Heippa,
Miten hyvin ns. rottinkiset parvekelaatikot sopivat ikkunalaudalle ajatellen kesäkukkia?
Muutenhan ovat tosi nättejä, mutta pysyykö kasteluvesi pääsääntöisesti sisäpuolella, ettei valu joka kastelukerta pitkin? Niissähän on muovia sisäpuolella tavallisesti ja nyt talvella ovat menestyneet hyvin
kanervilla. Ikkunalaudan alla valkoinen tiiliseinä ja ei näytä hyvältä, jos vesi valuu kastellessa siihen.
Oiskohan järkevää vielä esim. laittaa muovin lisäksi vuorausta vaikka sanomalehdistä.
Millaisia kokemuksia tästä asiasta? Ois kiva tietää..
Rottinkiset parvekelaatikot
JO kesää kaipaava
1
922
Vastaukset
- tipitii..
pidä kosteutta, ainakaan kun sitä kosteutta on paljon. minä laittaisin vaikka ennemmin toisen muovikerroksen, jos vesi ei saa tulla läpi. tai sitten vaikka ruukkuja laatikon sisään?
muttamutta, tuollaiset kukka-astiat tulee laittaan sitten suojaisaan paikkaan, ettei ne käy sateella tulvimaan. katetulla partsilla tietty ookoo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 836239
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj524393- 764157
- 1314071
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️263048Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?493026Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72697- 302337
- 2042171
- 431908