Voiko joku kertoo?

TWP

Mistä saa semmosen tummen ison kirveen jonka keskelä on luurangon pää (en tiedä nimeä enkä ole huvä selittämään) Haluisin tietää ja jos jos jollain on semmonen nii voisiko joku antaa pelaan serverillä vek´nilash ja tyypin nimi on Daxterblast

6

213

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TWP

Ja ainii siinä on kaks puolta

• TWP

Unohdan koko ajan ja leveli mitä tarvii oli joku 10-30

• TWP
        TWP kirjoitti:

Unohdan koko ajan ja leveli mitä tarvii oli joku 10-30

Voi hitsi tää on niin tyhmää kun ei oo oikee acco vaan tämmönen nii ei voi poistaa viestejä tai muokata mut se saakin olla mikä tahnsa level

• hönö1
        TWP kirjoitti:

Voi hitsi tää on niin tyhmää kun ei oo oikee acco vaan tämmönen nii ei voi poistaa viestejä tai muokata mut se saakin olla mikä tahnsa level

Se on Bloodied Arcanite reaper. sä tarvit 80 lvl hahmon siihen.

• TWP
        hönö1 kirjoitti:

Se on Bloodied Arcanite reaper. sä tarvit 80 lvl hahmon siihen.

Voiko joku antaa oon noob pelaaja mun paras on jotain 21lvl (Tuskin kukaan autaa tämmöstä noobia)

• laatikoita
        TWP kirjoitti:

Voiko joku antaa oon noob pelaaja mun paras on jotain 21lvl (Tuskin kukaan autaa tämmöstä noobia)

hei. semmoiset aseet ovat bind to account tavaraa niitä ei voi lähettää muille kuin samoille tyypeille jotka on yhen tilin sisässä. sen hankkimiseen tarvii nykyään 68-80 kun siihen tarvittavii asioita saan random Lich King dugeonista 2 kpl päivässä ja tarttet muuttaa ne muiksi ja niit tarvii 75.
        tavarat ovat Emblem of Heroism joita tarviit ostoon, mutta saat LK randomeista 2 triumphei jotka tarvii vaihtaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. No nytkö tuli lähtö Orpolle?

Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall
      Maailman menoa
      240
      1898
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      186
      1601
    3. Kauhavan häiriköijistä

Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      46
      1230
    4. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      50
      952
    5. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      40
      769
    6. Auto ajoi päälle?

Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      14
      760
    7. Miksi Lapset kiusaa yöllä

Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      30
      751
    8. Sama ransetti taas!

Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      21
      740
    9. Viimeinen lankafest

Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      23
      712
    10. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      627
    Aihe