palkkoja ehdottomasti nostettava! Motivaatio sen verran kadoksissa, kuten hymykin, jotta asialle on pikaisesti tehtävä jotain, aloittakaa vaikkapa palkoista :)
Smarketin
49
2702
Vastaukset
- Gebab
Hanki elämä.
- **'''***
Mitä jos koittaisit saada itelles lisää palkkaa, ei harmittais turhanpäiväset asiat. Ei kai siinä paljon naurata, jos tollasta nipottajaa joutuu palvelemaan, mä ainakin irvistäisin:)
- qrru
voivoi..itselläkää ole hymy työpäivän jälkeen hirveen herkässä eikä haittais paskan vertaa vaikka myyjä kaupalla parkuis. maksan vain ostokseni ja painun kotiin mahd nopeasti kiinnittämättä kuinka hapan tai iloinen myyjä oli. irvistäisin kans jos sinua joutuisin palvelemaan.
- asiakas aatu
qrru kirjoitti:
voivoi..itselläkää ole hymy työpäivän jälkeen hirveen herkässä eikä haittais paskan vertaa vaikka myyjä kaupalla parkuis. maksan vain ostokseni ja painun kotiin mahd nopeasti kiinnittämättä kuinka hapan tai iloinen myyjä oli. irvistäisin kans jos sinua joutuisin palvelemaan.
eipä tuo haittaa vaikkei myyjä hymyile..onhan se kiva jos niin tekee mutta kyllä ihan ilmeetön perusnaamakin on ok. töissä se kassakin vaan on eikä mallina. mutta semmoinen myyjä joka on selvästi ärtynyt ja purkaa sitä tuiman näköisin ilmein asiakkaaseen on väärässä ammatissa, sellaisiakin vastaan on tullut ja niihin kauppoihin en toiste mene kun ei se asiakkaan vika ole mikä sitten myyjää mättääkin.
- qrru
asiakas aatu kirjoitti:
eipä tuo haittaa vaikkei myyjä hymyile..onhan se kiva jos niin tekee mutta kyllä ihan ilmeetön perusnaamakin on ok. töissä se kassakin vaan on eikä mallina. mutta semmoinen myyjä joka on selvästi ärtynyt ja purkaa sitä tuiman näköisin ilmein asiakkaaseen on väärässä ammatissa, sellaisiakin vastaan on tullut ja niihin kauppoihin en toiste mene kun ei se asiakkaan vika ole mikä sitten myyjää mättääkin.
yhdyn edelliseen.
- asiakkaassa
qrru kirjoitti:
yhdyn edelliseen.
vika, jos haluaa myyjille lisää liksaa, että jaksaisivat paremmin. just joo
- Asiakas10
Olen asioinut s-marketissa n.20-vuotta ja enää siellä ei ole töissä sitä hapan naamaa joka vuosia siellä mulkoili, ei tainnut uudessa kaupassa enää edes olla!
Minä kiitän s-marketin myyjiä tämänhetkisestä palvelusta :)- anonyyminen
Käyn päivittäin S-marketissa enkä ole vielä saanut huonoa palvelua. Valikoimassa olis joskus huomauttamista, mutta niin on siinä toisessakin kaupassa. Tsemppiä S-marketin henkilökunnalle.
- ainaskii...
anonyyminen kirjoitti:
Käyn päivittäin S-marketissa enkä ole vielä saanut huonoa palvelua. Valikoimassa olis joskus huomauttamista, mutta niin on siinä toisessakin kaupassa. Tsemppiä S-marketin henkilökunnalle.
tykkään hymyilevistä ja silmiinkatsovista kassatytöistä, enkä hapannaamannäköisistä katseensa pois kääntävistä. Mutta kai se sitten on niin, että kuka mistäkin tykkää ;(/;)
- Mylly sai asiakkaan
Lakkasin käymästä S-Marketissa sen jälkeen, kun liike alkoi pakkosyöttää Radio Novaa asiakkailleen. Tiedän, että kyseistä kanavaa kuuntelevat kaikkein vähiten koulutetut ja tylsämielisimmät kansalaiset eli kauppojen myyjät mitä tyypillisimmin - silti tympii tämä tyhmyyden levitys.
