

• LYKKYÄ TYKÖ SANO

Ei ole edes omistaja.Sopisi kyllä syödä jossain muualla kuin asiakkaiden edessä.Muut työntekijät todella mukavia.Täällä on vain yx keilahalli niin pystyvät ilmeisesti pitämään kusipäätä töissä?

• KATO KATO
        LYKKYÄ TYKÖ SANO kirjoitti:

Ei ole edes omistaja.Sopisi kyllä syödä jossain muualla kuin asiakkaiden edessä.Muut työntekijät todella mukavia.Täällä on vain yx keilahalli niin pystyvät ilmeisesti pitämään kusipäätä töissä?

Täältä löytyy tietoja omistajista...

http://www.bowling4you.fi/bowling4you/henkilokunta.htm

• Viimeinen keilapallo

on saanut tai ei ole saanut mukavaa vastaanottoa, luulin jo minussa olevan joku vika.
      Kaksi jalkaa, pääkin on, kaikki pitäisi olla kunnossa.
      Vaan sain sellaisen katseen.....enkä ole mitenkään sensitiivinen olento.

• kauhee mies

Se on hallipäällikkö viellä? No huh huh! Joo täytyy yhtyä muihin kommenteihin.Muuten mukava paikka ja kaikki muut on tosi ystävällisiä paitsi sit tämä "hallipäällikkö"Tietääköhän omistajat millainen hallipäällikkö heillä hallissa on...

• Kerttu58
        kauhee mies kirjoitti:

Se on hallipäällikkö viellä? No huh huh! Joo täytyy yhtyä muihin kommenteihin.Muuten mukava paikka ja kaikki muut on tosi ystävällisiä paitsi sit tämä "hallipäällikkö"Tietääköhän omistajat millainen hallipäällikkö heillä hallissa on...

Olen käynyt kyseisessä paikassa monesti ja joka kerta kun tämä mies on paikalla niin tunnelma on kireä.Mies on asiakkaille tyly ja varmasti työntekijöille jotka hänen kanssaan on.Muut työntekijät ovat varautuneen oloisia tämän seurassa.Silloin kun tämä mies ei paikalla ole on tunnelma aivan eri.Eikö ymmärrä itse lähteä jos on niin kyllästynyt työhönsä vai mikä tätä mättää? Istuu mieluummin tiskin takana ja mussuttaa leipää kuin palvelisi asiakasta?

• vm- 1978

teille kusimulleille ei vaan kelpaa mikään... hetki peilin edessä vois tehdä terää, pieni oma-arvio itsensä täydellisyydestä ja OIKEISTA ongelmista tässä elämässä vois auttaa tuskaanne. Niina-73 oletko tosissas huomionkipee vai muuten vaan syrjitty???

• EN NYT IHAN YMMÄRRÄ

saisi antaa palautetta huonosta palvelusta?

• miksi ei eroa
        EN NYT IHAN YMMÄRRÄ kirjoitti:

saisi antaa palautetta huonosta palvelusta?

lähettäkää se luonnevikainen kesseli puhtaanapitolaitokselle eli "paskanpustaajaksi" jos ei sosiaalisia avuja ole ja muutenkin mulkku niin ....................

• Keilaakaikko
        miksi ei eroa kirjoitti:

lähettäkää se luonnevikainen kesseli puhtaanapitolaitokselle eli "paskanpustaajaksi" jos ei sosiaalisia avuja ole ja muutenkin mulkku niin ....................

kuulemma KEPULAISTEN porukoissa.

• Sininen Keilapallo
        Keilaakaikko kirjoitti:

kuulemma KEPULAISTEN porukoissa.

Eiköhän tehdä valitus keilahallin omistajalle kyseisestä ylimielimielisestä kusipää"asiakaspalvelijasta"...on turhaa vinkua täällä palstoilla kenenkään asioista se kun ei mitään auta...saiskohan tän keskustelun jotenkin linkitettyä keilahallin omistajalle esim. lähettämällä tämä sähköpostiin ? Ois hänelläkin vähän luettavaa kyseisestä tyypistä!

Itse olen asiakaspalveluammatissa eikä minulla KOSKAAN kävisi mielessäkään käyttäytyä asiakkaita kohtaan tavalla (vaikka kuinka vituttaisi) miten tuo äijännuljake käyttäytyy...

Ja minäkin olen miettinyt onko minussa jokin vika kun en saa palvelua (tervehdystä,hymyä jne.) kyseiseltä tyypiltä...mutta meitä onkin näköjään monia jotka on saanut paskaa palvelua (jos sitä voi palveluksi sanoa) tältä tyypiltä...

