kakkahätä?

kimmo

Kertokaas minulle kun en tiedä,
mistä johtuu tämä ns. krapulapaska?
Eli uskomaton kakkahätä krapulassa?

Kiitos.

14

11599

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kakka

      käsittääkseni siitä että nestetasapaino on niin sekasin..ainakin ripulikrapulapaska johtuu kait tästä..tai sitten vaan alkoholilla on jotain tekemistö ruuansulatuksen kanssa niin et alkaa tukit luistaan rivakkaan..

    • kökkäre

      pakko kakkia! on niin julmettu krapula jotta oli tultava katsomaan mitäs täällä nyt keskustellaan, mutta olisiko jotain muuta kuin kakka keskusteluja. minulla jos kakkakin krapulassa lentää niin yksinäisyys olot on se pahempi ongelma!

      • nakit ja muusi

        krapula paskan hiveleminen omiin kasvoihin voi lievittää krapulan tunnetta.


      • mintt!

        huh. en tiiä mistä tää johtuu on aina kauhee kakkahätä että välillä on aina pakko päästä paskalle . joskus koulussakin tulee vaa nii onnettoman kova kakkahätä et en voi mitään meen vaan vessaan rauhassa ja olen siellä sen verran kuin olen. joskus tuntuu iha hyvältä kakkata mut en tiiä jos kovalla on nii ei kyllä. heräsin aamulla taas kovaan kakkahätään menin omaan vessaa olin siellä n. 20 min sen jälkeen olo tuntui hyvältä ( :


    • Sulevi

      ulosteen mukana myrkkyjä ulos. Oksentaminen hoitaa yläpäästä samaa asiaa.

    • P. Aska

      Alkoholi ja tupakkahan vauhdittaa suoliston liikettä, mistä etenkin "huonomahaisille" saattaa seurata ikäviä olotiloja. Jos kuitenkin onnistuu juomaan itsensä känniin asti, saattaa unohtaa ensinnäkin sen, että rakko meinaa haljeta, ja myös kakkaaminen unohtuu. Tai sitä pidätetään, etenkin naiset saattavat tehdä niin kun eivät naistenhuoneessa kehtaa tuoksutella.
      Tämä sitten kostautuu seuraavana aamuna. Heräät kuuden-seitsemän aikaan juomaan, ja samalla miltei ryntäät vessaan. Tuntuu kuin suoleen olisi piilotettu Uzi (vessan kakkalistaa lainatakseni!). Kakkaamisen jälkeen olo helpottuu totaalisesti. Silti koko loppupäivän saa nauttia krapulapierujen vienosta aromista.

    • kihhew

      sinulla on krapula paska

    • aamurima

      Munaaa

      • bhjirhjji

        No munaa en ainakaan anna krapulaiselle muijalle.Olen nimittäin pari kertaa huomannut miten paska on roiskahtanut lakanalle.Olen yleensä sanosut että,on mulla vessakin opettele käymään sielä huora.


    • Anonyymi

      Itsellä iso paska krapulassa mut hätä ei hirveä. Oikeastaan ihanaa ku se hätä ja paska tulee aivan kuin jotain ylimääräistä paskoisit kropastasi pois.

    • Anonyymi

      Krapulahan on esiaste alkoholimyrkytykseen , joten tottakai vatsa menee sekaisin kun maksa ja haima saavat toimia kehossa korkeapaineella kun on juonut niin paljon että nestetasapaino ei ole tasapainossa.
      Yleensä kun esim kuolee alkoholi myrkytyksen niin vatsan sisältö tyhjenee kerralla .
      Ei siis tarvitse juoda niin paljon että tulee kankkunen , viina on viisasten juoma

      • Anonyymi

        Tuleeko ryyppäämällä viisaaks!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuleeko ryyppäämällä viisaaks!

        Ei tule jos paljon ryyppää, koska se tuhoaa aivoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tule jos paljon ryyppää, koska se tuhoaa aivoja.

        Mihinkä niitä aivoja tarvitaan?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      68
      4823
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      15
      2300
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1826
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1546
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      33
      1490
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1328
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1247
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1156
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1141
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      13
      1106
    Aihe