Mistähän saisi luomuruokaa.
Ei myrkkyjä enää
4
307
Vastaukset
- mie mie
..kenties valmista vai valmistasitko itse?
- Näreet
Valmistaisin itse puhtaista raaka-aineista. Ja olisi se kiva jossain syödä valmistakin noin yleensä. Minä olen herännyt tähän mielettömyyteen.
Lue:
Aamulehti:
Geeniperuna uhkaa lopettaa mehiläistarhauksen Suomessa
http://www.aamulehti.fi/uutise…3400.shtml
”Säännökset sanovat, että mikäli teollisuusperunaksi hyväksytyn perunan siitepölyä löytyy hippunenkin hunajasta, on se kipattava kaatopaikalle. Tuottaja joutuu itse hävittämään hunajan omalla kustannuksellaan.”
Lue juttu ylläolevasta osoitteesta.
Kaikki, aivan kaikki maataloustuottajat voivat menettää satonsa maksaa korvauksia Monsantolle. Monsanto on jo pannut Canadassa lakimiesryhmän pyörimään, eli ”jos et osta Monsanton tuotteita, joudut syytteeseen (koska aina löytyy jokin tuuleentunut kasvi jossa on Monsanton ’omistamaa’ geeniperimää)”
Noi monikansalliset yhtiöt on tuhonperseestä. - mie mie
Näreet kirjoitti:
Valmistaisin itse puhtaista raaka-aineista. Ja olisi se kiva jossain syödä valmistakin noin yleensä. Minä olen herännyt tähän mielettömyyteen.
Lue:
Aamulehti:
Geeniperuna uhkaa lopettaa mehiläistarhauksen Suomessa
http://www.aamulehti.fi/uutise…3400.shtml
”Säännökset sanovat, että mikäli teollisuusperunaksi hyväksytyn perunan siitepölyä löytyy hippunenkin hunajasta, on se kipattava kaatopaikalle. Tuottaja joutuu itse hävittämään hunajan omalla kustannuksellaan.”
Lue juttu ylläolevasta osoitteesta.
Kaikki, aivan kaikki maataloustuottajat voivat menettää satonsa maksaa korvauksia Monsantolle. Monsanto on jo pannut Canadassa lakimiesryhmän pyörimään, eli ”jos et osta Monsanton tuotteita, joudut syytteeseen (koska aina löytyy jokin tuuleentunut kasvi jossa on Monsanton ’omistamaa’ geeniperimää)”
Noi monikansalliset yhtiöt on tuhonperseestä...saa näistä kahdesta isommasta ruokakaupastakin, jopa siitä missä pitää tarkkaan harkita asiointiaikansa (heh). Nyt on tullut luomuna naudanjauhelihaakin. Jos haluat ostaa pienemmiltä tuottajilta hiutaleita, jauhoja ja juureksia löydät esim. Levannon kotipiiristä luomuna. Kärkölässä on joku luomulihan tuottaja, mutta siihen en ole tutustunut. Luomuravintolaa en lähiseudulta tiedä, tosin uudessa paikallisessa oli luomuvalkkaria ja spelttikaljaa! Maku-lehdessä oli juttu tästä Pernajan Malmgårdin kartanosta. Ainakin kaljan speltti on ymmärtääkseni luomua!
- TOSI ON
LUOMU RUOKAA NÄYTTÄS OLEVAN KEVYENLIIKENTEEN VÄYLILLÄ VAIKKA MUILLEJAKAA
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731910Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971653- 1471207
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 54537
- 46488
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462