- vakioasiakas
Minäkään en voi sietää musiikin pakkosyöttöä. Siis tietenkin siltä osin että kyseinen kura on sellaista mitä en kuuntele missään olosuhteissa. Terveyskeskuksessa menettelee esim. televisiossa pyörivä tv1, kaikessa neutraulisuudessaan, mutta siihen se jää.
- ruokaostaja
...kukaan mene kauppaan radioo kuuntelemaan? Mä en ole ikinä kiinnittäny huomiota siihen, että mikä soi ja soiko mikään. Tarkotuksena on vaan ostaa ruokaostokset ja se käy s-marketissa hyvin.
- käy vai?????
ruokaostaja kirjoitti:
...kukaan mene kauppaan radioo kuuntelemaan? Mä en ole ikinä kiinnittäny huomiota siihen, että mikä soi ja soiko mikään. Tarkotuksena on vaan ostaa ruokaostokset ja se käy s-marketissa hyvin.
hehhehheh. No ei tod.
- -paikkakuntalainen-
S-Marketin parkkipaikka näyttää olevan paikkakuntalaisten rallikuskien suosima harjoittelupaikka öiseen aikaan. Renkaan vingutus kuuluu puolen kilometrin säteellä ja luulisin, että lähimpänä olevien kerrostalojen asukkailta on yörauha mennyt aika täydellisesti.
Saapa nähdä, kuinka kauan tilanne jatkuu tällaisena. Sen enempää kiinteistön omistaja, kaupunki kuin poliisikaan eivät tee ongelman poistamiseksi mitään.- tämän ymmärtäjä.
"Saapa nähdä, kuinka kauan tilanne jatkuu tällaisena. "
Itse 70-luvulla sytyneenä voin todeta, että tilanne on jatkunut tällaisena jo vähintään sen ratissa kokemani 20-vuotta, joten muutosta tuskin on luvassa ihan lähiaikoina. Ja jos vähänkään osaa ajatella omilla aivoilaan, niin ymmärtää poliisin rajalliset resurssit tuollaisen toiminnan hillitsemiseksi. Jos partio ehtii kerran illassa kiertämään keskustassa, niin siitä ei tule hullua hurskaammaksi kukaan. Jos sinulla on varaa perustaa jonkinlainen yksityinen vartointiliike päivystämään torin laidalle joka ikinen yö, niin tee se ihmeessä. Muilla tahoilla ei varaa tällaiseen ole. - The Truth
tämän ymmärtäjä. kirjoitti:
"Saapa nähdä, kuinka kauan tilanne jatkuu tällaisena. "
Itse 70-luvulla sytyneenä voin todeta, että tilanne on jatkunut tällaisena jo vähintään sen ratissa kokemani 20-vuotta, joten muutosta tuskin on luvassa ihan lähiaikoina. Ja jos vähänkään osaa ajatella omilla aivoilaan, niin ymmärtää poliisin rajalliset resurssit tuollaisen toiminnan hillitsemiseksi. Jos partio ehtii kerran illassa kiertämään keskustassa, niin siitä ei tule hullua hurskaammaksi kukaan. Jos sinulla on varaa perustaa jonkinlainen yksityinen vartointiliike päivystämään torin laidalle joka ikinen yö, niin tee se ihmeessä. Muilla tahoilla ei varaa tällaiseen ole.Itse asion kaupassa melkein päivittäin. Ja myyjät kyllä käyttäytyvät sen mukaan miten itse toimii.
Turhan on hymyä odottaa jos Radio kanavan takia menet kyr*ä otsassa kassalle ja tuijottelet
myyjiä nokan vartta pitkin..
Voisi Hra/Rva tuulipukujäkättäjä siirtyä k-kaupan asiakkaaksi jos liikaa häiritsee, siellä ne muutkin
joka asiasta valittavat kyylät ovat.
Ja jos on varaa valittaa esiinny ensi kerralla omalla nimellä / mainitse asiasta suoraan kassalle,
Ei tarvi netissä nimettömyyden suojassa puhua.
Ps: Älä oleta että vaikka tienaatkin enemmän kuin kaupan myyjät, Että olisit heitä parempi ja
Heidän pitäisi pitää sinua jonain kuninkaana.
Joskus olisi hyvä mennä ittensä vaikka olisikin Mersut ja hienot talot... - Pekka Autio
The Truth kirjoitti:
Itse asion kaupassa melkein päivittäin. Ja myyjät kyllä käyttäytyvät sen mukaan miten itse toimii.
