Olen hankkimassa parvekelasitusta kolmiooni. Olen pyytänyt tarjousta kolmelta eri valmistajalta. Onko kokemuksia eri valmistajien tuotteista. Tiedän heittäväni "bensaa liekkeihin" liittyen aikaisempiin keskusteluihin parvekelasituksesta, mutta haluan todellisia mielipiteitä liittyen asiaan koska yli 2000 € hankinta ei ole minulle pienimmästä päästä. Täällä aikaisemmista keskusteluista ei tule hullua hurskaammaksi. Kaikki myyjät vaan haukkuvat toisten ja kehuvat omaa tuotettaan. Siihen liittyen parvekelasimyyjät älkööt vaivautuko vastaamaan vaan haluan kokemuksia suoraan käyttäjiltä.
Puoluettomia mielipiteitä
11
839
Vastaukset
- Lasit ja termomatto
Meillä on kokemuksia neljältä parvekkeelta jossa toimittajan oli Lumon ja kaikki hyvin. Heillä vain lienee pyrkimys suurempiin kohteisiin jolloin kilpailukyky paranee tietysti suurella yrityksellä. Mutta aina kannattaakin kysellä talokohtaisesti useammalle niin ei myöhemmin tarvitsee purkaa jos siihen mennään. Tietysti suuremmissa kaupungeissa löytyy myös pienempiä hyviä toimittajia kuten lasitusliikkeet omine yhteistyökumppaneineen. Yksittänen toimitus on aina hieman kalliimpi, mutta kävelisin muutamaan liikkeeseen ja kysyisin referenssejä ja eikun perään soittamaan. Turussa tiedän yhden Kelosta nimisen jotka tuntuivat järkeviltä sillä suunnalla mutta löytyy näitä lissää kun vaikka googlailee paikkanuunnan lasittajia. Kaikki tietysti kehuvat itseään, mutta voivat jotakin tietääkin. Se pitäisi ainakin tietää mistä ei kannata ostaa.
- Kaalis
Hei! Meillä myös parvelasikokemusta Lumonista.Silloin asuimme kerrostalossa ja taloyhtiö hoiti kilpailutuksen ja asennukset. Nyt asumme 60 -luvun omakotitalossa, jossa pitkä, 7 m, parveke. Lasitukset Lumonin kautta olisivat meidän tämän hetken budjetille tulleet liian kalliiksi, joten päädyimme hankkimaan käytetyt parvekelasit. Asennettuna ne tulivat maksamaan n.200 euroa metri. Ja meidän lasit ovat nytkin Lumonin. Tiedän, ettei ollut reilua heittää tänne tälläistä kommenttia, koska aiheesta tosiaan on käyty kiivaita keskusteluja, mutta lähinnä tuota "kustannuspuolta" vinkaten halusin kertoa, miten me saimme hiukan säästettyä.
- Terassimies
on myös kokemusta Lumonista, vaikken olekaan Lumonin myyjä.
Myös muissa merkeissä löytyy!
Nika (Lasimies Oy) Tuusulassa, Sopu (Juvonen Oy) Vantaalla - muistaakseni, Smart - en muista missä, Jokke (Kelosta Oy) Turun lähellä, Lumon... jne.
Jokke poikkeaa aika paljon muista ja sille saa on kymmenen vuoden tuotetakuun, muille viiden. - tapsa 60
Terassimies kirjoitti:
on myös kokemusta Lumonista, vaikken olekaan Lumonin myyjä.
Myös muissa merkeissä löytyy!
Nika (Lasimies Oy) Tuusulassa, Sopu (Juvonen Oy) Vantaalla - muistaakseni, Smart - en muista missä, Jokke (Kelosta Oy) Turun lähellä, Lumon... jne.
Jokke poikkeaa aika paljon muista ja sille saa on kymmenen vuoden tuotetakuun, muille viiden.Saahan sitä luvata mitä vaan ,eriasia pitääkö lupaus ja toimiiko lasit hyvin vai ei !
10 vuotta on pitkä aika ja lasit toimii uutenakin monessa yhtiössä huonosti. - Spotty
tapsa 60 kirjoitti:
Saahan sitä luvata mitä vaan ,eriasia pitääkö lupaus ja toimiiko lasit hyvin vai ei !
10 vuotta on pitkä aika ja lasit toimii uutenakin monessa yhtiössä huonosti.Minkä merkkiset parvekelasitukset ovat surkeimmasta päästä? Tunnut tietävän ilmeisesti asiasta jotakin?
- se on
tapsa 60 kirjoitti:
Saahan sitä luvata mitä vaan ,eriasia pitääkö lupaus ja toimiiko lasit hyvin vai ei !
10 vuotta on pitkä aika ja lasit toimii uutenakin monessa yhtiössä huonosti.Kerrostalo, jossa asun on rakennettu v. 2003, jolloin tänne on laitettu Lumonin lasit.
Meillä ainakin vielä toimii hienosti, enkä ole muiltakaan talon asukkailta kuullut valituksia. - Rodolfo98
se on kirjoitti:
Kerrostalo, jossa asun on rakennettu v. 2003, jolloin tänne on laitettu Lumonin lasit.
Meillä ainakin vielä toimii hienosti, enkä ole muiltakaan talon asukkailta kuullut valituksia.Itse päädyin nikain laseihin. Hinta, lasit ja toimitusaika olivat kohdallaan. Lisäksi kotimaisuus oli lopullinen päätökseni sinetti. Kysyin viideltä valmistajalta tarjousta, joista kaksi ei vaivaitunut vastaamaan (vain kaksi myyjää kävi paikan päällä, kolmas antoi noin hinnan puhelimitse) Nopea toimitus (n. 4-5 viikkoa) varmisti päätökseni. Laseja ei vielä asennettu joten asennusajan pitävyydestä en sano vielä mitään.
- French connection
Rodolfo98 kirjoitti:
Itse päädyin nikain laseihin. Hinta, lasit ja toimitusaika olivat kohdallaan. Lisäksi kotimaisuus oli lopullinen päätökseni sinetti. Kysyin viideltä valmistajalta tarjousta, joista kaksi ei vaivaitunut vastaamaan (vain kaksi myyjää kävi paikan päällä, kolmas antoi noin hinnan puhelimitse) Nopea toimitus (n. 4-5 viikkoa) varmisti päätökseni. Laseja ei vielä asennettu joten asennusajan pitävyydestä en sano vielä mitään.
Minkälainen parveke ja paljonko maksoit?
- lasimies 10
French connection kirjoitti:
Minkälainen parveke ja paljonko maksoit?
4 - 5 viikon toimitusaika kertoo työpulasta , ei taida kauppa käydä kyseisillä yrityksillä
- ettei olisi
lasimies 10 kirjoitti:
4 - 5 viikon toimitusaika kertoo työpulasta , ei taida kauppa käydä kyseisillä yrityksillä
sitten tehokas ja toimiva tuotanto ja asennus....
- Minulla nämä
ettei olisi kirjoitti:
sitten tehokas ja toimiva tuotanto ja asennus....
Jarin lasipalvelu
Yhteyden saat www.lasitukkuoiva.fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2455937Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k304354Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,212500Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E3112279Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast481461Örebro kuolleet lisääntyy.
Nyt n, 10. Mitähän vielä. Haavoittuneet?. Kuka on ampuja, salaisuus.1741364Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611339Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin1331257- 351034
- 172986