Nyt on ihan pakko kirjoittaa ja suositella hyvää hotellia Bangkokissa! BANGKOK LOFT INN! Olemme olleet hotellissa jo kahdesti ja olen varannut meille jälleen huoneen sieltä. Henkilökunta on todella ystävällistä. Hotellinhuoneet ovat uusia ja siistejä. Kaikki mukavuudet löytyvät ( ei uima-allasta), kahvinkeittomahdollisuus, tallelokero ja iso kylppäri. Hotelli sijaitsee hieman "turistialueen" ulkopuolella, mutta parin minuutin kävelymatkan päässä on skytrain asema, jolla pääsee pikapikaa minne halajaa. TÄRKEINTÄ: hinta-laatusuhde. Varaamme aina huoneen agoda.com kautta - 23€ /yö ( sisältää hyvän aamiaisen). Ilmainen haku lentokentältä.
Vastaukset 3
- seriffi22
ok, pitää tarkistaa paikka. kiitoksia kovasti. nettisivut löytyykö..??
- egplöfkhop
Kiitti vinkistä! En olekaan koskaan asunu Thonburin puolella ja kiinnostasi tutustua alueeseen. BKK-pagesilta löytynee alueesta lisäinfoa???
- Oi kun pääsis taas
Eikös se Thonburi ole Chinatownin puoli? Kuulostaa tosi eksoottiselta. Kiitos vinkistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3251424Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja3451326- 1061132
- 1111025
Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔501008- 106940
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh22807- 111802
- 102692
- 77673