Turhan on hymyä odottaa jos Radio kanavan takia menet kyr*ä otsassa kassalle ja tuijottelet
myyjiä nokan vartta pitkin..
Voisi Hra/Rva tuulipukujäkättäjä siirtyä k-kaupan asiakkaaksi jos liikaa häiritsee, siellä ne muutkin
joka asiasta valittavat kyylät ovat.
Ja jos on varaa valittaa esiinny ensi kerralla omalla nimellä / mainitse asiasta suoraan kassalle,
Ei tarvi netissä nimettömyyden suojassa puhua.
Ps: Älä oleta että vaikka tienaatkin enemmän kuin kaupan myyjät, Että olisit heitä parempi ja
Heidän pitäisi pitää sinua jonain kuninkaana.
Joskus olisi hyvä mennä ittensä vaikka olisikin Mersut ja hienot talot...Niin se vaan sinäkin arvostelet ja nimittelet muita nimimerkin takaa. Joten jos sinulla on varaa valittaa, niin esiinny myös itse omalla nimellä.
- Kikki-hiiri
Pekka Autio kirjoitti:
Niin se vaan sinäkin arvostelet ja nimittelet muita nimimerkin takaa. Joten jos sinulla on varaa valittaa, niin esiinny myös itse omalla nimellä.
Ole Pekka-persereikä hiljaa
PS: HaIsTa ViTtU
T:Kikki-hiir
- Harjavalta 2010
Havaintojeni mukaan S-marketissa on monen tuotteen saatavuus ollut viime aikoina kehno. Kevään elintarvikealan lakon jälkeen tilanne koheni, mutta nyt on taas ollut monesta tavarasta pulaa. Esim. lihaosastolla on ollut ongelmia.
S-ryhmän suosio on Harjavallassa pienoinen yllätys, sillä teollisuuspaikkakunnilla yleensä ei arvosteta tätä keskustapuolueen kauppaa. Harjavallassa näitä on kaksi.
Kannattaa muistaa, että kepu ei ole Harjavallassa kovin suosittu, joten tuskin täällä kenenkään kannattaa osoittaa tukea tälle agraaripuolueelle asioimalla S-ryhmän liikkeissä.
Tuosta piharallista sen verran, että se on osoitus karvanoppakuskien tyhmyydestä ja autourheilun sairaasta suosiosta maassamme. Kameravalvonta auttaisi asiaa jonkin verran, mutta kuka sen kustantaa ja kuka valvoo? Porissa asennettiin maan ensimmäiset kaupungin valvontakamerat nopeusvalvontaan - Harjavallassa voisi tehdä saman pihakaahausvalvontaan.- siellä kävin ,,,
nii ei siellä lihapuolella ollu paljo muuta ku punasella lapulla hinnoteltuja. Taitaa olla menny aika hiljaseks?
- Kikki-hiiri
siellä kävin ,,, kirjoitti:
nii ei siellä lihapuolella ollu paljo muuta ku punasella lapulla hinnoteltuja. Taitaa olla menny aika hiljaseks?
Ämmäs liha on punasella merkitty
T:Kikki-hiiri - Ymmällään.
ja miks helvetissä teet tästä poliittisen kysymyksen? Mitä sen on väliä mitä puoluetta KAUPPA, muka kannattaa. Kenties 50-luvulla asialla oli jotain merkitystä, mut nyt on ihan turha väittää moista. Eiköhä S-ryhmän suosio johdu paremmasta ja halvemmasta tarjonnasta, ja paremmasta palvelusta ainakin Harjavallassa.
- 15% hinnankorotuksia
Ymmällään. kirjoitti:
ja miks helvetissä teet tästä poliittisen kysymyksen? Mitä sen on väliä mitä puoluetta KAUPPA, muka kannattaa. Kenties 50-luvulla asialla oli jotain merkitystä, mut nyt on ihan turha väittää moista. Eiköhä S-ryhmän suosio johdu paremmasta ja halvemmasta tarjonnasta, ja paremmasta palvelusta ainakin Harjavallassa.
S-marketeissa ja Prismoissa on viime aikoina hinnat nousseet, tuotteesta riippuen jopa aika tuntuvasti. Lisäksi uusia hinnankorotuksia on luvassa vuodenvaihteen jälkeen.