• Sininen Keilapallo
        Sininen Keilapallo kirjoitti:

Eiköhän tehdä valitus keilahallin omistajalle kyseisestä ylimielimielisestä kusipää"asiakaspalvelijasta"...on turhaa vinkua täällä palstoilla kenenkään asioista se kun ei mitään auta...saiskohan tän keskustelun jotenkin linkitettyä keilahallin omistajalle esim. lähettämällä tämä sähköpostiin ? Ois hänelläkin vähän luettavaa kyseisestä tyypistä!

Itse olen asiakaspalveluammatissa eikä minulla KOSKAAN kävisi mielessäkään käyttäytyä asiakkaita kohtaan tavalla (vaikka kuinka vituttaisi) miten tuo äijännuljake käyttäytyy...

Ja minäkin olen miettinyt onko minussa jokin vika kun en saa palvelua (tervehdystä,hymyä jne.) kyseiseltä tyypiltä...mutta meitä onkin näköjään monia jotka on saanut paskaa palvelua (jos sitä voi palveluksi sanoa) tältä tyypiltä...

Tämän keskustelun linkki laitettu Forssan keilahallin palauteosioon. En sitten tiedä kuka palautteet lukee tai tehdäänkö asialle mitään, mutta onpa ainakin nyt yritetty.

• ouuuujeeeee
        Sininen Keilapallo kirjoitti:

Tämän keskustelun linkki laitettu Forssan keilahallin palauteosioon. En sitten tiedä kuka palautteet lukee tai tehdäänkö asialle mitään, mutta onpa ainakin nyt yritetty.

Toivottavasti tyypi ei itse lue ja poista ennen kun omistajat näkee.

• idiootit
        ouuuujeeeee kirjoitti:

Toivottavasti tyypi ei itse lue ja poista ennen kun omistajat näkee.

Olette te kyllä harvinaisen kesseliä porukkaa entinen työntekijä manaa työnantajaa koska ei itse asioitansa hoitanu niinku kuuluu. "asiakkaat" haukkuvat koska vastassa ei ole mies jolla väkisin naamalle väännetty hymy tai taitoa nuolla "asiakkaan" persettä! Olen nyt aktiivisesti lähes joka päivä harjotellu ko. hallilla ja kyseinen herra auttaa kaikessa parhaan kykynsä mukaan. Voi kysyä välineistä voi kysyä heittotekniikasta. Vastaus on suora niinkuin sen pitääkin. Jos te typerykset olette hallilla riehunu ja läikyttäny hohtokeilauksessa kaljaa kävelyradalle olette itse asianne mokanneet. Kasvakaa pennut aikuisisk ja lopettakaa tyhjästä ruikuttaminen

• Keilapallosta päähän
        idiootit kirjoitti:

Olette te kyllä harvinaisen kesseliä porukkaa entinen työntekijä manaa työnantajaa koska ei itse asioitansa hoitanu niinku kuuluu. "asiakkaat" haukkuvat koska vastassa ei ole mies jolla väkisin naamalle väännetty hymy tai taitoa nuolla "asiakkaan" persettä! Olen nyt aktiivisesti lähes joka päivä harjotellu ko. hallilla ja kyseinen herra auttaa kaikessa parhaan kykynsä mukaan. Voi kysyä välineistä voi kysyä heittotekniikasta. Vastaus on suora niinkuin sen pitääkin. Jos te typerykset olette hallilla riehunu ja läikyttäny hohtokeilauksessa kaljaa kävelyradalle olette itse asianne mokanneet. Kasvakaa pennut aikuisisk ja lopettakaa tyhjästä ruikuttaminen

Kuuleppas keilahallin paska asiakaspalvelija....ota vähemmän sitä olutta ennenkuin kirjoitat tänne palstalle :)

• asdasd12313
        Keilapallosta päähän kirjoitti:

Kuuleppas keilahallin paska asiakaspalvelija....ota vähemmän sitä olutta ennenkuin kirjoitat tänne palstalle :)

harmi kun en oo ko. paikassa töissä vaikka pari kk sitten hainkin..

• bingossa

Minä olin joskus pelaamassa bingoa keilabaarissa
      taisi olla jotain 60 luvun loppua.

ja uimahalli oli samassa rakennuksessa,keilahalli alakerrassa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      41
      7044
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3958
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      46
      3384
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      40
      2959
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2736
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2238
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2206
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2163
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      47
      2117
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      40
      2078
    Aihe