Kertokaas minulle kun en tiedä,
mistä johtuu tämä ns. krapulapaska?
Eli uskomaton kakkahätä krapulassa?
Kiitos.
kakkahätä?
14
12220
Vastaukset
- kakka
käsittääkseni siitä että nestetasapaino on niin sekasin..ainakin ripulikrapulapaska johtuu kait tästä..tai sitten vaan alkoholilla on jotain tekemistö ruuansulatuksen kanssa niin et alkaa tukit luistaan rivakkaan..
- kökkäre
pakko kakkia! on niin julmettu krapula jotta oli tultava katsomaan mitäs täällä nyt keskustellaan, mutta olisiko jotain muuta kuin kakka keskusteluja. minulla jos kakkakin krapulassa lentää niin yksinäisyys olot on se pahempi ongelma!
- nakit ja muusi
krapula paskan hiveleminen omiin kasvoihin voi lievittää krapulan tunnetta.
- mintt!
huh. en tiiä mistä tää johtuu on aina kauhee kakkahätä että välillä on aina pakko päästä paskalle . joskus koulussakin tulee vaa nii onnettoman kova kakkahätä et en voi mitään meen vaan vessaan rauhassa ja olen siellä sen verran kuin olen. joskus tuntuu iha hyvältä kakkata mut en tiiä jos kovalla on nii ei kyllä. heräsin aamulla taas kovaan kakkahätään menin omaan vessaa olin siellä n. 20 min sen jälkeen olo tuntui hyvältä ( :
- Sulevi
ulosteen mukana myrkkyjä ulos. Oksentaminen hoitaa yläpäästä samaa asiaa.
- P. Aska
Alkoholi ja tupakkahan vauhdittaa suoliston liikettä, mistä etenkin "huonomahaisille" saattaa seurata ikäviä olotiloja. Jos kuitenkin onnistuu juomaan itsensä känniin asti, saattaa unohtaa ensinnäkin sen, että rakko meinaa haljeta, ja myös kakkaaminen unohtuu. Tai sitä pidätetään, etenkin naiset saattavat tehdä niin kun eivät naistenhuoneessa kehtaa tuoksutella.
Tämä sitten kostautuu seuraavana aamuna. Heräät kuuden-seitsemän aikaan juomaan, ja samalla miltei ryntäät vessaan. Tuntuu kuin suoleen olisi piilotettu Uzi (vessan kakkalistaa lainatakseni!). Kakkaamisen jälkeen olo helpottuu totaalisesti. Silti koko loppupäivän saa nauttia krapulapierujen vienosta aromista. - kihhew
sinulla on krapula paska
- aamurima
Munaaa
- bhjirhjji
No munaa en ainakaan anna krapulaiselle muijalle.Olen nimittäin pari kertaa huomannut miten paska on roiskahtanut lakanalle.Olen yleensä sanosut että,on mulla vessakin opettele käymään sielä huora.
- Anonyymi
Itsellä iso paska krapulassa mut hätä ei hirveä. Oikeastaan ihanaa ku se hätä ja paska tulee aivan kuin jotain ylimääräistä paskoisit kropastasi pois.
- Anonyymi
Krapulahan on esiaste alkoholimyrkytykseen , joten tottakai vatsa menee sekaisin kun maksa ja haima saavat toimia kehossa korkeapaineella kun on juonut niin paljon että nestetasapaino ei ole tasapainossa.
Yleensä kun esim kuolee alkoholi myrkytyksen niin vatsan sisältö tyhjenee kerralla .
Ei siis tarvitse juoda niin paljon että tulee kankkunen , viina on viisasten juoma- Anonyymi
Tuleeko ryyppäämällä viisaaks!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuleeko ryyppäämällä viisaaks!
Ei tule jos paljon ryyppää, koska se tuhoaa aivoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tule jos paljon ryyppää, koska se tuhoaa aivoja.
Mihinkä niitä aivoja tarvitaan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166040Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334137- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2552083Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441846- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569