Ei ole enää mikään edullinen ostospaikka tämä keskustapuolueen rahasampo. - kookookoo
Mistäs saat nuo havaintos, kun tuskin itse käyt s.marketissa? Koossahan on ne nätit kassatytöt:))
- Markku49
Kuten otsikko kertoo niin kerran pari viikossa yleensä siellä tulee käytyä,ruokapuoli on s-marketis aika kehno nykyään eli valikoimat suhteettoman pieniä ja lihatiski nykyään pohjanoteeraus,lisäksi aika paljon on tavaraa hyllys minkä viiminen käyttöpäivä on parin päivän sisällä.Porin mikkolas tulee tosiaan käytyä ruokaa hakemas ja samal otetaan melkein viikon mälli ja tuoretta lihaa mitä tarvitaan,näin ei tartte hakea harjavallasta oikein muuta kuin maitoa korkeintaan.Moni muukin kuulemma tekee näin eli hyvälle ruokakaupalle olis täällä tilaus ja varsinkin sille liha- ja kalatiskille mistä ei saa sitä mustaa lihaa vaan punasta.
- Suosittelen tätä
Sunnuntaisin on mukavaa, kun market esittelee hygieniavalmiuksiaan ja omavalvontansa korkeata tasoa. Leipäosastolla oli nimittäin tänään pitkät rivit tyhjiä laatikoita aseteltuina niin, että jokainen saattoi nähdä ainakin päällimmäisten laatikkojen puhtauden omin silmin. Parissa laatikossa oli leipiäkin, mutta jos viitsi vain vähänkin siirtää niitä toiseen paikkaan, niin saattoi havaita, että putipuhtaita olivat nekin laatikot.
Ilmeisesti henkilökunta pesee laatikot itse niin, ettei leipomossa tarvitse siitä kenenkään huolehtia.
Täysi kymppi marketille demonstraatiosta.- tämän näkijä
Ei taida ymmärtämyksesi riittää siihen että tajuaisit sen missä laatikot pestään!?
Eihän kaupan myyjät mitään laatikkoja pese, vaan ne pestään leipomossa! Nehän ovat leipomon laatikkojakin.
Ymmärrätkö? Vai tarvitaanko tähänkin rautalankaa?? - kysymysmerkki?
tämän näkijä kirjoitti:
Ei taida ymmärtämyksesi riittää siihen että tajuaisit sen missä laatikot pestään!?
Eihän kaupan myyjät mitään laatikkoja pese, vaan ne pestään leipomossa! Nehän ovat leipomon laatikkojakin.
Ymmärrätkö? Vai tarvitaanko tähänkin rautalankaa??Mikä tämä tyyppi on, tämä tuorein näkijä, siis oikeasti? Koita nyt pässinpää ymmärtää että tuolla kirjoittajalla oli tuossa "hieman" sarkastinen sävy mukana koko ajan. Taitaa se lääkekuuri vaikeuttaa jonkin verran tuota aivotyöskentelyä. Jos haluat tehdä itsestäsi täydellisen pellen jopa internetissä, niin jatka tuota linjaa ehdottomasti.
- Turha reissu
Nämä sunnuntaiaukiolot tuottavat osalle kaupoista ongelmia tiettyjen tuoteryhmien valikoimien osalta. Tästä oli nähtävissä erinomainen esimerkki S-marketin leipäosastolla tänään hieman klo 13:n jälkeen. Arviolta parisataa leipälaatikkoa lattialla täysin tyhjinä, vain muutamia ylihinnoiteltuja luomu- tms. laatuja jäljellä. Näkkileipää kyllä oli hyllyssä.
Menivätkö leivät kaupaksi jo klo 12-13 välisenä aikana vai onko S-ryhmässä päätetty, että pienten markettien leipäosastoilla ei sunnuntaina tarvitse muuta kuin näyttää, että leipälaatikoista on pölyt putsattu pois? Ainakin Porin Prismassa on myös sunnuntaisin leipäosastolla melko hyvä valikoima jopa osastolla paistettuja tuoreita tuotteita. - pirkko pulla
Meinaakkos, että tänään oli jokin leipomo auki? Vaikee myydä leipää, jos ei sitä mistään tule.
