Haittaako jos passi on vähän kärsinyt? eli sivut rutussa ja henkilätietosivu pikkusen katkennut keskeltä reunoista. sivut on kyllä kiinni jne... pääsenkö passillani mihinkään? passi vanhenee vasta 2014.
passi rikki, hölmö kysymys
7
2253
Vastaukset
- 4+11
Kyllä mihinkään pääset, eli maihin missä passia ei niin kysellä. Sen sijaan esim. Yhdysvaltoihin on turha yrittää, sanoin niihin maihin minne haet viisumia.
Suosittelen uuden passin hankkimista. Oman passini kuvasivu oli irtoamassa liimauksistaan ja sain siitä huomautuksen passintarkastuksessa. Tarkimmat passintarkastajat ovat muuten Helsinki-Vantaalla, joten matka saattaa tyssätä siihen. Sain kehotuksen uusia passini heti reissun jälkeen ja pääsin matkaan "omalla vastuulla". Passinvaihto meni takuuseen ja uusi passi on voimassa siihen päivään kuin vanhakin olisi ollut.
- Lobotomi
Ei kannata edes yrittää reissata sillä, se osittain irti oleva henkilötietosivu voi irrota kokonaan muutamalla taivutuksella. "Sinut rutussa" voisi viitata siihen että olet itse kohdellut katoin passiasi. Silloin voi käydä että joudut maksamaan itse uuden passin. Setec, tai mikä se onkaan nykyään, korvaa vain valmistusviallisen passin, ei itse pahoinpideltyä. Poliisilaitoksella neuvovat.
- passin vaihtoon!
Älä lähde rikkinäisen passin kanssa matkalle! Minä lähdin ja omatoimimatkalla olin Kreikan ja Bulgarian rajalla liemessä. Meinasivat pakottaa minut Ateenaan Suomen konsulaattiin passin uusimiseen, majapaikkamme oli Bulgariassa. Puhumalla, puhumalla ja puhumalla pääsin rajan yli ja ennen Suomeen paluuta sain Sofiasta konsulaatista uuden väliaikaisen passin. Setec korvasi kaikki kuluni, koska vika oli heidän, olivat teettäneet passin firmassa, joka teki passit viallisista aineista.
- Peen Saatac
passin vaihtoon! kirjoitti:
Älä lähde rikkinäisen passin kanssa matkalle! Minä lähdin ja omatoimimatkalla olin Kreikan ja Bulgarian rajalla liemessä. Meinasivat pakottaa minut Ateenaan Suomen konsulaattiin passin uusimiseen, majapaikkamme oli Bulgariassa. Puhumalla, puhumalla ja puhumalla pääsin rajan yli ja ennen Suomeen paluuta sain Sofiasta konsulaatista uuden väliaikaisen passin. Setec korvasi kaikki kuluni, koska vika oli heidän, olivat teettäneet passin firmassa, joka teki passit viallisista aineista.
Naista Setecin romupasseista on ollut suomalaisille tosi paljon haittaa. Toivon etta Setecille on sentaan tullut miljoonien eurojen korvausvaatimukset. Ei kehittyneessa Suomessa pitaisi edes tapahtua sellaista etta annetaan rikkinaisia passeja.
- hate
Peen Saatac kirjoitti:
Naista Setecin romupasseista on ollut suomalaisille tosi paljon haittaa. Toivon etta Setecille on sentaan tullut miljoonien eurojen korvausvaatimukset. Ei kehittyneessa Suomessa pitaisi edes tapahtua sellaista etta annetaan rikkinaisia passeja.
Vain idiootit saavat passinsa hajalle ,juuri nämä mitkä tunkevat lompakonkin perstaskuun ja passin vielä sinne mukaan.
hate kirjoitti:
Vain idiootit saavat passinsa hajalle ,juuri nämä mitkä tunkevat lompakonkin perstaskuun ja passin vielä sinne mukaan.
Ei kai se ole passin hankkijan vika, jos saa huonosti tehdyn passin, joka ei kestä esim. skannausta, jota useissa passintarkastuspisteissä edelleen harrastetaan? Setec myönsi virheensä ja vialliset passit sai uusia veloituksetta, jopa passikuvatkin korvattiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1985183Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä422588- 1562202
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161739- 821374
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241281Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1471239Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https321213Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.105969Pirre vaatii nyt karhuja ammuttavaksi
Ylellä taas hauskaa lieksa uutista. Karhujen kannanhoidollinen metsästys on Lieksan kaupungin mielestä välttämätöntä.119903