Hesasta 600€ läppäri

käteiskauppa

Heippa hesalaiset !

Mistä liikkeestä hesan seudulta löytäisi /- 600€ hintalaatu suhteella kelpo kannettava tietokone josta löytyy mm; 17.3" led näyttö, Windows 7, 4GB DDR3 ram, ehkäpä 1920 x 1080 FullHD resoluutioon pystyvä näytönohjain, oheisohjelmia ei tarvittaisi.


TÄSSÄ YKSI VAIHTOEHTO HELSINGIN GIGANTISTA vaikka se ei pysty FULHD resoluutioon 1920 x 1080 ............ 629/€

Packard Bell Easynote kannettava
ENLJ65CU721NC

Inten Pentium prosessorilla varustettu 17,3" kannettava 4GB keskusmuistilla ja 640GB tallennustilalla.
Packard Bell Easynote LJ65-CU-721NC on monipuolinen kannettava tietokone kodin jokapäiväiseen käyttöön. Tietokoneen suuri 17,3" LED-näyttö kristallinkirkkaalla kuvanlaadulla sopii erinomaisesti multimediatiedostojen katseluun. Intel Pentium (T4400) tuplaydinprosessori ja 4 GB keskusmuisti antavat koneelle hyvin työskentelytehoa. Grafiikasta vastaa Nvidia G210M -näytönohjain, jossa on 512 MB omaa ja jopa 1791 MB jaettua muistia. 640 GB kiintolevylle mahtuu runsaasti tallennettavaa. Varmuuskopiot saadaan talteen CD tai DVD -levylle polttavan Super Multi -aseman avulla. Tietokoneessa on valmiudet langattomaan verkkoyhteyteen, HDMI, 5-in-1 -muistikortinlukija sekä Windows 7 Home Premium käyttöjärjestelmä.


TEKNISET TIEDOT

Prosessori
Prosessori Intel Pentium Dual Core
Malli T4400
Nopeus (GHz) 2,2
Piirisarja Intel GM45
Muisti
RAM-muistin tyyppi DDR3
RAM MB 4096
RAM-muistipaikat (kpl) 2
Vapaat RAM-muistipaikat 0
RAM-muistin maksimimäärä MB 4096
Kiintolevy
Tyyppi SATA
Kapasiteetti (GB) 640
Kierrosnopeus (RPM) 5400
Ääni/Grafiikka
Äänikortti tyyppi Integrated
Integroidut kaiuttimet
Integroitu subwoofer
Näytönohjaimen tyyppi Nvidia G210M
Näytönohjaimen muisti MB 512
Näytönohjaimen jaettu muisti MB 1791
Näyttö
Näytön koko (tuuma) 17.3
Standardi LED
Max. resoluutio 1600 x 900
Integroitu web-kamera
Yhteydet
ExpressCard paikka
Analoginen modeemi
LAN-kortti tyyppi 10/100/1000
Langaton yhteys 802.11 a/g/n
TV Out liitäntä HDMI
TV viritin
Antenniverkon digiviritin (DVB-T)
USB 2.0 4
FireWire (IEEE 1394)
Bluetooth
Muistikorttipaikka
Yhteensopivat muistikortit SD/MMC/MS/MS-Pro/xD
HSDPA
Esata
CD/DVD soitin
Optinen asema CD/DVD /- RW DL
Aseman tyyppi CD/DVD
Muut
Akkutyyppi Litium-ioni
Kenno 6
Osoitin Kosketuspala
Kaukosäädin
Käyttöjärjestelmä Windows 7 Home Premium
Käyttöjärjestelmäversio (bit) 64
Laitteen mukana tulevat ohjelmistot Google DT, Google Toolbar
Maksimikorkeus (cm) 3,86
Leveys (cm) 41,2
Syvyys (cm) 28
Paino (kg) 3,3
Valmistajan tuotekoodi LX.BCN02.020


http://www.gigantti.fi/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/store-gigantti-Site/fi_FI/-/EUR/El_ViewProductCompare-Delete

16

624

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -- I I --
    • simpsson

      kierrä kaukaa packard bell jos haluat koneen yli vuodeksi.

      • ja...

        amd helvetin-kuumuus prosessorit


      • -- II --
        ja... kirjoitti:

        amd helvetin-kuumuus prosessorit

        Prosessori
        Prosessori Intel Pentium Dual Core
        Malli T4400
        Nopeus (GHz) 2,2
        Piirisarja Intel GM45


      • -- II --

        Vai oliko sinun käyttö kokemus Packard Bell lääpäristä ?

