Mä en sais koskaan kirjoittaa enkä sanoo omaa mielipidettäni mistään. Ensin mut ajettiin Tapsan foorumilta pois ja nyt mua ollaan häätämässä tältäkin palstalta pois, vaikka oon ihan asiallisesti kirjoittanut omia mielipiteitäni. Ja noita miinuspisteitä annetaan näemmä vaan sen mukaan kuka on kirjoittajana. Mä aloitin ihan aiheellisen keskustelun Iskelmä-Finlandia ehdokkaistakin , mut sain siittä silti heti miinusta kun se oli mun aloittama aihe. Taidan kans alkaa kirjoittelemaan eri nimimerkeillä tänne, niin saa paljon vapaammin ilmaista omia mielipiteitään.
Muut lukivat myös
Luetuimmat keskustelut
- Tekisin SINUT ONNELLISEKSI NAINENMutta EHKÄ onni EI OLE mitä HALUAT.
- Mitähän sitä...Tsuumailin vähän muuallekin välillä ja törmäsin ajatuksiin, että miehen tulee suojella naista kaikelta pahalta. Mutta yhtään ei oltu eritelty mitä se kaikki paha on, jolta suojella. Jotenpas kysynkin kyselyikäni kyselyn…
- Hävettävä käytösHävettääkö sinua jokin?
- Kuvittelin että oltiin läheisempiäYstäviä, tavallaan. Mutta ei sitten oltukaan sun näkökulmasta. Pettymys, mutta totun kyllä asiaan vähitellen.
- Myönnä poisLoukkaannuit mulle silloin aikoinaan? Ne viestit, väärinymmärrykset, kaikki. Miehelle
- Omapahan on vikasi jos jää loppuelämän romanssi välistä kun haluat olla itsepäinen jääräJa tuomita, jotain mitä et kykene ymmärtämään, antamatta edes mahdollisuutta, vaikka olen tehnyt parhaani elämäni edistämiseksi ja oikeasti yrittänyt!! Itken tyynyyn... tuskin edes yhtä vuotta ilman itsetuhoisia ajatuks…
- Susilauma KorkatissaKahdeksan suden lauma käynyt repimässä Hankosen Antin lampaat Korkatissa torstain vastaisena yönä. Mahtavaa luonnon Monimuotoisuutta. ViherVasemmisto ja Greenpeace kiittää.
- Kuka murtautu illalla kipparilleJotaki hampuusia kannettu ambulanssiin ja kipparin iso ikkuna palasina..Mitä tapahtunu??
- Onko se sinun mielestäsiminun syyni, että tilanne on se mikä se on? En tiedä. Toisaalta, en pysty uskomaan että millään minun tekemisilläni olisi ollut juurikaan merkitystä.
- Tule sunnuntaina juna-asemalleKello kymmenen aikaan, tavataan siellä. Ainoa ja viimeinen tilaisuus tavata. Jos et tule niin et enää koskaan näe minua. En halua kirjoitella mitään, en halua kuulla selityksiä. Haluan tavata.
- Eiköhän tämä ole jo tässäParivuotta hukkaan heitetty.
- Mitä enää haluat??Tätä on kestänyt liian kauan!
- Perjantai jälleen bläähViikonloppuna sataa, mitä meinaatte tehdä? Pian on syyslomakin, suunnitelmia tähän säähän? Mulla olis pihahommaa vielä, mutta en helvetissä mene sateeseen kastumaan. Kasvoi vähän kyr*äkin otsaan kelin takia. Eikö nyt vo…
- kunnioitan tahtoasiEn tule sinua enää lähestymään.
- Haluan sanoa sulle miesEttä pysytään molemmat pois täältä palstalta. Maltetaan olla pois, koska olosi on silloin parempi. Minä en kirjoittele enää, joten voit unohtaa tämän. Ottaisitko minuun yhteyttä muuta kautta, jos haluat. Olisin onnessan…
- Onko tarkoitus ottaa ihmisten eläkevarat valtion käyttöön?Vai mistä tässä eläkeiän nostossa hamaan tappiin on kyse? Eihän moni sitten saisi käytännössä eläkettä koskaan vaikka eläkemaksuja koko elämänsä olisi maksellutkin.
- Perjantain lukupaketti nyt kirjastossaMuhkea ja hitsausliekkiäkin kuumempi jallulehti nyt luettavissa kirjastossa! Lämpimästi tervetuloa!
