Mitä luulette olisiko mahdollista saada kavereita ala-asteen vanhasta luokkamiitistä? Kyseessä on siis luokkakokous, joka sovittiin pidettäväksi, kun olimme kuudennella. Siitä on siis noin kahdeksan vuotta. Kerran olen tavannut porukan ala-asteen jälkeen ja juhlistimme koulujen loppua, kun olin lukion ekalla. Sen jälkeen yhteydenpito taas jäi… Luokkatapaamisessa ensin tapaamme jossain, jonka jälkeen menemme jatkoille jonnekkin baariin? Voisinko elätellä mielestänne toivoa, että pääsisin jälleen porukkaan (tämä porukka on ollut hyvin yhteydessä keskenään viimeiset 8 vuotta) ja siten päästä eroon tylsästä kesästä vai pitääköhän varautua siihen, että se on yhden päivän tapaaminen, jonka jälkeen ei enää pidetä yhteyttä….???
Jos saisin mielipiteitä, olisin ÄÄRIMMÄISEN kiitollinen, sillä olen todella masentunut yksinäisyyteeni näin hyvässä iässä ollessani (20v siis).
Mahdollista?
7
260
Vastaukset
- 3g3f25f35
Olitteko läheisiä ala-asteella? Ihan hyvä mahdollisuus voi ollakin, mistä sitä tietää mitä tapahtuu - jos ei muuta niin hyvä tapaaminen sitten. Oletan että tämä porukka on suurimmaksi osaksi poikia; ehkä hieman suurempi mahdollisuus päästä mukaan kuin tyttöporukassa. Onnea!
- pasdifhskdjh
Jos ei sen viime tapaamisenkaan aikana kukaan innostunut sinuun pahemmin kaverimielessä tutustumaan, niin en ehkä elättelisi kovin suuria toiveita että innostuisi tälläkään kertaa...
Voi olla että heistä ei oikein ketään kavereita saa, vaan he pysyvät jonakin "lapsuuden tuttuina", eikä sen merkityksellisempänä. Ainahan voi kuitenkin yrittää. :) - sddssdsd
En ikinä menis luokkakokouksesta ettimään kavereita :D ainakaan omasta.. suurin osa oppilaista oli koulukiusaajia, ehei!
- näin on
naru kaulalle! tuhoavat monien hyvien ihmisten elämän.
- maseyksinäisyys
Totta kai voi löytyä kavereita tuolla tavalla, ja yhteydenpito voi vahvistua. Mene ihmeessä mukaan kokoontumiseen, vain niin saat selville, mihin se voi johtaa.
Itse en ole yhteyksissä vanhoihin koulukavereihini, ei ole myöskään mitään luokkakokouksia. Joihinkin vanhoihin kavereihin olen sattumalta ja yllättävästi törmännyt, ja on vaihdettu yhteystietoja ja puhuttu, että alettaisiin pitää uudelleen yhteyttä. Kuitenkin olen osin omasta syystäni ja toisaalta masennuksesta ja epäsosiaalisuudestani johtuen vain vetäytynyt noista(kin) kontakteista, jättänyt ottamatta yhteyttä ja jopa vältellyt näitä ihmisiä. Se harmittaa; eihän ikinä tiedä, mitä uudelleentutustumiset voisivat antaa, vaikka tiet joskus menneisyydessä ovatkin eronneet lähteneet eri suuntiin. Voisi olla ihan mukava vaikka vain nähdä ja muistella vanhojakin, jos ei muuta. Sellaisten tyyppien kanssa, joista on hyviä muistoja. Jotkut kiusaajat ja vihamiehet on tietty asia erikseen, sellaisia ei tietty juuri kukaan kaipaa. (Toisaalta ihmiset kyllä muuttuvat myös elämän myötä, joskus mukavammiksikin...)- kiusaaja-
Itse olin koulukiusaaja mutta muutama kiusattu on antanut anteeksi ja ovat nykyään ystäviäni.
- -sh
Mikset yrittäisi sitä kautta? Se on ehkä helpoin ja nopein tie hankkia niitä ystäviä.. tai ainakin aloittaa yhteydenpitoa kaiken maailman tuttuihin - yllättäviinkin. Oikeastaan minulla ei ole itselläni kokemusta Facebookista, kun yritän välttää sitä kuin ruttoa. Siskojeni lähettämistä linkeistä olen katsellut tukka pystyssä joitakin tuttuja nimiä :O - Thanks, but No thanks! Minun yksityiselämä on ja pysyy (no missä pysyy) - siis vaikka tällä yksinhakupalstalla :) En jaksa, enkä halua pitää yllä somaa naamaa vaan muodon vuoksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k693769On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole382381Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi712348Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä602228Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.331994Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma711594- 761497
Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?581071Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?681012Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi40929