        Tässä Gigantin mallissa Intelin prosessori

        Prosessori
        Prosessori Intel Pentium Dual Core
        Malli T4400
        Nopeus (GHz) 2,2
        Piirisarja Intel GM45


      • -- II -- kirjoitti:

        Vai oliko sinun käyttö kokemus Packard Bell lääpäristä ?

        Tässä Gigantin mallissa Intelin prosessori

        Prosessori
        Prosessori Intel Pentium Dual Core
        Malli T4400
        Nopeus (GHz) 2,2
        Piirisarja Intel GM45

        "lääpäreistä" ei julkaista kestotestejä, koska testattu malli olisi aina täysin vanhentunut testin päättyessä. Asiakkaat testaavat ne omilla rahoillaan. Se nyt vaan on niin.

        Toiseksi on viisaampaa toimintaa oppia muitten kokemuksista kuin kusta sähköpaimeneen itse. Packard Bell on vakiinnuttanut maineensa heikohkolaatuisena merkkinä, ja se nyt vaan on niin.

        Intelin prossu poistaa pahimmat lämpöongelmat, mutta ei se yksin vielä kesää tee, ei etenkään Pentium-sarja joka on halpiskamaa.


      • -- II --
        RepeRuutikallo kirjoitti:

        "lääpäreistä" ei julkaista kestotestejä, koska testattu malli olisi aina täysin vanhentunut testin päättyessä. Asiakkaat testaavat ne omilla rahoillaan. Se nyt vaan on niin.

        Toiseksi on viisaampaa toimintaa oppia muitten kokemuksista kuin kusta sähköpaimeneen itse. Packard Bell on vakiinnuttanut maineensa heikohkolaatuisena merkkinä, ja se nyt vaan on niin.

        Intelin prossu poistaa pahimmat lämpöongelmat, mutta ei se yksin vielä kesää tee, ei etenkään Pentium-sarja joka on halpiskamaa.

        Tällä keskustelu palstalla, liekö kaikki haukutut merkit maanantai päivän tuotteita ?

        Tiedän että halvimpaan hintaan ei saa aina kestävää, mutta eikö 600€ läppärin pitäisi jo kestää, vaikka merkki olisi mikä vaan ?

        Takuu ja huoltovarmuus on myös hyvä selvittää. Tästä huolto asiasta voi sanoa että Acerilla huolto pelasi hyvin, hakivat kotiovelta, kesti muistaakseni 2-3 viikkoa ja toivat takaisin kotiovelle asti : )

        TÄHÄN VÄITTÄMÄÄSI ON TIETENKIN HYVÄ SAADA FACTA TIETOA ! Se ei riitä että sen kertoo itse RepeRuutikallo ; )
        >>>> Packard Bell on vakiinnuttanut maineensa heikohkolaatuisena merkkinä, ja se nyt vaan on niin.


    • minä ymmärrän

      jos Takahikiän Mummo kysyisi että mistä tällä kylillä saa ko. läppärin ostettua
      mutta kun Hesan liike- ja tavarapaljouden keskeltä tuollaista kyselee niin sitten
      on jo kyse vakavasta avuttomuudesta.
      Kävele kierros keskikaupungilla alan liikkeissä niin olet läppäri-infoo suut ja silmät täynnä.

      • -- II --

        Mieleeni tuli kirjoittaa tänne koska kysymykseni ja palstan aihepiiri koskettaa läppäreitä.

        Paikalliset nörtit ja IT alasta kiinostuneet seuraa mitä missäkin myydään, mihin hintaa,
        mikä on hinta laatu suhteelta hyväostos.
        Hesan seutua paremmin tuntevat nörtit tietää mistä liikkeestä kannattaa käydä kysymässä.
        Jotta ei tarvii kierellä koko kaupungia läpi. Odotin ysävällisiä kommentteja en spammi viestejä.

        Jossain hesan liikkeessä voi olla vaikka joku hyvä tarjous taikka poistomyynti, en minä tunne hesaa ja pysty lukemaan kaikkia paikallisia lehtiä ja mainoksia.

        1 linkki löytyi
        http://www.kannettavatietokone.fi/

        Kiitos vastauksestasi


      • keksa1
        -- II -- kirjoitti:

        Mieleeni tuli kirjoittaa tänne koska kysymykseni ja palstan aihepiiri koskettaa läppäreitä.

