kakkahätä?

kimmo

Kertokaas minulle kun en tiedä,
mistä johtuu tämä ns. krapulapaska?
Eli uskomaton kakkahätä krapulassa?

Kiitos.

15

13206

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kakka

käsittääkseni siitä että nestetasapaino on niin sekasin..ainakin ripulikrapulapaska johtuu kait tästä..tai sitten vaan alkoholilla on jotain tekemistö ruuansulatuksen kanssa niin et alkaa tukit luistaan rivakkaan..

• kökkäre

pakko kakkia! on niin julmettu krapula jotta oli tultava katsomaan mitäs täällä nyt keskustellaan, mutta olisiko jotain muuta kuin kakka keskusteluja. minulla jos kakkakin krapulassa lentää niin yksinäisyys olot on se pahempi ongelma!

• nakit ja muusi

krapula paskan hiveleminen omiin kasvoihin voi lievittää krapulan tunnetta.

• mintt!

huh. en tiiä mistä tää johtuu on aina kauhee kakkahätä että välillä on aina pakko päästä paskalle . joskus koulussakin tulee vaa nii onnettoman kova kakkahätä et en voi mitään meen vaan vessaan rauhassa ja olen siellä sen verran kuin olen. joskus tuntuu iha hyvältä kakkata mut en tiiä jos kovalla on nii ei kyllä. heräsin aamulla taas kovaan kakkahätään menin omaan vessaa olin siellä n. 20 min sen jälkeen olo tuntui hyvältä ( :

• Sulevi

ulosteen mukana myrkkyjä ulos. Oksentaminen hoitaa yläpäästä samaa asiaa.

• P. Aska

Alkoholi ja tupakkahan vauhdittaa suoliston liikettä, mistä etenkin "huonomahaisille" saattaa seurata ikäviä olotiloja. Jos kuitenkin onnistuu juomaan itsensä känniin asti, saattaa unohtaa ensinnäkin sen, että rakko meinaa haljeta, ja myös kakkaaminen unohtuu. Tai sitä pidätetään, etenkin naiset saattavat tehdä niin kun eivät naistenhuoneessa kehtaa tuoksutella.
      Tämä sitten kostautuu seuraavana aamuna. Heräät kuuden-seitsemän aikaan juomaan, ja samalla miltei ryntäät vessaan. Tuntuu kuin suoleen olisi piilotettu Uzi (vessan kakkalistaa lainatakseni!). Kakkaamisen jälkeen olo helpottuu totaalisesti. Silti koko loppupäivän saa nauttia krapulapierujen vienosta aromista.

• kihhew

sinulla on krapula paska

• aamurima

Munaaa

• bhjirhjji

No munaa en ainakaan anna krapulaiselle muijalle.Olen nimittäin pari kertaa huomannut miten paska on roiskahtanut lakanalle.Olen yleensä sanosut että,on mulla vessakin opettele käymään sielä huora.

• Anonyymi

Itsellä iso paska krapulassa mut hätä ei hirveä. Oikeastaan ihanaa ku se hätä ja paska tulee aivan kuin jotain ylimääräistä paskoisit kropastasi pois.

• Anonyymi

Krapulahan on esiaste alkoholimyrkytykseen , joten tottakai vatsa menee sekaisin kun maksa ja haima saavat toimia kehossa korkeapaineella kun on juonut niin paljon että nestetasapaino ei ole tasapainossa.
      Yleensä kun esim kuolee alkoholi myrkytyksen niin vatsan sisältö tyhjenee kerralla .
      Ei siis tarvitse juoda niin paljon että tulee kankkunen , viina on viisasten juoma

• Anonyymi

Tuleeko ryyppäämällä viisaaks!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuleeko ryyppäämällä viisaaks!

Ei tule jos paljon ryyppää, koska se tuhoaa aivoja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tule jos paljon ryyppää, koska se tuhoaa aivoja.

Mihinkä niitä aivoja tarvitaan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mihinkä niitä aivoja tarvitaan?

Pieremiseen.
        Aivotyö käskyttää autonomiseelle hermostolle, koska on aika perseyttää.*

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin

Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http
      Maailman menoa
      260
      4596
    2. Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi

se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?
      Maailman menoa
      132
      3003
    3. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      43
      2776
    4. Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla

Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?
      Heinola
      75
      1749
    5. Vaikea tilanne

Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te
      Ikävä
      106
      1604
    6. Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?

Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn
      Maailman menoa
      28
      1493
    7. Milloin kaivatullasi

.. on nimipäivä?
      Ikävä
      55
      1334
    8. Kehtaisitko näyttäytyä

kaivattusi seurassa?
      Ikävä
      93
      1245
    9. Missä kunnassa kaivattusi asuu

Kuinka tarkkaa uskalla sanoa?
      Ikävä
      47
      1119
    10. Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!

Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En
      Maailman menoa
      208
      1116
    Aihe