Mitä mieltä ootte suhteesta mis tyttö on -91 ja poika -94 ? Oon tavannu yhen tosi mukavan pojan ja vaikuttaa olevan kypsä ja kehittyny ikäiseksee, mutta toi iäero vielä mietityttää.. :/ Mitä mieltä ootte, kantsisko yrittää vai unohtaa? Voisko suhde pelittää vaik onki tollanen ikäero?
tyttö 18 ja poika 16 ?
11
852
Vastaukset
- melissa86.
Tottakai voi pelittää, kannattaa vain uskoa itseensä ja suhteeseen! Jos elämäntilanteet on erilaiset niin se voi olla esteenä, mutta otatte rauhallisesti ja keskustelette yms niin saatte suhteenne toimimaan ja kestämään :) Tiedän monia pareja, joissa nainen on muutaman vuoden vanhempi kuin mies ja hyvin heidän suhteensa on sujuneet :)
- +
sakkolihaa
- oO
+ kirjoitti:
sakkolihaa
eipähän ole!!! jos poika on jo 16 niin ei se ole
- miiiisa
oO kirjoitti:
eipähän ole!!! jos poika on jo 16 niin ei se ole
Ehdottomasti härkää sarvista kiinni ja yrittämään. Rakkaus ei katso ikää eikä sukupuolta. Itse olen 90-syntyny ja exäni oli 92. Suhde toimi hyvin 3 vuotta ja oli parasta aikaa elämässäni. Toivon että löydät onnesi =)
-Miisa miiiisa kirjoitti:
Ehdottomasti härkää sarvista kiinni ja yrittämään. Rakkaus ei katso ikää eikä sukupuolta. Itse olen 90-syntyny ja exäni oli 92. Suhde toimi hyvin 3 vuotta ja oli parasta aikaa elämässäni. Toivon että löydät onnesi =)
-MiisaJos kerran suhde jossa mies on 3 vuotta vanhempi, voi toimia, niin miksei sit niinpäin että nainen on vanhempi?
- ipogsdk
luultavasti toimii. Itse olen suhteessa 1½ vuotta vanhempaan tyttöön joka on jo yli 18. Ollaan seurusteltu reilu vuosi, kohta kihloihin menossa! Toimii jos kummatki haluaa
- laitelan nulli
hässikää nii vitusti !!!!!!!!!!!!! wuhuu joo mut sakkovittua kyl :(
- Iiisa.
laitelan nulli kirjoitti:
hässikää nii vitusti !!!!!!!!!!!!! wuhuu joo mut sakkovittua kyl :(
ööh eikä ole jos molemmat on jo yli 16 :D:D::D anna mennä vaaan kyllä ainakin kannattaa yrittää :) ja parin vuoden päästä tai siis vanhempana ni ei tuommonen ikäero tunnu missää :) mitään menetettävää ainakaan ei ole.
- JONZ0R.
no mun tyttöystävä on kaks vuotta mua vanhempi, oon 16 ja se just täyttäny 18. ja hyvin meijän suhde on toiminu. en aattele et ikäero haittaa, ollaan kuitenki aika samanlaisia ym... en vois kuvitella seukkaavani kenenkää muun kanssa ku sen.
- lkjkjkj
siis toi on tosi pieni ero! oon ite sen huomannu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791492
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä431081No nytkö tuli lähtö Orpolle?
Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall1941011Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad38755- 14690
Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver21680- 37673
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä30671Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46617Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .17603