        Paikalliset nörtit ja IT alasta kiinostuneet seuraa mitä missäkin myydään, mihin hintaa,
        mikä on hinta laatu suhteelta hyväostos.
        Hesan seutua paremmin tuntevat nörtit tietää mistä liikkeestä kannattaa käydä kysymässä.
        Jotta ei tarvii kierellä koko kaupungia läpi. Odotin ysävällisiä kommentteja en spammi viestejä.

        Jossain hesan liikkeessä voi olla vaikka joku hyvä tarjous taikka poistomyynti, en minä tunne hesaa ja pysty lukemaan kaikkia paikallisia lehtiä ja mainoksia.

        1 linkki löytyi
        http://www.kannettavatietokone.fi/

        Kiitos vastauksestasi

        http://vertaa.fi

        http://hintaseuranta.fi

        100€ lähtee hinnasta aina säkällä, kun menee läpi vielä kaikki normaalit veikonkone, mustapörssi,onoff,netanttila,gigantti,markantalo jne mitä nyt tulee mieleen, koska joku niistä aina poistaa myynnistä vanhempia malleja ja saat sen halvalla.


    • eeePC

      Kannattaa välttää massa-halpis-markettimalleja, joihin on tungettu hurjasti "ominaisuuksia" ja ties mitä "hilavitkuttimia" laadun kustannuksella. Usein mm. jäähdytys huonosti toteutettu, kuumenee joka tuottaa ongelmia ja lyhentää käyttöikää.

      - http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/8932454/43156436

      Kannattaa mieluummin valita jokin yritysmalli tai sitä sivuava jos ominaisuudet vastaavat odotuksia (liittimet ym.), kuten HP ProBook, Lenovo, Dell Pro jne, tai mahdollisesti jokin Asus. Prossuksi Intel, ei kuumene kuten Athlon. En sitten tiedä onko ATI Mobility Radeon näyttiksen kanssa ollut murheita, ilmeisesti ei.

      Ohessa asiallinen foorumi:

      - http://keskustelu.afterdawn.com/forum_view.cfm/213

      - http://keskustelu.afterdawn.com/

      Sinänsä kiinnostava linkki, joskaan se ei kuitenkaan varsinaisesti kerro laitteiden laadusta :

      - http://www.mbnet.fi/tuoteseuranta/index.aspx?rrid=1

      Ps. Myyjät puhuu mielellään "ominaisuuksista" numeroista ym., mutta laitteen todellinen laatu ja kestävyys ei sitten välttämättä ole sama asia...

      • wertyuio

        truuttikallo on AASiantuntija vailla vertaa


      • -- II --

        Outo juttu jos /- 600€ ei saa konetta joka kestäisi yli takuuajan ?

        On se selvää että nuo yrityskäytön läppärit on valmistettu laadukkaimmilla osilla.

        tämä Panasonicin kolhun kestävä kesto kannettava olisi kova sana mutta hintaa sillä pn 4000€ ja koneiden kehitys menee huimaa vauhtia eteenpäin ja kolmessa neljässä vuodessa se on jo vanha.

        http://www.toughbook.eu/FIN/toughbooks_home.aspx

        http://www.toughbook.eu/FIN/fully_ruggedized.aspx

        Siinä on varmasti laadukkaita osia !


      • -- II --
        -- II -- kirjoitti:

        Outo juttu jos /- 600€ ei saa konetta joka kestäisi yli takuuajan ?

        On se selvää että nuo yrityskäytön läppärit on valmistettu laadukkaimmilla osilla.

        tämä Panasonicin kolhun kestävä kesto kannettava olisi kova sana mutta hintaa sillä pn 4000€ ja koneiden kehitys menee huimaa vauhtia eteenpäin ja kolmessa neljässä vuodessa se on jo vanha.

        http://www.toughbook.eu/FIN/toughbooks_home.aspx

        http://www.toughbook.eu/FIN/fully_ruggedized.aspx

        Siinä on varmasti laadukkaita osia !

        Tässä täysin asiaan kuulumaton juttu , mutta hyvä video Helsingistä ! ; )

        http://www.youtube.com/user/wwwoikeusturvainfo#p/a/u/1/ruZNfqMJWqU


    • -- II --
      • -- II --

        Siis vasemmalla puolella ; )))


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      134
      1383
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      103
      1085
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      983
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      308
      842
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      813
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      702
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      648
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      614
    Aihe