Mä en sais koskaan kirjoittaa enkä sanoo omaa mielipidettäni mistään. Ensin mut ajettiin Tapsan foorumilta pois ja nyt mua ollaan häätämässä tältäkin palstalta pois, vaikka oon ihan asiallisesti kirjoittanut omia mielipiteitäni. Ja noita miinuspisteitä annetaan näemmä vaan sen mukaan kuka on kirjoittajana. Mä aloitin ihan aiheellisen keskustelun Iskelmä-Finlandia ehdokkaistakin , mut sain siittä silti heti miinusta kun se oli mun aloittama aihe. Taidan kans alkaa kirjoittelemaan eri nimimerkeillä tänne, niin saa paljon vapaammin ilmaista omia mielipiteitään.
Ärsyttää kun..........
7
223
Vastaukset
- kirjoita vaan
Marttyyri.
- paksu tuksu
kyllä näin on että omallaan ei tänne kannata kirjoitella. edes rekistöitymättömällä "omalla". täällä saa vain pahan mielen. >varsinkin Sinua Justiinax on kohdeltu törkeästi. ja sen ne täällä tekevät jatkossakin. minäkin kirjoittelen nykyään millä nikillä sattuu, tai en sitten viitsi enää edes tänne sontaluukkuun vaivautua, en edes lukemaan.
- friiida
kannattaa vaihtaa nimimerkkiä välillä.
- Kirjoita kauniisti
Katsopa hiukan vieraan silmin kirjoituksiasi! Huomaat, että olet aina jota kuta artistia, bändiä tai täällä kirjoittajaa haukkumassa. Jos kirjoittelisitkin asiallisesti, niin ei sua oltaisi häätämässä, mutta kun sun kirjoituksesi ovat sellaisia tulikivikatkuisia mollauksia, niin eipä kukaan sellaisista tykkää. Eipä ihme,että potkivat Tapsuliinin sivuiltakin pois, jos oot käyttäytynyt ja kirjoitellut yhtä keljuillen siellä kuin täällä teet! Ja aina jonkun kanssa haastat riitaa!
- Annu.
Oletko koskaan kuullut että metsä vastaa niinkuin sinne huudetaan? Kirjoita vaan niitä iänikuisia provosoivia viestejäsi niin taatusti saat samanlaisia vastauksia.
No, täytyy myöntää että samalla nikillä kirjoittamisessa on minunkin kohdallani saatu turpiin.- Kirjoita kauniisti!
Annu! Et sinäkään mikään puhtoinen ole kirjoituksissasi. Usein sinäkin alat jota kuta artistia tai bändiä arvostelemaan ulkonäön tai muun ominaisuuden perusteella. Miksi tehdä sellaista, jokainen on omansa näköinen ja tapainen. Jos artisti ei suoranaisesti loukkaa käytöksellään, niin mitä aihetta on puuttua siihen? Ei niin mitään! Ja sitten sinä kuyllä myös hanakasti osoittelet toista, joka pitää sellaisesta artistista, josta sinä et pidä. Kyllä sinultakin lähtee tuollainen mollaus. Katsopa peiliin sinäkin ja lue kirjoituksiasi kuin vieraan silmin! Ehempä kumpitkin teistä, Justiinax ja Annu, sekä vastaavantyyliset haukkujakirjoittajat oppivat tästä jotain! Ainakin toivon niin!
- Annu.
Kirjoita kauniisti! kirjoitti:
Annu! Et sinäkään mikään puhtoinen ole kirjoituksissasi. Usein sinäkin alat jota kuta artistia tai bändiä arvostelemaan ulkonäön tai muun ominaisuuden perusteella. Miksi tehdä sellaista, jokainen on omansa näköinen ja tapainen. Jos artisti ei suoranaisesti loukkaa käytöksellään, niin mitä aihetta on puuttua siihen? Ei niin mitään! Ja sitten sinä kuyllä myös hanakasti osoittelet toista, joka pitää sellaisesta artistista, josta sinä et pidä. Kyllä sinultakin lähtee tuollainen mollaus. Katsopa peiliin sinäkin ja lue kirjoituksiasi kuin vieraan silmin! Ehempä kumpitkin teistä, Justiinax ja Annu, sekä vastaavantyyliset haukkujakirjoittajat oppivat tästä jotain! Ainakin toivon niin!
Laitappas tulemaan tänne viestejä joissa olen mollannut jotain artistia ulkonäön tai muun ominaisuuden perusteella. Finkut tosin voi olla sellainen mistä olen kirjoittanut että en pidä heidän imelästä tyylistään mutta eikö siis saakaan omaa mielipidettään kirjoittaa. Edes Tapsukkaa en ole haukkunut hänen sairaudestaan. Käytöksestä kyllä, vaan en ole ainut. Ja kuka saa ilkeän ihmisen maineen siitä...se joka kirjoittaa aina samalla nikillä.
Myönnän kyllä että olen aika ronskistikin kirjoittanut mutta tarkoituksella pyrkinyt karsimaan noita kirjoituksiani. Ikävää että sitä ei siis huomioida.
Ja kuten jo pyysin, laita tänne niitä kirjoituksiani, en jaksa koko kirjoituslitaniaani käydä läpi. Mulla on muutakin tekemistä.
Tapsukan palstalla on muuten tapahtunut se ettei siellä juuri enää ole elämää kun Justiinax ja minä ollaan häivytty.
Mikäpä sinä olet ketään opettamaan. Ärsyttää tuollainen tekopyhyys. Se mitä tästä on todellakin opittu, on se että ei kannata kirjoittaa omalla/samalla nikillä. Käytätkö muuten itse samaa nikkiä? Kummasti vaan te hurskastelijat aina luette meidän viestejä vaikka ette niistä pidä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun694801KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1883745- 1823395
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?763175Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo502899- 251984
- 241921
- 1791724
- 301676
- 431385