onko kenelläkään tietoa järjestääkö mikään matkatoimisto kesällä egyptiin matkoja?
kesällä
7
1036
Vastaukset
- Linda
Niin..Matka-Monte on tietääkseni ainoa matkatoimisto,mikä tekee matkoja egyptiin myös kesällä..itse olen lähdössä Sharm el Sheikhiin 25.4..ja kovasti odottelen matkaa..ja myöskin matka-monten järjestämällä matkalla..
- kesällä
pystyyköhän varauksen tekemään netissä? ajattelin itsekin sharm el sheikkiä mutta joskus heinäkuussa..
- Linda
kesällä kirjoitti:
pystyyköhän varauksen tekemään netissä? ajattelin itsekin sharm el sheikkiä mutta joskus heinäkuussa..
Itse tein matkavarauksen puhelimitse..Matka-Montelta ei kai pysty varaan netin kautta..Heinäkuussa varmaan ihanaa olla kun on niin kuuma:)
- serendipy
Linda kirjoitti:
Itse tein matkavarauksen puhelimitse..Matka-Montelta ei kai pysty varaan netin kautta..Heinäkuussa varmaan ihanaa olla kun on niin kuuma:)
Kun on kuuma..? Mutta taitaa olla suomalaiselle liiankin..ainakin heinäkuussa, kun on varmasti yli 40..Itse en lähtisi sinne heinäkuussa, vaikka kuumaan olen tottunutkin.Nyt on paras aika,mutta saattaa nytkin Luxorissa lähennellä 40.
- egyptiin
kiitos vinkistä :) matka jo varattu :)
- Ihastunut Egyptiin
egyptiin kirjoitti:
kiitos vinkistä :) matka jo varattu :)
Loistava tieto toi, että Egyptiin voi päästä täältä pohjolasta myös kesällä. Olisin lähtenyt nyt piakkoin, mutta kaikki kohtuuhintaiset matkat on loppuunmyyty. Kuinka paljon matkasi maksoi? Ja tosiaan puhelimitse pitää ilmeisesti varata!?? Toivottavasti luet tän ja vastaat koska nyt tarvitaan vertaistukea kipeästi... Oletko lähdössä reissuun yksin?
- xia
matka-monte on tosiaan ainut, itse lähden myös sharmiin kesällä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hallitus pyrkii rajoittamaan kaupan omien halpamerkkien myyntiä
Helsingin Sanomien mukaan hallitus valmistelee lakihanketta, joka suitsii kaupan valtaa ja rajoittaa omien halpamerkkien1683022- 522381
- 2362230
Huomenna sähkö maksaa jo yli 60 snt/kWh. Milloin ALV putoaa?
Kysynkin persuilta, että milloin aiotte pudottaa sähkön arvonlisäveron kuten Marinin hallitus teki sähkön hinnan noustes2572036Vain persut vastustivat hiilivoimaloiden alasajoa
Persut vastusti jyrkästi hiilen kieltolakia ja on myöhemmin vaatinut hiilivoimaloiden pitämistä käytössä. He perusteliva301743Työvoimatoimisto
Nyt kysyisin miksi pitää käydä työvoimatoimistossa paikanpäällä, kun he eivät muuta tee kuin laittavat koneelle uudet ve521615Muistattekos kuinka kokoomus ja persut vinkuivat sähkön hinnasta?
Oppositiossa vuonna 2022, kun sähkön hinta uhkasi nousta 20 senttiin kilowattitunnilta? Nyt ovat hiiren hiljaa, kun pitä841490- 1331284
Onko jollekin vielä epäselvää Raamatun kanta homoseksuaaliseen käytökseen?
😺 On oma mielipiteesi mikä tahansa on hyvä muistaa, mikä on Jumalan mielipide. Edelliset ketjut ovat tulleet täyteen jo3181088Nalle Wahlroos ei ulise kuten Teemu Selänne sähkölaskuista
Nalle "hah hah" nauroi saamistaan sähkötuista, kun taas Teemu-poika itkeä tirautti kovasta sähkön hinnasta. Nalle nauro131055