kakkahätä?

kimmo

Kertokaas minulle kun en tiedä,
mistä johtuu tämä ns. krapulapaska?
Eli uskomaton kakkahätä krapulassa?

Kiitos.

15

12755

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kakka

käsittääkseni siitä että nestetasapaino on niin sekasin..ainakin ripulikrapulapaska johtuu kait tästä..tai sitten vaan alkoholilla on jotain tekemistö ruuansulatuksen kanssa niin et alkaa tukit luistaan rivakkaan..

• kökkäre

pakko kakkia! on niin julmettu krapula jotta oli tultava katsomaan mitäs täällä nyt keskustellaan, mutta olisiko jotain muuta kuin kakka keskusteluja. minulla jos kakkakin krapulassa lentää niin yksinäisyys olot on se pahempi ongelma!

• nakit ja muusi

krapula paskan hiveleminen omiin kasvoihin voi lievittää krapulan tunnetta.

• mintt!

huh. en tiiä mistä tää johtuu on aina kauhee kakkahätä että välillä on aina pakko päästä paskalle . joskus koulussakin tulee vaa nii onnettoman kova kakkahätä et en voi mitään meen vaan vessaan rauhassa ja olen siellä sen verran kuin olen. joskus tuntuu iha hyvältä kakkata mut en tiiä jos kovalla on nii ei kyllä. heräsin aamulla taas kovaan kakkahätään menin omaan vessaa olin siellä n. 20 min sen jälkeen olo tuntui hyvältä ( :

• Sulevi

ulosteen mukana myrkkyjä ulos. Oksentaminen hoitaa yläpäästä samaa asiaa.

• P. Aska

Alkoholi ja tupakkahan vauhdittaa suoliston liikettä, mistä etenkin "huonomahaisille" saattaa seurata ikäviä olotiloja. Jos kuitenkin onnistuu juomaan itsensä känniin asti, saattaa unohtaa ensinnäkin sen, että rakko meinaa haljeta, ja myös kakkaaminen unohtuu. Tai sitä pidätetään, etenkin naiset saattavat tehdä niin kun eivät naistenhuoneessa kehtaa tuoksutella.
      Tämä sitten kostautuu seuraavana aamuna. Heräät kuuden-seitsemän aikaan juomaan, ja samalla miltei ryntäät vessaan. Tuntuu kuin suoleen olisi piilotettu Uzi (vessan kakkalistaa lainatakseni!). Kakkaamisen jälkeen olo helpottuu totaalisesti. Silti koko loppupäivän saa nauttia krapulapierujen vienosta aromista.

• kihhew

sinulla on krapula paska

• aamurima

Munaaa

• bhjirhjji

No munaa en ainakaan anna krapulaiselle muijalle.Olen nimittäin pari kertaa huomannut miten paska on roiskahtanut lakanalle.Olen yleensä sanosut että,on mulla vessakin opettele käymään sielä huora.

• Anonyymi

Itsellä iso paska krapulassa mut hätä ei hirveä. Oikeastaan ihanaa ku se hätä ja paska tulee aivan kuin jotain ylimääräistä paskoisit kropastasi pois.

• Anonyymi

Krapulahan on esiaste alkoholimyrkytykseen , joten tottakai vatsa menee sekaisin kun maksa ja haima saavat toimia kehossa korkeapaineella kun on juonut niin paljon että nestetasapaino ei ole tasapainossa.
      Yleensä kun esim kuolee alkoholi myrkytyksen niin vatsan sisältö tyhjenee kerralla .
      Ei siis tarvitse juoda niin paljon että tulee kankkunen , viina on viisasten juoma

• Anonyymi

Tuleeko ryyppäämällä viisaaks!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuleeko ryyppäämällä viisaaks!

Ei tule jos paljon ryyppää, koska se tuhoaa aivoja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tule jos paljon ryyppää, koska se tuhoaa aivoja.

Mihinkä niitä aivoja tarvitaan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mihinkä niitä aivoja tarvitaan?

Pieremiseen.
        Aivotyö käskyttää autonomiseelle hermostolle, koska on aika perseyttää.*

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      86
      3922
    2. Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin

Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss
      Ihastuminen
      107
      1832
    3. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      109
      1146
    4. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      100
      1111
    5. Mitä sä haluat?

Kerro nyt. Sano suoraan.
      Ikävä
      69
      983
    6. Priden osallistujamäärä suuri pettymys!

Ei lähellekään sataatuhatta, vaikka mukaan on värvätty kaikki aktivistit jopa homot katolta heittelevä islamistinen aate
      Luterilaisuus
      165
      882
    7. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      42
      846
    8. IS Viikonloppu 28.-29.6.2025

3- merkitty Kovis Erkki Vuokilalta. Oikean reunan (kuvituksellinen) pääkuva on hauska, mutta siitä johdetun sanan merkit
      Sanaristikot
      57
      811
    9. Joku kysyy

Missä on syy? Jossainhan se syy täytyy olla persujen kannatuksen alenemiseen. Kannatuksen alneminen ei näy pelkästään g
      Perussuomalaiset
      61
      780
    10. Huono grilli kokemus

Menimme grillille ostamaan ruokaa. Myyjät nauroivat meille, ja saimme todella asiatonta palvelua. Odotimme ruokaa innoll
      Puolanka
      22
      771
    Aihe