Kahvinkeittimen maalaus

Kahvimasteri

Onko yleisimpien kahvinkeittimien muovi sellaista, että sitä voi maalata ? Millaisella maalilla se kannattaa maalata jotta väri pysyy siinä ?

Suomesta kun ei saa muitakun mustia , valkoisia ja punaisia kahvinkeittimiä...

10

2584

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • uuno=n:o1

öljymaali ohennetaan lakkabensiinillä, ja keitin upotetaan maaliin kauttaaltaan, niin että myös vesisäiliö on maalia täynnä, johdosta nostetaan ylös, ja ripustetaan kuivumaan mahd. kuumaan paikkaan, kuivumista voi edesauttaa, jos saat keittimen kytkettyä sähköverkkoon, ja siis "päälle".
      Vuorokaudessa keitin on valmis. Ellei keittäminen onnistu, ei tule esim vettä läpi, laita lakkabensiini vesisäiliöön, ja anna olla päällä 2 tuntia, elle sekään auta, hae kaupasta uusi keitin, ja toista edelläkerrotut ohjeet sen kanssa.

• värin haluaisit?

Aina muovin voi maalata, eri asia kestääkö maali ja liukeneeko jotain juomaan.

En kuitenkaan suosittele.

• Kaffee pannu

Lateksi ja tela siinä vehkeet.

• JIIPPO

siis VOIS? ehkä onnistua ihan laittamalla muovipohja maalin ja sit jonkun spray maalin päälle.Takuulla en voi sanoa miten kestää siin lampölevyn vieressä.

• yläpuolella kertoo välineiksi telan ja lateksin.

Ainahan voi tilata ulkomailta, jos täällä oleva tarjonta ei kelpaa.

• teräksisiä.

• wt ert eterrrrrrr

Muoviseen nyt tarttuu melkein mikä maali tahansa. Kokeile jonnekin pohjaan ensin. Nesteiden kanssa kosketuksessa olevia osia en maalaisi, jos nyt jostain ei satu löytymään elintarvikekäyttöön sopivaa maalia, niitä kyllä on olemassa, tuskin rautakaupoissa.....

• Kahvimasteri

Kiitokset viesteistä...

Ostin kirppikseltä eurolla vanhan keittimen ja testasin siihen uutta maalipintaa..tuli muuten ihan sairaan magee (hento 50 luvun vaaleenpunanen) ! En maalannut osia mitkä ovat kuuman veden kanssa tekemisissä...

Nyt vaan laitan kahvinkeitinmaalaamon pystyyn :)

• Anonyymi
        Kahvimasteri kirjoitti:

Kiitokset viesteistä...

Ostin kirppikseltä eurolla vanhan keittimen ja testasin siihen uutta maalipintaa..tuli muuten ihan sairaan magee (hento 50 luvun vaaleenpunanen) ! En maalannut osia mitkä ovat kuuman veden kanssa tekemisissä...

Nyt vaan laitan kahvinkeitinmaalaamon pystyyn :)

Mikä maali?

• Anonyymi

Oli aika nostaa näinkin asiapitoinen aloitus...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1914
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1660
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      56
      1266
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      53
      1145
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      988
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      893
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      886
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      852
    9. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      820
    10. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      798
    Aihe