että rakentaisi vasta-alkajille suunnatun pienoismalliforumin?
Siis sellaisen missä saisi vapaasti keskustella pienoismalleista ja niihin liittyvistä asioista...
Kuka olisi niin näppärä
7
656
Vastaukset
- 15+8
tässähän sinulla sellainen foorumi on, miksei tämä kelpaa ?
Suosittelen muuten hankkimaan opuksen
http://www.multikustannus.fi/Products.asp?document_id=129
tätä on näkynyt halvalla ( alle kahden kympin ) kirjapörssin kaupoissa, ainakin näin muutama kk sitten Riihimäen ABC:llä.- enkäytähakua
on tosi paska. Ne mallit mitä kirjan kirjoittaja on koonnut sukkaavat pahasti.
- 4+7
enkäytähakua kirjoitti:
on tosi paska. Ne mallit mitä kirjan kirjoittaja on koonnut sukkaavat pahasti.
olet tainnut aikaisemmin käyttää nimimerkkiä "marttyyrimallari", muuten on vaikea käsittää, että vasta-alkajalla olisi pokkaa antaa tuosta kirjasta tuollainen arvio.
- enkäytähakua
4+7 kirjoitti:
olet tainnut aikaisemmin käyttää nimimerkkiä "marttyyrimallari", muuten on vaikea käsittää, että vasta-alkajalla olisi pokkaa antaa tuosta kirjasta tuollainen arvio.
mutta ton kirjan olen joskus lukassut ja verrannut malleja Ospreyn mallailuoppaissa nähtävillä oleviin.
Olen vasta-alkaja ja kaipasin vapaata keskustelua.
- ´996fde
pienoimallit.net
- vapaaeht. pakko
Ei missään saa _vapaasti_ keskustella. Täytyy olla joku joka vastaa siitä mitä julkisuuteen kirjoitellaan.
- Vickers 6 ton
Pertti Paasi - Rainer Wiceen: Rakentaisinko pienoismallin.
Tässä on hyvä kirja. Kirjoitettu muistaakseni 80-luvulla. Löytyy kirjastosta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.724934Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.113359Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j202642Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.571697- 471566
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441336- 941312
Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2191083Hiljaisuus
Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.71995IS Viikonloppu 29.-30.11.2025
Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra51885