- Oot melko .ufo :) ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
- Alette alas tulla sieltäMissä oletkin, täällä hidastuu koko palstan väki ilman sinua. Tarinaa ei narinaa. 🍃😆 https://youtu.be/4W4DIgbBbsk?is=Vdbj3wnuTGMchXVC
- Ei tuu mitäänNyt jo taivaskin itkee tätä tilannetta 💔😢
Vastaukset 7
Vanhimmat
Marttyyri.
kyllä näin on että omallaan ei tänne kannata kirjoitella. edes rekistöitymättömällä "omalla". täällä saa vain pahan mielen. >varsinkin Sinua Justiinax on kohdeltu törkeästi. ja sen ne täällä tekevät jatkossakin. minäkin kirjoittelen nykyään millä nikillä sattuu, tai en sitten viitsi enää edes tänne sontaluukkuun vaivautua, en edes lukemaan.
kannattaa vaihtaa nimimerkkiä välillä.
Katsopa hiukan vieraan silmin kirjoituksiasi! Huomaat, että olet aina jota kuta artistia, bändiä tai täällä kirjoittajaa haukkumassa. Jos kirjoittelisitkin asiallisesti, niin ei sua oltaisi häätämässä, mutta kun sun kirjoituksesi ovat sellaisia tulikivikatkuisia mollauksia, niin eipä kukaan sellaisista tykkää. Eipä ihme,että potkivat Tapsuliinin sivuiltakin pois, jos oot käyttäytynyt ja kirjoitellut yhtä keljuillen siellä kuin täällä teet! Ja aina jonkun kanssa haastat riitaa!
Oletko koskaan kuullut että metsä vastaa niinkuin sinne huudetaan? Kirjoita vaan niitä iänikuisia provosoivia viestejäsi niin taatusti saat samanlaisia vastauksia.
No, täytyy myöntää että samalla nikillä kirjoittamisessa on minunkin kohdallani saatu turpiin.
Annu! Et sinäkään mikään puhtoinen ole kirjoituksissasi. Usein sinäkin alat jota kuta artistia tai bändiä arvostelemaan ulkonäön tai muun ominaisuuden perusteella. Miksi tehdä sellaista, jokainen on omansa näköinen ja tapainen. Jos artisti ei suoranaisesti loukkaa käytöksellään, niin mitä aihetta on puuttua siihen? Ei niin mitään! Ja sitten sinä kuyllä myös hanakasti osoittelet toista, joka pitää sellaisesta artistista, josta sinä et pidä. Kyllä sinultakin lähtee tuollainen mollaus. Katsopa peiliin sinäkin ja lue kirjoituksiasi kuin vieraan silmin! Ehempä kumpitkin teistä, Justiinax ja Annu, sekä vastaavantyyliset haukkujakirjoittajat oppivat tästä jotain! Ainakin toivon niin!
Laitappas tulemaan tänne viestejä joissa olen mollannut jotain artistia ulkonäön tai muun ominaisuuden perusteella. Finkut tosin voi olla sellainen mistä olen kirjoittanut että en pidä heidän imelästä tyylistään mutta eikö siis saakaan omaa mielipidettään kirjoittaa. Edes Tapsukkaa en ole haukkunut hänen sairaudestaan. Käytöksestä kyllä, vaan en ole ainut. Ja kuka saa ilkeän ihmisen maineen siitä...se joka kirjoittaa aina samalla nikillä.
Myönnän kyllä että olen aika ronskistikin kirjoittanut mutta tarkoituksella pyrkinyt karsimaan noita kirjoituksiani. Ikävää että sitä ei siis huomioida.
Ja kuten jo pyysin, laita tänne niitä kirjoituksiani, en jaksa koko kirjoituslitaniaani käydä läpi. Mulla on muutakin tekemistä.
Tapsukan palstalla on muuten tapahtunut se ettei siellä juuri enää ole elämää kun Justiinax ja minä ollaan häivytty.
Mikäpä sinä olet ketään opettamaan. Ärsyttää tuollainen tekopyhyys. Se mitä tästä on todellakin opittu, on se että ei kannata kirjoittaa omalla/samalla nikillä. Käytätkö muuten itse samaa nikkiä? Kummasti vaan te hurskastelijat aina luette meidän viestejä vaikka ette niistä pidä...