Minulla on ollut 6 vuotta laguna break 1.8 moottorilla. Ihmettelen suuresti tämän palstan haukkuja auton suhteen. Itse olen tehnyt huollot kuten pitääkin ja autossa ei ole ollut ylimääräisiä vikoja. Aina on kaikki hyvin toiminut. Seuraava auto on varmasti myös ranault. Auto on hyvä ajaa ja miellyttävän hiljainen. Ulkonäkö hivelee silmiä. Ainoa miinus on se, että rellu ei ole kovin lämmin auto. Puhallin oltava lähes aina täysillä.
Lagunan kestävyydestä
4
597
Vastaukset
- zöf
se on, toisilla kestää auto kuin auto ja toiset saavat rautakangenkin rikki.
Hyvällä ja ennakoivalla hoidolla, sekä rauhallisella ajolla autot kestävät maailman tappiin saakka.
Itselläni on ollut Opel ja Ford, eikä koskaan mitään ongelmaa autojen kanssa, huolto on ollut omatoimista ja ehkäpä liiankin tiheää. Öljyt olen vaihtanut 6000 -10000 kilsan välein ja suodatin joka toisella, vaihteistoöljyt silloin tällöin. Väliäko sillä kun itse huoltaa niin ei maksa juuri mitään ja on jatkuvasti ajan tasalla auton tekniikan kanssa. - Lämpöä,
riittää aivan varmasti jos kaikki on kunnossa. Todennäköisesti termostaatti on viallinen, millon viimeksi vaihdettu? tai vesiventtiili ei toimi kuten pitäisi.
- rellusti 1.8 16v
ei syy voi olla tuo
termostaatti on viallinen, millon viimeksi vaihdettu? tai vesiventtiili ei toimi kuten pitäisi.
juurihan totesin että
ei ole ollut ylimääräisiä vikoja
minusta tämä on ominaisuus eikä vika - vm 98
rellusti 1.8 16v kirjoitti:
ei syy voi olla tuo
termostaatti on viallinen, millon viimeksi vaihdettu? tai vesiventtiili ei toimi kuten pitäisi.
juurihan totesin että
ei ole ollut ylimääräisiä vikoja
minusta tämä on ominaisuus eikä vikaainakin I kopan 2,0 oli lämmin kuin sauna eikä puhaltimen tarvinnut olla kun 2 asennossa vaikka
pakkasta oli -20* tosin säädin piti olla täysillä, se lämmin alue oli kovin kapea punaisen lopussa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP haluaa LISÄÄ veroja bensa-autoille!
Sdp:n vaihtoehtobudjetti esittää polttomoottoriautoille lisää veroja Sdp esittää tuoreessa vaihtoehtobudjetissaan verot27318334Riikka se jytkytti BKT:stä nyt 0,3 prosenttia pois
Ja vain kolmessa kuukaudessa! Vuositasollahan tuo tarkoittaa reilun prosentin pudotusta. Pärjäisi varmaan lasketteluss10110530Vasemmistoaate on aatteista jaloin
Kaikki saavat ja kukaan ei jää ilman. Kuka tuollaista voisi vastustaa?3897059Mihin kaikkeen sinä ihastuit hänessä
Mikä oli se asia mikä vei jalat altasi? ❤️ Oliko jotain erityistä tilannetta vai tunne? Kenties monen sattuman summa? Ai706175Persut: haluamme lisää veroja!
Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki414656Brittiläinen vasemmistolehti: Sanna Marin oli vihdoin rehellinen
Nyt tulee pahasti lunta tupaan Seiskan tähtitytölle. Ex-pääministerin kirjaa arvostellaan latteuksista ja itsekehusta.853434"Purra löylytti oppositiota", sanoi naistoimittaja Pöllöraadissa
Kyllä, Purra tekee juuri sitä työtä mitä hänen tuossa asemassa pitää tehdä, hän antaa oppositiolle takaisin samalla mita1243008Alexander C. G. riisti demari-Veijolta arvonimen
"Stubb myönsi 66 arvonimeä ja peruutti yhden arvonimen. Presidentti Tarja Halonen myönsi Baltzarille kulttuurineuvoksen972545Jos samassa autossa istuu romani, somali ja venäläinen, kuka ajaa?
Arvioiden mukaan romanit lähtivät noin 1000-luvulla liikkeelle pohjois-Intiasta. Nyt 1000 vuotta myöhemmin he ovat levit332250MTV: Timo Jutila lataa suoraa tekstiä Pippa Laukan tylystä kritiikistä tosi-tv-kuvausten jälkeen
Juti sai kuulla kyllä kunniansa Olet mitä syöt -ohjelmassa elintavoistaan! Toki olihan siinä aika paljon rasvaista syötä282128