ihavvaan muuta asiaa

fish KING

Huomasin just, mulla on yks neontetra sinineonien joukossa, kalat kuitenkin olleet jo muutamia kuukausia tuolla 8) 40 parvesta on hankala erottaa, nyt se vaan tuli silmille ruoka aikaan.

16

462

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joengoe

      Tuli vaan tässä mieleen, että fish KING ootko aqua webissä rekisteröityneenä käyttäjänä?

      • fish KING

        .. MUTTA turvallisuus syistä, eri nimimerkillä ;) OLLUT JO VUODESTA 2003


      • joengoe
        fish KING kirjoitti:

        .. MUTTA turvallisuus syistä, eri nimimerkillä ;) OLLUT JO VUODESTA 2003

        Niinpä mä vähän arvelinkin :)


      • fish KING
        joengoe kirjoitti:

        Niinpä mä vähän arvelinkin :)

        hyvässä vai pahassa 8/


      • joengoe
        fish KING kirjoitti:

        hyvässä vai pahassa 8/

        HYvässä. Kun tiedät akvaarioista, kaloista ko. harrastuksesta niin paljon on hyvä, että olet siellä jakamassa tietoa vasta alkajille ja kokeneemmillekin akvaristeille :D oon yrittäny arvailla, että mikäköhän sun nimimerkki aqua webissä on.. eli siis se joka vastaa yleensä ensimmäisenä, on hyvin asiantunteva ja tietää kaiken :))


      • hahhaa
        joengoe kirjoitti:

        HYvässä. Kun tiedät akvaarioista, kaloista ko. harrastuksesta niin paljon on hyvä, että olet siellä jakamassa tietoa vasta alkajille ja kokeneemmillekin akvaristeille :D oon yrittäny arvailla, että mikäköhän sun nimimerkki aqua webissä on.. eli siis se joka vastaa yleensä ensimmäisenä, on hyvin asiantunteva ja tietää kaiken :))

        Vastailee siellä harvemmin, itse olen selvittänyt nimimerkin, mutten kerro miten.


      • joengoe
        hahhaa kirjoitti:

        Vastailee siellä harvemmin, itse olen selvittänyt nimimerkin, mutten kerro miten.

        Ootko nyt ihan varma, että on tämä sama immeinen?? :o Aqua webissä on 16089 käyttäjää :p


      • hoitsukki
        joengoe kirjoitti:

        Ootko nyt ihan varma, että on tämä sama immeinen?? :o Aqua webissä on 16089 käyttäjää :p

        Nimittäin, tiedän suunnilleen asuinpaikan ja kuvat paljasti sitten lopullisesti. En paljasta sitä täällä, koska ei ole lupaa, enkä muutenkaan paljastaisi. Ja tämä on 100%:n tieto, muistakin päättelin yhteyden näiden välillä, mm. akvaarioista, kalastoista jne.


      • joengoe
        hoitsukki kirjoitti:

        Nimittäin, tiedän suunnilleen asuinpaikan ja kuvat paljasti sitten lopullisesti. En paljasta sitä täällä, koska ei ole lupaa, enkä muutenkaan paljastaisi. Ja tämä on 100%:n tieto, muistakin päättelin yhteyden näiden välillä, mm. akvaarioista, kalastoista jne.

        Mielenkiintosta :P Taidanpa mäki käydä tutkiskelemaan.. Mitkä ihmeen kuvat?? Akvaarioistako?


      • hoitsukki
        joengoe kirjoitti:

        Mielenkiintosta :P Taidanpa mäki käydä tutkiskelemaan.. Mitkä ihmeen kuvat?? Akvaarioistako?

        Akvaarioista, kun on täällä esitellyt ja siellä, niin se on helppoo. Ei silti hyvä, että joka jaksaa täälläkin opastella, vaikka joskus olen erimieltä.


      • joengoe
        hoitsukki kirjoitti:

        Akvaarioista, kun on täällä esitellyt ja siellä, niin se on helppoo. Ei silti hyvä, että joka jaksaa täälläkin opastella, vaikka joskus olen erimieltä.

        Joops =)


      • joengoe
        joengoe kirjoitti:

        Joops =)

        Ketkäs ovatkaan suomi 24:n akvaario tietäjät? Mielestäni ainakin fish KING, Rihma ja RRR


      • fish KING
        hoitsukki kirjoitti:

        Akvaarioista, kun on täällä esitellyt ja siellä, niin se on helppoo. Ei silti hyvä, että joka jaksaa täälläkin opastella, vaikka joskus olen erimieltä.

        Erimieltä pitääkin olla... itsekin olen useasti väärässä ja myönnän virheeni, kunhan rakkaat oppilaani saavat oikeata tietoa selvittääkseen salatun henkilöllisyyteni, silloin tiedän tehneeni jotain hyvääkin :)

        Ei se niin salainen ole, oonhan tääläkin niin kuin AWnkin puolella jakanut kuvablogini akvakansioiden kuvia anteliaasti.

        t. nättijussi :=) (joka ei ole AW nimimerkkini)

        Rihma on mun mentorini (yksi heistä) ja mä taas taidan olla RRRlle se josta se on oppinsa saanut, niin pieni piiri pyörii varmasti mutta hallitusti.


      • fish KING
        joengoe kirjoitti:

        HYvässä. Kun tiedät akvaarioista, kaloista ko. harrastuksesta niin paljon on hyvä, että olet siellä jakamassa tietoa vasta alkajille ja kokeneemmillekin akvaristeille :D oon yrittäny arvailla, että mikäköhän sun nimimerkki aqua webissä on.. eli siis se joka vastaa yleensä ensimmäisenä, on hyvin asiantunteva ja tietää kaiken :))

        AWssa en ole se ensimäinen ryntäilijä, siellä on niin paljon muita huippu harrastajia ettei mun tartte siellä hipostella niin paljon kuin täällä.
        Tännekin on pesiytynyt jo monia huippu akvaristeja joille saan antaa luottavaisin mielin tilaa opastaa akvaarion ja kalojen hoito ohjeita jakaessaan ;)
        Mulla on visio että tää on kymmenen vuoden päästä yhtä luotettava tiedon lähde kuin mitä AW oli parhaina vuosinaan kymmenen vuotta sitten.


      • hoitsukki
        fish KING kirjoitti:

        AWssa en ole se ensimäinen ryntäilijä, siellä on niin paljon muita huippu harrastajia ettei mun tartte siellä hipostella niin paljon kuin täällä.
        Tännekin on pesiytynyt jo monia huippu akvaristeja joille saan antaa luottavaisin mielin tilaa opastaa akvaarion ja kalojen hoito ohjeita jakaessaan ;)
        Mulla on visio että tää on kymmenen vuoden päästä yhtä luotettava tiedon lähde kuin mitä AW oli parhaina vuosinaan kymmenen vuotta sitten.

        Hyvä visio, mutta sitten tulee iso mutta... Tänne kirjoittelee kuitenkin kaikenlaisia kirjoittajia, ehkä niitäkin, jotka eivät tiedä mikä on akvaario.


      • joengoe
        hoitsukki kirjoitti:

        Hyvä visio, mutta sitten tulee iso mutta... Tänne kirjoittelee kuitenkin kaikenlaisia kirjoittajia, ehkä niitäkin, jotka eivät tiedä mikä on akvaario.

        Suurin osa noista jotka ei tiedä mikä akvaario on, ovat niitä kymmenen vuotiaita pikku penskoja joilla on kultakala 10 litran kannussa :-&


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6519
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4203
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      270
      2607
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2030
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1548
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1397
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1107
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1101
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1046
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1031
    Aihe