Haittaako jos passi on vähän kärsinyt? eli sivut rutussa ja henkilätietosivu pikkusen katkennut keskeltä reunoista. sivut on kyllä kiinni jne... pääsenkö passillani mihinkään? passi vanhenee vasta 2014.
passi rikki, hölmö kysymys
7
2403
Vastaukset
- 4+11
Kyllä mihinkään pääset, eli maihin missä passia ei niin kysellä. Sen sijaan esim. Yhdysvaltoihin on turha yrittää, sanoin niihin maihin minne haet viisumia.
Suosittelen uuden passin hankkimista. Oman passini kuvasivu oli irtoamassa liimauksistaan ja sain siitä huomautuksen passintarkastuksessa. Tarkimmat passintarkastajat ovat muuten Helsinki-Vantaalla, joten matka saattaa tyssätä siihen. Sain kehotuksen uusia passini heti reissun jälkeen ja pääsin matkaan "omalla vastuulla". Passinvaihto meni takuuseen ja uusi passi on voimassa siihen päivään kuin vanhakin olisi ollut.
- Lobotomi
Ei kannata edes yrittää reissata sillä, se osittain irti oleva henkilötietosivu voi irrota kokonaan muutamalla taivutuksella. "Sinut rutussa" voisi viitata siihen että olet itse kohdellut katoin passiasi. Silloin voi käydä että joudut maksamaan itse uuden passin. Setec, tai mikä se onkaan nykyään, korvaa vain valmistusviallisen passin, ei itse pahoinpideltyä. Poliisilaitoksella neuvovat.
- passin vaihtoon!
Älä lähde rikkinäisen passin kanssa matkalle! Minä lähdin ja omatoimimatkalla olin Kreikan ja Bulgarian rajalla liemessä. Meinasivat pakottaa minut Ateenaan Suomen konsulaattiin passin uusimiseen, majapaikkamme oli Bulgariassa. Puhumalla, puhumalla ja puhumalla pääsin rajan yli ja ennen Suomeen paluuta sain Sofiasta konsulaatista uuden väliaikaisen passin. Setec korvasi kaikki kuluni, koska vika oli heidän, olivat teettäneet passin firmassa, joka teki passit viallisista aineista.
- Peen Saatac
passin vaihtoon! kirjoitti:
Älä lähde rikkinäisen passin kanssa matkalle! Minä lähdin ja omatoimimatkalla olin Kreikan ja Bulgarian rajalla liemessä. Meinasivat pakottaa minut Ateenaan Suomen konsulaattiin passin uusimiseen, majapaikkamme oli Bulgariassa. Puhumalla, puhumalla ja puhumalla pääsin rajan yli ja ennen Suomeen paluuta sain Sofiasta konsulaatista uuden väliaikaisen passin. Setec korvasi kaikki kuluni, koska vika oli heidän, olivat teettäneet passin firmassa, joka teki passit viallisista aineista.
Naista Setecin romupasseista on ollut suomalaisille tosi paljon haittaa. Toivon etta Setecille on sentaan tullut miljoonien eurojen korvausvaatimukset. Ei kehittyneessa Suomessa pitaisi edes tapahtua sellaista etta annetaan rikkinaisia passeja.
- hate
Peen Saatac kirjoitti:
Naista Setecin romupasseista on ollut suomalaisille tosi paljon haittaa. Toivon etta Setecille on sentaan tullut miljoonien eurojen korvausvaatimukset. Ei kehittyneessa Suomessa pitaisi edes tapahtua sellaista etta annetaan rikkinaisia passeja.
Vain idiootit saavat passinsa hajalle ,juuri nämä mitkä tunkevat lompakonkin perstaskuun ja passin vielä sinne mukaan.
hate kirjoitti:
Vain idiootit saavat passinsa hajalle ,juuri nämä mitkä tunkevat lompakonkin perstaskuun ja passin vielä sinne mukaan.
Ei kai se ole passin hankkijan vika, jos saa huonosti tehdyn passin, joka ei kestä esim. skannausta, jota useissa passintarkastuspisteissä edelleen harrastetaan? Setec myönsi virheensä ja vialliset passit sai uusia veloituksetta, jopa passikuvatkin korvattiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa110881"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten278675- 76648
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73603Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483