- El Muerte
Perjantaina kun tutkiskelee sitä jääkaapin sisältöä ja katsastaa muutkin ruokakaapit, istuu pöydän viereen ja ottaa kynän kouraan. Miettii että miten ja millä tarvikkeilla selviää maanantaihin asti ja kirjoittaa ostoslistan. Ei tarvitse mennä pyhänä enää kauppaan. Pirun helppo ja toimiva konsti.
- Kärry tyhjänä
Leipomot olivat kiinni, mutta mielestäni ainakin pieni reservi kaupoissa pitäisi olla sunnuntain varalle. S-marketissakin on sunnuntaina joskus otettu esiin pakastettuna ollutta leipää ja sen hyväksyn. Ei leivän tarvitse täysin tuoretta olla, 1-2 päivän ikä ei vielä ole ongelma.
Harjavallan S-marketissa on yleensä ollut sunnuntai-iltapäivisinkin ainakin vähän eri leipälaatuja tarjolla ja uskoisinkin, että ne, jotka tämän asian ovat havainneet eivät tänään voineet uskoa silmiään nähdessään pitkät rivit täysin tyhjiä leipälaatikoita tunti kaupankäynnin alkamisen jälkeen.
Olisi pitänyt ottaa valokuva tästä rivistöstä, sen verran erikoinen näyte 2010-luvun ruokapulasta kyseessä oli.- Voi leipä!
No kai Sullakin kotona pakastin on?? Sitä leipää voi ostaa sinne "pahan päivän varalle". ¨Minä en ymmärrä koko sunnuntain aukioloa, kyllä ennenkin leivässä pysyttiin, vaikka kaupat oli arkisin auki 9-17 ja lauantaisin 9 - 13 , Nykyään tarvii kauppa olla auki arkisin 7 -21 ja viikonloput lähes yhtä kauan!
Ja sitä paitsi, ei se niin vaarallista, vaikka yhden päivän olis vaikka ilman leipää, kyllä pärjää! - leivät
Voi leipä! kirjoitti:
No kai Sullakin kotona pakastin on?? Sitä leipää voi ostaa sinne "pahan päivän varalle". ¨Minä en ymmärrä koko sunnuntain aukioloa, kyllä ennenkin leivässä pysyttiin, vaikka kaupat oli arkisin auki 9-17 ja lauantaisin 9 - 13 , Nykyään tarvii kauppa olla auki arkisin 7 -21 ja viikonloput lähes yhtä kauan!
Ja sitä paitsi, ei se niin vaarallista, vaikka yhden päivän olis vaikka ilman leipää, kyllä pärjää!Ei kai tuollaiset osaa etukäteen varautua mihinkään. Yksi päivä ilman leipää ja aletaan puhumaan kaupan hyllyjen valokuvauksesta! Kyllähän niitä kaikenlaisia mouhoja mahtuu tähänkin kylään.
- leelleeel
Oli se leipä loppu monesta muustakin kaupasta.
Se nyt vaan on niin että ne oli myyty LOPPUUN! - oi aikoja hyviä
Toista oli Sparin aikoina. Silloin sai lämmintä leipää sunnuntainakin.
- oi äitejä entisiä
No myydään niitä raakapakasteita kotiinkin, voi ihan omin pikku kätösin paistaa uunissa...on ihan yhtä hyvää kuin sparin tätien paistamakin...jos ei itse osaa taikinaa tehdä...kuten ei kai enää nykyään taideta osata.
- oi isi nykyinen
Vai nii. Kai sitä voi, mut kuka sano, et haluu. Sunnuntainaki oli nii jäätävä darra, ettei kuule tullu paljo raakapullat, eikä taikinat mielee.
- huh hei ja rommia
No ei nykyiset isit varmaan leipoa haluakaan (ainakaan leipää)...mutta sunnuntainen darra ei takuulla ole kauppojen vika! Ja kuka siitä jäätävässä edes pullaa haluaa syödä?
