kesällä

egyptiin..

onko kenelläkään tietoa järjestääkö mikään matkatoimisto kesällä egyptiin matkoja?

7

954

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Linda

Niin..Matka-Monte on tietääkseni ainoa matkatoimisto,mikä tekee matkoja egyptiin myös kesällä..itse olen lähdössä Sharm el Sheikhiin 25.4..ja kovasti odottelen matkaa..ja myöskin matka-monten järjestämällä matkalla..

• kesällä

pystyyköhän varauksen tekemään netissä? ajattelin itsekin sharm el sheikkiä mutta joskus heinäkuussa..

• Linda
        kesällä kirjoitti:

pystyyköhän varauksen tekemään netissä? ajattelin itsekin sharm el sheikkiä mutta joskus heinäkuussa..

Itse tein matkavarauksen puhelimitse..Matka-Montelta ei kai pysty varaan netin kautta..Heinäkuussa varmaan ihanaa olla kun on niin kuuma:)

• serendipy
        Linda kirjoitti:

Itse tein matkavarauksen puhelimitse..Matka-Montelta ei kai pysty varaan netin kautta..Heinäkuussa varmaan ihanaa olla kun on niin kuuma:)

Kun on kuuma..? Mutta taitaa olla suomalaiselle liiankin..ainakin heinäkuussa, kun on varmasti yli 40..Itse en lähtisi sinne heinäkuussa, vaikka kuumaan olen tottunutkin.Nyt on paras aika,mutta saattaa nytkin Luxorissa lähennellä 40.

• egyptiin

kiitos vinkistä :) matka jo varattu :)

• Ihastunut Egyptiin
        egyptiin kirjoitti:

kiitos vinkistä :) matka jo varattu :)

Loistava tieto toi, että Egyptiin voi päästä täältä pohjolasta myös kesällä. Olisin lähtenyt nyt piakkoin, mutta kaikki kohtuuhintaiset matkat on loppuunmyyty. Kuinka paljon matkasi maksoi? Ja tosiaan puhelimitse pitää ilmeisesti varata!?? Toivottavasti luet tän ja vastaat koska nyt tarvitaan vertaistukea kipeästi... Oletko lähdössä reissuun yksin?

• xia

matka-monte on tosiaan ainut, itse lähden myös sharmiin kesällä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      138
      7705
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1925
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      25
      1900
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1623
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      180
      1555
    6. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      104
      988
    7. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      49
      920
    8. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      4
      859
    9. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      820
    10. Muistatko hänen

Tuoksunsa? Saako se sinut syttymään? ❤️‍🔥
      Ikävä
      33
      793
    Aihe