- oi isi nykyinen
Arvaaa vaa, olisko tehny sillivoileipää mieli? Arvaa vaa? Sitä paitti olen varsinainen leipuri, taitaa olla pikemmin niin, ettei vanhat kyrväkset osaa pullaa leipoa, nuoremmat joutuvat pakosta kun nykyajan muijat istuu vaa netissä chättäilees ja äijät hoitaa töittensä lisäks myös kotihommat. Huh hei vaan, juu otin muuten tän vuoden ihka ensmäisen pöhnäni, joten melkein vois sanoo, että olin ansainnu, vai mitä Lyyli? Enkä muuten väittäny, että darra olis ollu kauppojen vika, sulla sen sijaan tuntuu olevan vikaa luetun ymmärtämisessä ja varmaan paljo muussaki. Kansa tahtoi leipää, vaan sitä kansa ei saanut. Hyi hyi s-market.
- Lyyli ''
No ois noin fiksun isin luullut ymmärtävän varautua:). Ja ois pitänyt se muijakin valita hiukan tarkemmin, Mulla tuo luetun ymmärtäminen kuten muukin ymmärrys toimii, paitsi etten aina ihan ymmärrä ihmisiä, jotka netissä purnaa palvelujen huonoutta, palaute kannattaa antaa sinne missä se vikakin on. Luulen, että jos olet pöhnäsi ansainnut, olet ansainnut myös darran.
Ja sitä paitsi minä osaan (netissä istumisen lisäksi) myös kantaa riittävän määrän leipää kotiin, jos ukolle sattuu sillivoileivän mieliteko iskemään:))).
Oiskos siellä sunkin taloudessassas syytä hiukan tarkistaa toimintatapoja vastaisuuden varalle?
- Väinö alla omenapuun
On kyllä palvelu huono ja töykeetä. Tänäänkin olivat kuin kahlevangit olis pistetty töihi, ei hymyn häivää.
Ja ennenkuin joku sanoo, jotain mettästä ja huutamisesta ja vastaamisesta, nii tiedoksi, että olen harmaapäinen, ystävällinen mieshenkilö ja hymyilen kaikenaikaa eläkepäivieni ratoksi.- Tuolla tuolla se on
No outoa sinänsä, että saivat pokan pidettyä, kyllä mua tuppaa aina naurattamaan alati hymyilevät papparaiset:))))
- sielläsiellä se on
Tuolla tuolla se on kirjoitti:
No outoa sinänsä, että saivat pokan pidettyä, kyllä mua tuppaa aina naurattamaan alati hymyilevät papparaiset:))))
Sekin on huomattu, että asiakkaista puhutaan ja niille nauretaan, itse en enää asioi ko.kaupassa
- tosi pettyny
Yks märäntyny piparjuuri, hävetkää, säilöntäaika on parhaimmillaan.
- Halpisradio palasi
S-marketissa oli kesän ja alkusyksyn aikana havaittavissa lievähkö älykkyysaalto, kun Radio Nova vaihtui GrooveFM:ään. Eihän Groovekaan enää alkuperäisellä tasollaan ole, mutta on se ainakin hieman sivistyneemmän yleisön kanava. Nyt S-marketissa on palattu Novaan eli alimman sivistystason, jääkiekkoaivoisten mätämunien tympäisevä, halpa soittolistakanava suoltaa soittolistaansa ja juontajien tyhmää pulinaa koko liikkeen aukioloajan.
Järjestys on palannut. - käsittäjä
Kyllä täytyy olla ihmisellä vähän murheita elämässään jos hän edes kiinnittää kaupassa soivaan taustamusiikkiin minkäänlaista huomiota. Ei jumalauta mitä sakkia. Minä menen kauppaan ostamaan RUOKAA, enkä kuuntelemaan mitään saatanan musiikia. Sisään ja ulos, that's it. Jos esim. parturissa ollessani olisi pakko kuunnella jotain radioshittiä kolme varttia, niin sitten olisi liikkeen vaihto edessä.
- käsittelijä
Kyllä täytyy olla ihmisellä vähän murheita elämässään jos hän edes kiinnittää parturissa soivaan taustamusiikkiin minkäänlaista huomiota. Ei ********* mitä sakkia. Minä menen parturiin hiustenleikkuuseen, enkä kuuntelemaan mitään saatanan musiikia. Sisään ja ulos, that`s it.
- Hämmästelijä;(
Ja tämmönen saa olla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama133453Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve603293Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä462992Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi942848On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole622688Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.732648Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä972620Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu1132327Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl572077Joskus tulee niin
Yksinäinen olo. Ei ole tarpeeksi ihmisiä elämässä, jotka tuntuisivat välitttävän aidosti. Jos mä ny saisin sairaskohtauk661971